دارندگان ویزای موقت برای تمدید ویزا تا تابستان فرصت دارند

بازدیدکنندگان : 1464 نفر 1399/10/13
دارندگان ویزای موقت برای تمدید ویزا تا تابستان فرصت دارند
دارندگان ویزای موقت برای تمدید ویزا تا تابستان فرصت دارند

دارندگان ویزای کار کانادا، ویزای دانشجویی کانادا و ویزای توریستی کانادا مولتی برای تمدید اعتبار ویزای موقت خود تا تاریخ 31 آگوست فرصت دارند.

اداره مهاجرت کانادا امکان تمدید اقامت در کانادا را به افراد دارای ویزای موقت با داشتن شرایط خاص و به دلیل کرونا می دهد. براساس وبسایت دولت کانادا،  وضعیت اقامت این گروه ها تا تاریخ 30 ژانویه 2020 اعتبار داشت، اما اعتبار اقامت آنها در تاریخ 31 مه منقضی شد و برای تمدید وضعیت اقامت خود تا تاریخ 31 آگوست 2021 فرصت دارند. 
پیشتر این دستورالعمل عمومی در 14 ژوئیه اجرا شد، که تا 31 دسامبر 2020 اعتبار داشت. این دستورالعمل وضعیت اقامت کارگران، دانشجویان و توریست ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  آنها 90 روز برای تمدید اقامت خود فرصت دارند، اما به علت شیوع کرونا تا پایان ماه اوت برای تمدید و بازیابی وضعیت اقامت خود فرصت خواهند داشت. برای واجد شرایط بودن این دستورالعمل جدید متقاضیان باید از تاریخ 30 ژانویه 2020 و 31 مه 2021 دارای ویزای معتبر در کانادا باشند.
 آنها باید از زمان ورود، در کانادا باشند و اعتبار ویزای آنها تمام شده باشد، همچنین برای تمدید اعتبار اقامت خود باید هزینه بررسی پرونده را پرداخت کنند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

امکان تمدید ویزای کار کانادا هست؟

 این دستورالعمل امکان کار را به دارندگان مجوز کار با پیشنهادات شغلی را در زمان بررسی وضعیت ویزای  آنها را می دهد. اگر کارگران دارای ویزای کار موقت(جاب آفر) براساس این دستورالعمل تایید شوند، در زمان بررسی وضعیت ویزا به آنها اجازه کار داده می شود. کارگران خارجی برای اینکه واجد شرایط کار کردن باشند، باید مجوز کار از کارفرما را ارائه دهند و همه هزینه های دولتی کانادا را پرداخت کنند. 
این افراد باید 12 ماه قبل از تمدید اقامت خود دارای مجوز کاری(پیشنهاد شغلی از کانادا) معتبر باشند. کارگران خارجی باید در حال کار برای کارفرمای کانادایی باشند یا شغل تعیین شده براساس سیستم ارزیابی LMIA  یا پیشنهاد کاری معاف از LMIA که مجوز کار کردن در آنها وجود دارد، را داشته باشند. سپس فرم درخواست جدید در وبسایت سازمان مهاجرت کاناداIRCC  را پر کرده و تقاضای استفاده از معافیت تا زمان تصمیم گیری برای مجوز کاری را ارسال نمایند.
برای پیدا کردن کار در کانادا، کلیک کنید.

اینجا مثالی از شخصی که متقاضی مجوز کار موقت است، را بیان می کنیم

1- اعتبار ویزای موقت سارا در تاریخ 30 دسامبر 2020 تمام شد و در 90 روز اول از دست دادن اعتبار ویزای خود در تاریخ یک مارس 2021 درخواست تمدید ویزا و مجوز کار را داد. براساس دستورالعمل جدید او در زمان بررسی وضعیت ویزا در اداره مهاجرت کانادا، می تواند کار کند. 
2- دانیال کارگر معاف از اجازه کار است او در زمان ارائه درخواست بر ای تمدید اعتبار ویزا خود درخواست مجوز کار را هم داد، اما 12 ماه قبل از تاریخی که درخواست تمدید ویزا داده، مجوز کار معتبر نداشته پس مجاز به دریافت مجوز کاری نیست.

مجوز های تحصیلی و کار(ورک پرمیت) افراد خارجی که تایید شده و ویزای آنها قبول شده، نیازی به سفر به لب مرز ندارند و می توانند با پست دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر کلیک(دریافت ویزای کار کانادا) کنید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
عسل1399/11/13
مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی
ارشد مدیریت ای تی
سابقه کار بدون بیمه دارم تو زمینه های مختلف بویژه بازرگانی
برج یک امتحان ایلتس میدم آزمایشی ها بین 6تا 7 جنرال ...
مجرد هستم فعلا توانایی تمکین مالی و سند و ... دارم دوره های مختلف ای و برنامه نویسی هم رفتم
35ساله
  • گنجی
  • 1399/11/13
با ایلتس 7 برای برنامه های استانی می توانید اقدام کنید. تورنتو،ساساکاچوان و کبک.
رضا1399/10/13
برای تمدید ویزا چی کاری باید انجام دهم، شما ویزای بنده و همسرم را دریافت کرده اید.باتشکر از زحمات شما.
  • گنجی
  • 1399/10/17
اگر در حال حاضر فامیل درجه یک (فرزند-والدین) یا با ویزای معتبر در کانادا باشید امکانپذیر است. البته زمان بررسی بیش از 280 روز می باشد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن