افزایش تاخیر پروازها در فرودگاه های کانادا

بازدیدکنندگان : 1253 نفر 1401/03/12
افزایش تاخیر پروازها در فرودگاه های کانادا
افزایش تاخیر پروازها در فرودگاه های کانادا

محدودیت های سفر مربوط به کرونا لغو شده است و زمان انتظار پرواز مسافران در چندین فرودگاه اصلی کانادا از جمله پیرسون تورنتو افزایش یافته است. بیشتر مسافران از فرودگاه تورنتو نسبت به فرودگاههای دیگر استفاده می کنند. این تاخیرها به علت افزایش تقاضا برای سفر بعد از کرونا و کاهش کارکنان فرودگاه به علت مشکلات استخدام است. 

کمبود نیروی انسانی در پست های بازرسی امنیتی و گمرکی با رعایت پروتکل های بهداشتی باعث افزایش زمان انتظار مسافران شده است چون مسافران بعد از دو سال محدودیت های کرونایی می خواهند دوباره شروع به سفر کنند.
حجم سفر به کانادا در تابستان بسیار زیاد شده و دولت کانادا سعی در بهبود آن نموده، شما میتوانید آخرین اخبار سفر به کانادا را در وب سایت دولت کانادا مطالعه فرمایید.
حتما قبل از سفر برنامه ArriveCan  را نصب کنید. این اپلیکیشن موبایل برای یک خانواده کافی است و نیازی به نصب روی همه گوشی ها موبایل ندارد.


فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

سفر به کانادا


در زمان ورود بعضی از مسافران خارجی مدت زمان طولانی باید در فرودگاه منتظر بمانند که باعث تشکیل صف های طولانی در فرودگاه و ساعت ها انتظار مسافران شده است. مسافران در فرودگاه پیرسون در صف های 500 نفری منتظر می مانند و بعضی از آنها به علت تاخیر پرواز خود را از دست می دهند. قبل از شیوع کرونا افسران مرزی در مدت 15 تا 30 دقیقه مدارک مسافران را بررسی می کردند. زمان بررسی مدارک مسافران به علت غربالگری مربوط به کرونا دو تا چهار برابر افزایش پیدا کرده است. 

مسافرانی که عصر یا شب وارد فرودگاه کانادا می شوند باید مدت زمان طولانی در هواپیما یا در اتاق های انتظار مشخص شده در ترمینال ها منتظر بمانند. با توجه به ظرفیت محدود تعداد افراد در هر سالن، برخی از مسافران ممکن است مجبور شوند پس از فرود در هواپیما بمانند این در صورتی است که تعداد زیادی هواپیما همزمان برسند یا فرود غیر قابل پیش‌بینی‌شده‌ای داشته باشند همانطور که می دانید گاهی اوقات پروازها زود می‌رسند، یا پرواز با تاخیر انجام می‌شود.

طبق قانون مسافرانی که از هر کشوری وارد کانادا می شوند باید به صورت کامل واکسیناسیون شده باشند(یعنی دو دوز کامل) البته به صورت تصادفی از برخی مسافران کانادا آزمایش کرونا گرفته می شود و نتیجه آزمایش طی 10روز آینده به این مسافران کانادا اطلاع داده می شود. توجه کنید در مدتی که این مسافران منتظر نتیجه آزمایش خود هستند نیازی نیست قرنطینه شوند. 

خروج از کانادا


افرادی که پرواز داخلی دارند بهتر است دو ساعت قبل از پرواز و افرادی که پرواز خارجی دارند سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند. 
شما می توانید به صورت آنلاین از خانه مدارک خود را چک کنید در وب سایت ایرلاین آپلود کنید و به یکی از کیوسک های مشخص شده در فرودگاه در زمان ورود چمدان خود را تحویل دهید. مسافران می‌توانند چمدان خود را از بخش تحویل چمدان برداشته و به جای دیگری منتقل کنند تا چمدان های زیادی یکجا جمع نشود. با شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرید تا بدانید شریط سفر شما چیست. 
معمولا برای خروج از کانادا نیاز به تست کرونا نیست مگر اینکه فرودگاه مقصد از مسافر بخواهد.

 

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
سلمی رفیعی1401/05/10
قیمت بلیط کانادا برای خانواده سه نفره چقدر میشود؟آیا ایرلاین خاصی باید بگیریم؟
  • گنجی
  • 1401/05/10
از 35میلیون تومان به بالا می باشد، قطر، ترکیش و لوفت هانزا خوب هستند.
برسام1401/05/09
میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا چقدر باید باشد؟آیا امتیازبندی داره؟
  • گنجی
  • 1401/05/10
دارا بودن چند ملک به نام متقاضی و سپرده بانکی و پرینت ریز حساب (تعداد ماه ها برای هر فرد متفاوت است) الزامی است.
الناز شادیا1401/05/09
ویزای توریستی کانادا چند ماهه است؟آیا میتوان یک ساله گرفت؟
  • گنجی
  • 1401/05/10
ویزای توریستی کانادا را بین 6 ماه تا 5 سال می دهند، که طبق نظر افسر مهاجرت می باشد.
 

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن