لیست مشاغل انتاریو-تورنتو در زمان کرونا

بازدیدکنندگان : 2480 نفر 1400/05/14
لیست مشاغل انتاریو-تورنتو در زمان کرونا
صدور دعوتنامه مهاجرت استانی انتاریو برای مدیران، کارکنان مراقبت های بهداشتی 

در تاریخ 27 جولای انتاریو  1.031 مهاجر اکسپرس اینتری که سابقه کار در یکی از 18 شغل تعیین شده داشتند را دعوت کرد. همه 1.031 مهاجر دعوت شده پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری داشتند و امتیاز آنها بین 458 و 467 بود. 

برنامه مهاجرت استانی انتاریو این مهاجران را دعوت کرد چون آنها واجد شرایط برنامه اولویت های سرمایه انسانی اکسپرس اینتری هستند. از طریق این برنامه مهاجرت استانی کانادا، نیروی کار خارجی می تواند اقامت پر جمعیت ترین استان کانادا را دریافت کنند. 
برنامه اولویت های سرمایه انسانی انتاریو برای نیروی کار خارجی که در سیستم اکسپرس اینتری هستند و تحصیلات، تجربه کار، تسلط به زبان را دارند، مفید می باشد. مهاجران برای اقدام از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو باید در سیستم اکسپرس اینتری فدرال باشند و واجد شرایط برنامه نیروی کار ماهر فدرال یا کلاس تجربه کار کانادایی باشند. مهاجران نمی توانند به صورت مستقیم از طریق این برنامه اقدام کنند آنها باید ابتدا از برنامه مهاجرت استانی انتاریو پروفایل امتیازی خود را براساس پروفایل اکسپرس اینتری خود دریافت کنند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه مهاجرت استانی انتاریو در این قرعه کشی مهاجران اکسپرس اینتری که سابقه کار در یکی از 18 شغل زیر براساس کد طبقه بندی ملی مشاغل دارند را دعوت کرد:


کد ناک 0114_ مدیران خدماتی و اجرایی
کد ناک 0122_ مدیران بانکی، اعتباری و سرمایه گذاری ها
کد ناک 0124_ مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
کد ناک 0125_ مدیران خدمات بازرگانی
کد ناک 0211_ مدیران مهندسی 
کد ناک 0311_ مدیران مراقبت های بهداشتی
کد ناک 0601_ مدیران فروش شرکت ها
کد ناک 0631_ مدیران رستوران و خدمات غذایی
کد ناک 0711_ مدیران ساخت و ساز
کد ناک 0731_ مدیران حمل و نقل
کد ناک 0911_ مدیران تولید
کد ناک 1121_ متخصصان منابع انسانی
کد ناک 1122_ مشاور مدیریت بازرگانی
کد ناک 2161_ ریاضیات، آمار و مسئول بخش آمار
کد ناک 3012_ پرستاران و پرستاران روانپزشکی
کد ناک 3211_ تکنسین آزمایشگاه 
کد ناک 3231_ چشم پزشک
کد ناک 3233_ دستیار پرستار 

مهاجران دعوت شده اکسپرس اینتری برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی باید حداقل یک سال سابقه کار در یکی از این مشاغل را داشته باشند. اگر مهاجران براساس این برنامه یا هر برنامه ای که با اکسپرس اینتری مرتبط است دعوتنامه دریافت کنند، دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم را دریافت می کنند. 

سیستم اکسپرس اینتری انتاریو کانادا


اکسپرس اینتری یک سیستم مدیریتی برای سه برنامه مهاجرتی فدرال با مهارت بالا است: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی. مهاجران برنامه اکسپرس اینتری واجد شرایط یک یا چند مورد از این برنامه ها هستند.
در سال 1967 کانادا با معرفی برنامه نیروی کار ماهر فدرال اولین کشوری بود که سیستم امتیازی براساس توانایی افراد را ایجاد کرد. تا آن زمان کانادا مهاجران را براساس توانایی ادغام در بازار کار انتخاب می کرد. کانادا به جای استفاده از معیارهای ذهنی برای انتخاب مهاجران، آنها را براساس سن، تحصیلات، شغل و مهارت در زبان انتخاب می کند. 
زمانی که مهاجران وارد سیستم اکسپرس اینتری می شوند، اداره مهاجرت کانادا براساس سن، سابقه کار، تحصیلات، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه به مهاجران امتیاز می دهد. مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شوند تا در قرعه کشی اکسپرس اینتری شرکت کنند. 
مهاجران اکسپرس اینتری که از برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه دریافت می کنند به صورت خودکار 600 امتیاز اضافی دریافت می کنند که این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است. 
در زمان شیوع کرونا اداره مهاجرت کانادا فقط قرعه کشی های برنامه مهاجرت استانی را برگزار کرده است و مهاجران برای دعوت شدن به دعوتنامه مهاجرت استانی نیاز داشتند. آخرین قرعه کشی هفته گذشته انجام شد. 

دستورالعمل های جدید برای ارسال پرونده های کامل مهاجرتی به انتاریو


دستورالعمل های جدید برای مهاجران اکسپرس اینتری و افرادی که پروفایل مشخصات خود را به سیستم امتیازی انتاریو ارسال کرده اند، وجود دارد.
انتاریو دستورالعمل هایی را به متقاضیان و وکلای آنها که متقاضی برنامه های مهاجرت استانی هستند، ارائه داده است.
مهاجرانی که می خواهند به انتاریو مهاجرت کنند باید پروند های کامل خود را به سیستم مهاجرت استانی انتاریو ارسال کنند. کامل نبودن مدارک باعث بازگشت پرونده های مهاجرتی می شود. این استان زمان بررسی پرونده های مهاجرتی را کم کرده و فقط پرونده های برنامه مهاجرت استانی را بررسی می کند.
انتاریو پر جمعیت ترین استان کانادا است که 40 درصد کانادایی ها در انتاریو زندگی می کنند. انتاریو با مرکزیت شهر اتاوا، پایتخت کانادا که بزرگترین شهر آن تورنتو است. 
دستورالعمل های جدید برای اینکه مهاجران برنامه اکسپرس اینتری انتاریو  و سیستم امتیازی بتوانند پرونده کامل را ارسال کنند بوجود امده.
برنامه اکسپرس اینتری انتاریو با سیستم اکسپرس اینتری فدرال هماهنگ است. مهاجران باید در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل داشته باشند. از طریق برنامه اکسپرس اینتری انتاریو این استان می تواند مهاجرانی که در سیستم اکسپرس اینتری فدرال بوده و تحصیلات، تجربه کاری ماهر، مهارت زبانی و معیارهای دیگر را دارند و مناسب بازار کار هستند را انتخاب کند.

تغییرات در مدارک درخواستی برنامه اکسپرس اینتری انتاریو


اگر از طریق برنامه اکسپرس اینتری اقدام می کنید و تحصیلات خارجی دارید، برای کسب امتیاز باید ارزیابی اعتبار تحصیلی wes را داشته باشید.
انتاریو به صورت خاص در وبسایت خود خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی را برای متقاضیان اعلام کرد. این تنها سازمانی نیست که برای ارزیابی اعتبار تحصیلات تعیین شده است. دولت فدرال لیستی از سازمانهای تایید شده را در وبسایت خود آورده است.
این استان می گوید شما  باید از سازمان آموزش wes مجوز داشته باشید تا بتوانید یک کپی از ارزیابی اعتبار تحصیلی خود را به برنامه مهاجرت استانی انتاریو ارائه دهید.
برای انجام این کار شما باید به صورت آنلاین یک رسید اضافی از ارزیابی اعتبار تحصیلی خود را سفارش دهید. و بعد از آن برنامه مهاجرت استانی انتاریو را به عنوان دریافت کننده آن مدارک انتخاب کنید.
برای اینکه از برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه دریافت کنید، فقط مدرک ارزیابی از سازمان آموزش به نام وس برای اینکه نتیجه ازریابی اعتبار تحصیلی خود را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید، کافی نیست.
اگر مجوز wes را ندارید که بتوانید ارزیابی اعتبار تحصیلی خود را به برنامه مهاجرت استانی انتاریو بدهید، پرونده شما ناقص بوده و برگرداننده می شود و هزینه شما هم برمی گردد. شما فرصت اقدام برای برنامه مهاجرتی را از دست می دهید مگر اینکه از انتاریو نامه ای دریافت کنید.

فرم تاییدیه در پرونده مهاجرت انتاریو

افرادی که از طریق برنامه پیشنهاد شغلی کارفرمایان اقدام می کنند، باید یک کپی PDF  از فرم تاییدیه را ارائه دهند. این فرم باید چاپ شود و مهاجر آن را با خودکار یا جوهر امضا کرده و زیر بقیه مدارک آپلود شود.
در صورتی که کپی PDF امضاء شده از فرم تاییدیه وجود نداشته باشد، انتاریو پرونده را ناقص می داند و هزینه باز گردانده می شود. شما فرصت اقدام از طریق این برنامه را از دست می دهید، مگر اینکه یک پروفایل امتیازی جدید را ثبت کنید و دعوتنامه جدیدی را از برنامه مهاجرت استانی دریافت کنید.
از طریق برنامه نیروی کار خارجی و دانشجویان بین المللی، کارفرمایان انتاریو می توانند نیروی کار خارجی یا دانشجویان بین المللی با پیشنهاد شغلی مناسب را معرفی کنند. متقاضیان احتمالی در زمان درخواست شاید در خارج از کشور یا در کانادا باشند. سیستم مهاجرت استانی انتاریو برای برنامه های نیروی کار خارجی و دانشجویان بین المللی سیستم امتیازی را ایجاد کرد. مهاجرانی که می خواهند از طریق این برنامه ها اقدام کنند باید پروفایل امتیازی خود را در سیستم آنلاین انتاریو ثبت کنند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
سارا1400/05/02
سلام. با امتیاز ۴۶۱ امیدی هست؟؟
ممنون
  • گنجی
  • 1400/05/02
برای اکسپرس اینتری بله، ولی الان چند وقت است دولت برداشت نداشته باید صبر کنید
اخرین امتیازات قبولی در تلگرام ما هر دو هفته اعلام می شود

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن