تبدیل اقامت موقت کانادا به اقامت دائم

بازدیدکنندگان : 1987 نفر 1401/01/27
تبدیل اقامت موقت کانادا به اقامت دائم
تبدیل اقامت موقت کانادا به اقامت دائم

اگر ویزای اقامت موقت مثل مجوز کار یا مجوز تحصیل دارید می توانید ویزای اقامت موقت خود را به ویزای اقامت دائم کانادا تبدیل کنید. 

روشهای متفاوتی برای تبدیل اقامت موقت به دائم کانادا وجود دارد. اما شرایط هر کدام از ویزاها مانند ورک پرمیت کانادا و استادی پرمیت کانادا متفاوت است. اگر شما می خواهید بدانید که با چه شرایطی و در طی چند سال تبدیل ویزای موقت به اقامت دائم کانادا زمان می برد، ادامه این مطلب را بخوانید.

شرایط لازم برای اقامت دائم افرادی که ویزای اقامت موقت کانادا را دارند

افرادی که ویزای کاری یا تحصیلی دارند و همه شرایط زیر را داشته باشند می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند: 
  •  دارای منع ورود به کانادا یا سوپیشینه نباشند
  •  ویزای اقامت متقاضی معتبر باشد 
  •  ویزای توریستی جزو این گروه نمی باشد
  •  افرادی که مجوز کار یا تحصیل دارند باید شرایط سابقه کار در کانادا و سطح زبان آیلتس یا تف فرانسه را رعایت کنند. 
اگر فردی که مجوز کاری یا تحصیلی را دارد همه شرایط مناسب را داشته باشد هیچ دلیلی برای ندادن اقامت دائم کانادا وجود ندارد. 
 

تبدیل ویزای کار کانادا به اقامت دائم کانادا


افراد زیادی برای رسیدن به اقامت دائم کانادا، ویزای اقامت موقت را دریافت می کنند. کانادا 3000 نیروی کار ضروری، 20.000 نیروی کار مراقبت های بهداشتی را برای اقامت دائم سال گذشته پذیرفت. اگر در خارج از کانادا هستید باید از طریق سایت های کاریابی در کانادا شغلی را برای خود پیدا کنید. اگر با ویزای توریستی در کانادا هستید و به دنبال کار می گردید، به علت طولانی بودن زمان بررسی مجوز کاری، شما باید کانادا را ترک کرده و دوباره با ویزای جدید وارد کانادا شوید. 

سایت های کاریابی در کانادا:

کاریابی برای فارسی زبان ها
کاریابی کبک کانادا
کاریابی بریتیش کلمبیا کانادا
کاریابی انتاریو کانادا
کاریابی ساسکاچوان کانادا

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برای ویزای کار میتوان از چند روش اقدام کرد مثلا: از یک کارفرما جاب آفر کسب کرد، ویزای کار کانادا برای همسر دانشجو، ویزای کار بعد از فارغ التحصیلی، یا از طریق اسکیل ورکر اقدام نمود که در کانال تلگرام در مورد ان مطلب نوشتیم. 
حتما داشتن ایلتس سی ال بی 7 برای فرد زیر39سال باید باشد. حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و یکسال سابقه کار و کسب 67 امتیاز در سیستم از دیگر شروط است که باید متقاضی داشته باشد.
 

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای اقامت دائم کانادا


دانشجویان بین المللی که در کانادا تحصیل می کنند می توانند در زمان تحصیل یا بعد از تمام شدن آن برای اقامت دائم اقدام کنند در صورتی که تمام شرایط برنامه مهاجرتی که برای آن اقدام می کنند را داشته باشند. اقدام همزمان برای ویزای تحصیلی و اقامت دائم کانادا به عنوان یک وضعیت با دو هدف شناخته می شود که کاملا در کانادا قانونی است. 
به تعداد سالهای تحصیل در کانادا به شما مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی داده می شود. توجه کنید که به طول دوره تحصیل زیر 8 ماه ویزای کارتعلق نمی گیرد.

از طریق سه مسیر اصلی دانشجویان می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند:
  •  کلاس تجربه کار کانادایی
  •  برنامه تجربه کبک PEQ
  •  برنامه مهاجرت استانی 
اگر دانشجوی بین المللی هستید و ویزای تحصیلی معتبر دارید و برای تمدید مجوز تحصیلی اقدام می کنند تا زمانی که تمدید آنها در حال بررسی است می توانند در کانادا کار یا تحصیل کنند.

اگر شما دوره های پیش نیاز را قبل از تحصیل بگذرانید مجوز تحصیل شما برای این دوره به اضافه یک سال معتبر خواهد بود. در صورتی که تحصیلات خود را بعد از انقضای مجوز تحصیلی تمام کنید باید برای تمدید اقامت خود به عنوان دانشجو اقدام کنید اگر این کار را نکنید باید کانادا را ترک کنید. افرادی که قبل از انقضای مجوز تحصیلی، تحصیلات را تمام می کنند مجوز تحصیلی آنها 90 روز بعد از پایان تحصیلات دیگر معتبر نیست. پس متقاضی حداکثر ۹۰ روز ( ۳ ماه) پس از فارغ التحصیلی، برای دریافت مجوز کار اقدام نماید.

canada_ganji_instagram
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن