منیتوبا 438 مهاجر را دعوت کرد

بازدیدکنندگان : 999 نفر 1400/10/08
منیتوبا 438 مهاجر را دعوت کرد
منیتوبا 438 مهاجر را دعوت کرد

منیتوبا با مرکزیت وینیپگ یکی از استانهای مرکزی کانادا با تولیدات وسیع کشاورزی در کانادا می باشد. فاصله وینیپگ تا تورنتو (در شرق کانادا) 2035 کیلومتر و فاصله وینیپگ تا ونکوور(در غرب کانادا) 2337کیلومتر است یعنی تقریبا در مرکز کانادا قرار دارد. این استان به دنبال جذب مهاجر است که در سال 2022 جزئیات آن را در کانال تلگرام گنجی اعلام خواهیم کرد. منیتوبا تا به حال 10.437 دعوتنامه در سال 2021 صادر کرده است.

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا از طریق سه برنامه مهاجرتی 438 مهاجر را دعوت کرد:


_ نیروی کار ماهر در منیتوبا 358 دعوتنامه با حداقل 449 امتیاز
_ نیروی کار ماهر در خارج از کشور 51 دعوتنامه با حداقل 726 امتیاز
_ برنامه آموزش بین المللی 29 دعوتنامه بدون نیاز به پروفایل امتیازی.
از بین این دعوتنامه ها حدود 71 مورد برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری صادر شد.

برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا در واقع برای نیروی کار موقت خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی که در منیتوبا کار می کنند و کارفرمای آنها پیشنهاد شغلی دائم به آنها را داده است، می باشد. برنامه نیروی کار ماهر در خارج از منیتوبا برای افراد ماهری است که خارج از استان هستند اما ارتباط قوی با استان دارند.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه اکسپرس اینتری فدرال


اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت سه برنامه مهاجرتی فدرال با مهارت بالا است: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی. 
مهاجرانی که مشخصات خود را برای سیستم اکسپرس اینتری ارسال می کنند براساس سیستم جامع امتیاز بندی به آنها نمره می دهند. به مهاجران براساس سن، تجربه کاری، تحصیلات و مهارت در زبان امتیاز داده می شود. مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند از طریق قرعه کشی منظم اکسپرس اینتری دعوتنامه هایی برای اقامت دائم دریافت می کنند. 
احتمال اینکه مهاجری در برنامه مهاجرت استانی رد شود وجود دارد اما می تواند به صورت مستقیم از طریق اکسپرس اینتری اقدام کرده و دعوتنامه اقامت دائم را دریافت کند. اما دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی به صورت خودکار 600 امتیاز به مهاجران می دهد که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است.

چگونه برای برنامه مهاجرتی منیتوبا اقدام کنیم

منیتوبا برنامه های مهاجرتی خود را از طریق سیستم مهاجرت استانی خود مدیریت کرده که پرونده های مهاجرتی که برای دولت فدرال کانادا ارسال شده را بررسی و حمایت می کند. استانهای کانادا نمی توانند اقامت دائم بدهند اما می توانند با دادن دعوتنامه به مهاجران به اقامت دائم آنها کمک کنند. 
اگر می خواهید از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اقدام کنید باید یک پروفایل ابراز علاقه در سیستم مهاجرتی این استان ثبت کنید. از این طریق شما می توانید براساس برنامه های نیروی کار ماهر در منیتوبا و نیروی کار ماهر در خارج از منیتوبا اقدام کنید. 

منیتوبا مهاجران را براساس عوامل انسانی و ارتباط با استان از 1000 امتیاز بندی می کند. 
منیتوبا از طریق برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا و نیروی کار ماهر در خارج از استان می تواند مهاجرانی که مناسب بازار کار استان هستند را انتخاب و شناسایی کند. 
مهاجران خارج از کشور باید ارتباط خود با منیتوبا را از طریق روابط نزدیک خانوادگی، تجربه قبلی در استان یا دعوت از طریق یکی از برنامه های استراتژیک منیتوبا نشان دهند. برای اینکه واجد شرایط باشید نیازی نیست که در زمان درخواست در منیتوبا زندگی کنید. 

برای دریافت دعوتنامه از برنامه نیروی کار ماهر منیتوبا باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از کارفرمای استان داشته باشید. 
فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به پایان می رسانند درصورتی که مهارت مورد نیاز را داشته باشند می توانند دعوتنامه ای از برنامه آموزش بین المللی دریافت کنند.
برنامه آموزش بین المللی برای فارغ التحصیلان بین المللی از موسسات تحصیلات تکمیلی استان است که از طریق سه برنامه فارغ التحصیلان را در اولویت قرار می دهد: برنامه کارآموزی فارغ التحصیلان، برنامه خود اشتغالی و برنامه آزمایشی کارآفرینی دانشجویان. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن