قرعه کشی جدید Arrima کبک

بازدیدکنندگان : 706 نفر 1400/08/08
قرعه کشی جدید Arrima کبک
قرعه کشی جدید Arrima کبک

کبک 23 مهاجر را دعوت کرد تا برای اقامت دائم اقدام کنند و طی آن وزارت مهاجرت کبک جزئیات قرعه کشی Arrima را که در تاریخ 29/7/1400 برگزار شد را منتشر کرد. این اولین قرعه کشی در ماه اکتبر بود که برای برنامه اسکیل ورکر کبک برگزار شد. 

مهاجرانی که برای اقامت دائم از وزارت مهاجرت کبک دعوتنامه دریافت کردند باید فرم ابراز علاقه خود را در سیستم Arrima ثبت کرده باشند. 
Arrima یک سیستم آنلاین است که دولت کبک آن را برای ارائه خدمات به نیروی کار خارجی که می خواهند به کبک مهاجرت کنند ایجاد کرده است. این سیستم کاملا رایگان است و همه می توانند از آن استفاده کنند. دیگر افراد مانند والدین در برنامه اسپانسرشیپ نیز برای استفاده از خدمات رایگان دولت کبک مانند کلاس زبان(با دریافت کمک هزینه 750دلار در ماه) نیز باید در آریما ثبت نام کنند.

آخرین دعوتنامه های ارسال شده از طریق Arrima برای مهاجرانی که پیشنهاد شغلی معتبر در خارج از منطقه مونترال را داشتند و افرادی که به عنوان دیپلمات، مدارک کنسولی، نماینده سازمان ملل متحد یا نماینده هر سازمان بین دولتی فعال در استان کبک اقامت دارند، صادر شد. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

قرعه کشی که در تاریخ 29/7/1400 برگزار شد یازدهمین قرعه کشی کبک است و کوچکترین قرعه کشی این استان در سال 2021 است. در نیمه دوم سال بیشتر قرعه کشی ها بیشتر از 500 مهاجر را دعوت کردند. در کل 3.223 مهاجر برای اقامت دائم توسط استان کبک دعوت شدند. 
در طول سه فصل اول سال، کبک 28.770 مهاجر برای اقامت دائم را پذیرفت. بیشتر این مهاجران حدود 16.655 نفر از طریق برنامه های اسکیل ورکر پذیرفته شدند و حدود 15.335 نفر نیروی جاب آفر و 1.315 نفر مهاجر سرمایه گذاری کبک بودند. 

برنامه نیروی کار ماهر منظم کبک چیست؟


این برنامه برای نیروی کار ماهری است که از نظر اقتصادی در این استان اقامت می کنند. این برنامه در بین نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی که می خواهند به صورت دائمی به کبک مهاجرت کنند بسیار محبوب و مورد علاقه است. 
مهاجرانی که برای اقامت دائم انتخاب می شوند حداکثر 60 روز فرصت دارند که پرونده خود را ارسال کنند و همه هزینه ها را پرداخت کنند. کبک می خواهد پرونده ها را در مدت شش ماه بررسی کند یعنی از تاریخی که همه اطلاعات مورد نیاز دریافت شده است که شامل همه فرم ها و اسناد و مدارک است. 
در صورت تایید، مهاجران گواهی انتخاب کبک CSQ را دریافت می کنند. آنها می توانند از این گواهی برای در خواست اقامت دائم به دولت فدرال کانادا استفاده کنند. 
افرادی که می خواهند در کبک اقامت کنند براساس سیستمی متفاوت از دیگر مهاجرانی که می خواهند در استانهای دیگر کانادا اقامت کنند ارزیابی می شوند. برنامه های مهاجرتی کبک را خود این استان مدیریت می کند و متفاوت از برنامه های فدرال کانادا است. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن