قرعه کشی برنامه اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ و مادربزرگ

بازدیدکنندگان : 1085 نفر 1400/06/27
قرعه کشی برنامه اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ و مادربزرگ
قرعه کشی برنامه اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ و مادربزرگ

کانادا در روزهای آینده قرعه کشی برنامه اسپانسرشیپ والدین، پدر بزرگ و مادر بزرگ را برگزار می کند و طی آن اداره مهاجرت کانادا حداکثر 30.000 اسپانسر را در یک قرعه کشی دو هفته ای از تاریخ 20 سپتامبر 2021 دعوت می کند. 

اداره مهاجرت کانادا در یک دوره دو هفته ای که از تاریخ 29/6/1400 شروع می شود، حدود 30.000 اسپانسر را دعوت می کند. افرادی که دعوتنامه دریافت می کنند 60 روز فرصت دارند تا پرونده های خود را به اداره مهاجرت کانادا ارسال کنند. 
جزئیات قرعه کشی برنامه اسپانسرشیپ والدین را وزیر مهاجرت کانادا مارکو مندیچینو اعلام کرد. 
فقط افرادی که بین اکتبر تا نوامبر 2020 فرم ابراز علاقه خود را به اداه مهاجرت کانادا ارسال کرده اند در قرعه کشی شرکت داده می شوند. پاییز سال گذشته، شهروندان کانادایی و افرادی که اقامت دائم را داشتند، می توانستند یک فرم آنلاین را تکمیل کرده تا اداره مهاجرت کانادا از حمایت و علاقه آنها به والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ مطلع شود.
افرادی که براساس برنامه اسپانسرشیپ والدین کانادا انتخاب می شوند اقامت دائمکانادا یا همان کارت پی آر را دریافت کرده و از مراقبت های بهداشتی رایگان برخوردار می شوند. افراد بعد از اینکه معیارهای برنامه اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ را داشتند می توانند برای شهروندی کانادا درخواست بدهند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

معیارهای لازم برای برنامه والدین، پدربزرگ و مادربزرگ سال 2021


یکی از معیارهای اصلی برای واجد شرایط بودن این برنامه این بود که پاییز سال گذشته اسپانسرها باید در سایت اداره مهاجرت کانادا فرم را تکمیل می کردند. 
اسپانسرها باید حداقل 18 سال داشته باشند و شهروند کانادایی، دارای کارت پی آر و ساکنان اولیه کانادا باشند.
ساکنان اولیه کانادا، ساکنان اصلی مناطقی هستند که امروزه کانادا نامیده می شود و اولین افرادی بودند که با تجارت اروپایی روبه رو شدند. براساس آمار سال 2016 حدود 977.230 نفر در کانادا ملل اول هستند، که به بیش از 50 زبان مختلف صحبت می کنند. 
اسپانسرها باید به اداره مهاجرت کانادا نشان دهند که پول کافی برای حمایت از اعضای خانواده و افرادی که از آنها حمایت می کنند را دارند. این حداقل درآمد ضروری MNI نامیده می شود. اداره مهاجرت کانادا  MNI شما را برای سالهای مالیاتی 2020، 2019 و 2018 بررسی می کند. شما اظهارنامه های مالیاتی  خود را به اداره مالیات بر درآمد کانادا ارسال کنید تا نشان دهید که حداقل درآمد را برخوردارید. 

برای واجد شرایط بودن برنامه های اسپانسرشیپ خانواده، اسپانسرها باید حداقل درآمد برای تامین مخارج خود، اعضای خانواده خود و افرادی که می خواهند از آنها حمایت کنند را داشته باشند. اداره مهاجرت کانادا از حداقل درآمد ضروری MNI برای ارزیابی توانایی مالی اسپانسرها استفاده می کند تا مطمئن شود با ورود یک پدربزرگ و مادربزرگ، آیا متقاضی توانایی ساپورت هزینه های آنها را علاوه بر خانواده فعلی خود دارد یا خیر. 
اگر شما در کبک اقامت دارید، دولت کبک از شما و یا گارانتور شما می خواهد تا درآمد خود را در 12 ماه گذشته نشان دهید. این درآمد باید براساس معیارهای استان باشد تا بتوانید برنامه اسپانسرشیپ را ادامه دهید. 
گارانتور یا ضامن، شخصی است که باید هزینه ها را در غیاب شما پرداخت کند همانطور که شما ، وام میگیرید و در صورت نپرداختن ، بانک ان را از ضامن شما طلب می کند. یک ضامن مشترک می تواند همسر ، والدین یا دوست شما باشد. ضامن نمی تواند همسرتان را مجبور به امضای مشترک کند مگر اینکه شما هر دو درخواست وام بدهید. ضامن مشترک نیز متعهد به وام است.

اداره مهاجرت کانادا و دولت کبک از اسپانسرها می خواهند تا یک قرارداد تعهدی را امضاء کنند. دوره قرارداد تعهد برای ساکنان در کل کانادا 20 سال و برای ساکنان کبک 10 سال است. در این دوره حامیان مالی مسئول والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ خود هستند. هر گونه کمک اجتماعی خارج از عرف که در دوره تعهد به والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ داده می شود، اسپانسر باید به دولت بپردازد. 

اگر دعوتنامه برنامه اسپانسرشیپ والدین را دریافت نکردید چه کاری باید انجام دهید؟


اگر شما جزء 30.000 فردی که در قرعه کشی دعوت شده اند، نیستید شاید بخواهید سوپر ویزا کانادا را به عنوان جایگزین در نظر بگیرید. با این ویزا شهروندان کانادایی و مقیم دائم می توانند والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود را برای ویزای چندساله به کانادا بیاورند، که در اولین سفر به کانادا حداکثر تا دو سال معتبر است. براساس برنامه سوپر ویزا والدین، پدربزرگ و مادربزرگ می توانند در مدت 10 سال چند بار وارد کانادا شوند که این به مدت زمان پاسپورت شما بستگی دارد اما الان روند بررسی بسیاری از ویزا های توریستی به بیش از 670 روز رسیده است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
حوریه1400/06/21
سلام من پارسال ثبت نام کردم ولی هیچ وقت هیچ ایمیلی دریافت نکردم برای تایید
  • گنجی
  • 1400/06/21
اگر ثبت نام قبلی توسط وکیل بوده که خیال تان راحت باشد، در غیر اینصورت اگر قبول شده باشید برای شما این هفته ایمیل امده است (حتما اسپم فولدرتان را چک کنید)
 
امیران1400/06/21
من که سال گذشته ثبت نام کردم و نامه ثبت نام برایم ایمیل شد، الان برای اینکه در این قرعه کشی شرکت کنم باید چه کاری انجام دهم.
  • گنجی
  • 1400/06/21
فعلا نیاز به اقدامی نیست. از امروز تا دو هفته اینده جواب قرعه کشی برای قبول شدگان با ایمیل ارسال می گردد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن