مسافران هوایی و ریلی کانادا باید کاملا واکسینه شده باشند

بازدیدکنندگان : 812 نفر 1400/07/17
مسافران هوایی و ریلی کانادا باید کاملا واکسینه شده باشند
مسافران هوایی و ریلی کانادا باید کاملا واکسینه شده باشند

همه مسافران و کارکنان شرکت های حمل و نقل دولت فدرال باید تا پایان ماه و تا تاریخ 8/8/1400 کاملا واکسینه شوند. دولت کانادا می گوید همه مسافران برای استفاده از قطار یا فرودگاهها باید کاملا واکسینه شده باشند. 

دولت کانادا گفت، مرحله اول این اقدامات از تاریخ 8/8/1400 اجرا می شود. همه مسافران 12 سال به بالا که از وسایل حمل و نقل براساس قوانین فدرال استفاده می کنند، باید برای مسافرت واکسینه شوند. 
همه پروازهای داخلی و خارجی که از فرودگاه کانادا خارج می شوند، مسافران ریلی در قطارهای  VIA Rail و Rocky Mountaineer و مسافران دریایی در کشتی های کروز که به مسافرت های 24 ساعته یا بیشترمی روند باید کاملا واکسینه شوند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

یک فرصت30 روزه برای مسافرانی که در مرحله واکسیناسیون قرار دارند وجود دارد. مسافرانی که واکسینه نشده اند اگر 72 ساعت قبل از سفر آزمایش کرونا را نشان دهند می توانند سفر کنند. اما تا تاریخ 8/8/1400 همه مسافران باید کاملا واکسینه شوند. فقط افرادی که سفر های ضروری دارند یا از نظر پزشکی نمی توانند واکسینه شوند جزء استثنائات هستند. 
این دستورالعمل جدید برای همه مسافران از کشورهای دیگر است تا بدانند که هنوز در مواقع ضروری می توانند سفر کنند. جزئیات بیشتر در مورد این قوانین در روزهای آینده منتشر می شود. 
این اقدامات شامل کارکنان شرکت های حمل و نقل هم می شود. همه کارفرمایان در بخش حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی از تاریخ 8/8 /1400 باید قوانین جدید واکسیناسیون را رعایت کنند. این دستورالعمل جدید در مورد همه شرکت های هواپیمایی، فرودگاهها و مهمانداران، راه آهن، کارکنان راه آهن، کارکنان خطوط دریایی و اپراتورهای دریایی با کشتی های کانادایی که کارکنان آنها 12 نفر یا بیشتر هستند، اجرا می شود. کارکنانی که کاملا واکسینه نشده اند نمی توانند کار کنند. 

شرکت های حمل و نقل کانادا دستورات جدید را از طریق بازرسی اجرا می کنند. کارفرمایان در بخش حمل و نقل اگر رعایت نکنند در صورت تخلف 5 تا 250 هزار دلار جریمه می شوند. 
دولت فدرال کانادا در حال تهیه گواهی واکسیناسیون در استانها و مناطق کانادا است. این گواهی به صورت دیجیتالی است اما هنوز جدول زمانی در دسترس نیست. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن