صدور دعوتنامه در قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا

بازدیدکنندگان : 1157 نفر 1400/07/07
صدور دعوتنامه در قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا
صدور دعوتنامه در قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا

استان منیتوبا بین استانهای انتاریو و ساسکاچوان قرار گرفته است و اولین استانی است که در سال 1998 برنامه مهاجرت استانی را ایجاد کرد. با برنامه مهاجرت استانی منیتوبا مهاجرت نقش مهمی در جمعیت، نیروی کار و رشد اقتصادی منیتوبا داشته است. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا در اولین سال ایجاد حدود 418 مهاجر را پذیرفت. اما در حال حاضر این استان 4000 مهاجر را از طریق این برنامه می پذیرد. بدون برنامه مهاجرت استانی تولید ناخالص داخلی منیتوبا 30 درصد کمتر می شود. داشتن دوست یا یکی از بستگان در منیتوبا به شما کمک می کند تا از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اقدام کنید. بیشتر از 90 درصد مهاجران در سال اول کار پیدا می کنند.

تا به حال در سال 2021 منیتوبا 6.789 مهاجر را دعوت کرده تا از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. منیتوبا 275 مهاجر را دعوت کرد تا در تاریخ 12 آگوست برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
مهاجران دعوت شده می توانند از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اقدام کنند. در صورت دریافت دعوتنامه، پرونده اقامت دائم آنها نهایی می شود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

در اینجا نتایج آخرین قرعه کشی منیتوبا را ذکر می کنیم:

_ نیروی کار ماهر در منیتوبا، 238 دعوتنامه با حداقل 454 امتیاز
_ نیروی کار ماهر در خارج از کشور، 6 دعوتنامه با حداقل 719 امتیاز
_ برنامه آموزش بین المللی، 31 دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز
در کل 36 دعوتنامه قبولی برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری صادر شد.

 برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا، نیروی کار خارجی موقت و فارغ التحصیلان بین المللی که در حال حاضر در منیتوبا کار می کنند و پیشنهاد کار دائمی با کارفرمای خود در منیتوبا را دارند را می پذیرد.
برنامه نیروی کار ماهر خارج از منیتوبا برای نیروی کار واجد شرایطی است که خارج از کانادا هستند اما ارتباط قوی با این استان دارند. این برنامه براساس سیستم امتیازی به ارزیابی مهاجران می پردازد و براساس سن، تسلط به زبان، تجربه کاری، تحصیلات و سازگاری با محیط به آنها امتیاز می دهد. 

برنامه های مهاجرتی منیتوبا


منیتوبا برنامه های مهاجرتی خود را از طریق برنامه مهاجرت استانی، که پرونده های مهاجرتی به دولت فدرال را حمایت و بررسی می کند را مدیریت می کند. استانهای کانادا نمی توانند اقامت دائم را ارائه دهند، اما با صدور دعوتنامه مهاجرت استانی به پرونده مهاجران کمک می کنند. 
اگر می خواهید دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت کنید باید یک پروفایل امتیازی را در سیستم مهاجرت استانی منیتوبا ثبت کنید. با این کار می توانید از طریق برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا و نیروی کار ماهر در خارج از کشور دعوتنامه قبولی را دریافت کنید. 
منیتوبا مهاجران را براساس عوامل انسانی و ارتباط آنها با استان از امتیاز 1000 رتبه بندی می کند. 
برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا و نیروی کار ماهر در خارج از کشور طوری طراحی شده اند که استانها از طریق آنها می توانند نیازهای بازار کار خود را رفع کنند. 
مهاجران خارج از کشور باید ارتباطات خود با منیتوبا را از طریق روابط خانوادگی نزدیک، تجربه قبلی کار در استان یا دعوت از طریق یکی از طرح های استخدام استراتژیک منیتوبا نشان دهند. برای واجد شرایط بودن در زمان اقدام نیازی نیست در منیتوبا زندگی کنید. 
برای دریافت دعوتنامه از برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا باید یک پیشنهاد کاری تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشید. 
فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا تمام می کنند درصورتی که مهارت خود را نشان دهند، می توانند از طریق برنامه آموزش بین المللی دعوتنامه دریافت کنند.

اکسپرس اینتری منیتوبا کانادا


اکسپرس اینتری یک سیستم مدیریتی برای سه برنامه مهاجرتی فدرال با مهارت بالا است: کلاس تجربه کار کانادایی، برنامه نیروی متخصص فنی و برنامه نیروی کار ماهر.
شما می توانید به صورت مستقیم از طریق برنامه اکسپرس اینتری بدون اقدام از طریق برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه اقامت دائم را دریافت کنید. اما دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی به شما 600 امتیاز اضافی می دهد که تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم کانادا است.
زمانی که شما پروفایل مشخصات خود را ارسال می کنید براساس سن، سابقه کار، تحصیلات، تسلط به زبان و عوامل دیگر به شما امتیاز می دهند. 
مهاجرانی که بیشترین امتیاز را دارند از طریق قرعه کشی اکسپرس اینتری دعوتنامه اقامت دائم را دریافت می کنند.
ارسال پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری اولین قدم برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی از منیتوبا است.

برنامه آموزش بین المللی منیتوبا کانادا


برای دریافت دعوتنامه از برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا باید پیشنهاد کاری تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشید.
فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به پایان رساندند، اگر مهارت در مشاغل مورد تقاضا داشته باشند، می توانند از طریق برنامه آموزش بین المللی دعوتنامه دریافت کنند.
برنامه آموزش بین المللی برای فارغ التحصیلان موسسات تحصیلات تکمیلی در استان است، این برنامه سه مسیر اختصاصی به متقاضیان خود ارائه می دهد:
_ مسیر کارآموزی فارغ التحصیلان
_ مسیر خود اشتغالی
_ و کارآفرینی دانشجویان بین المللی
این برنامه برای دانشجویان بین المللی که مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا از یک موسسه تحصیلات تکمیلی  در منیتوبا را داشته و در دوره های کارآموزی استان ثبت نام کرده اند، باز است. فارغ التحصیلانی که دوره کارآموزی Accelerate یا Elevate را با Mitacs را در منیتوبا گذرانده اند، بعد از فارغ التحصیلی با یا بدون پیشنهاد شغلی می توانند از طریق این برنامه اقدام کنند، که در تلگرام زیر آخرین امتیاز قبولی را اعلام می کنیم.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن