چگونه می توانیم از تاخیر در بررسی پرونده مهاجرتی خود جلوگیری کنیم؟

بازدیدکنندگان : 2105 نفر 1400/12/19
چگونه می توانیم از تاخیر در بررسی پرونده مهاجرتی خود جلوگیری کنیم؟
چگونه می توانیم از تاخیر در بررسی پرونده مهاجرتی خود جلوگیری کنیم؟

همانطور که اخیرا اعلام شد پرونده مهاجرتی هزاران متقاضی مهاجرت که در خارج از کانادا هستند بدون هیچ دلیل مشخصی و همچنین تماسی از طرف اداره مهاجرت کانادا معوق شده است. برخی از مهاجران بدون کمک وکیل مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند و پرونده آنها به صورت مستقیم در اختیار افسر اداره مهاجرت کانادا قرار می گیرد. همه می دانیم که آفیسرهای اداره مهاجرت کانادا بصورت همزمان بر روی هزاران پرونده مهاجرتی کار می کنند و طبیعتا پرونده هایی که بدون حضور و کمک وکیل مهاجرتی به اداره مهاجرت ارسال می شود در معرض ریسک بالای  نداشتن کیفیت لازم و همچنین نبود ارتباط مستقیم با متقاضی قرار می گیرند.


اخیرا مشخص شده که تعداد زیادی از پرونده های مهاجرتی که تحت نظر افسر مهاجرتی موسوم به DM10032 بوده اند یا گم شده و یا فراموش شده اند و هیچ بررسی بر روی آنها صورت نگرفته است که برخلاف قانون کانادا می باشد.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
 

آفیسر اداره مهاجرت کانادا در برابر وکیل مهاجرت

پرونده بعضی از متقاضیان اقامت دائم کانادا از ماه مارس 2020 در اختیار افسر اداره مهاجرت کانادا که به نام DM10032 شناخته می شود، است. این متقاضیان شرایط بسیار سختی را دارند چون نمی توانند درحالی که منتظر نتیجه پرونده مهاجرتی خود هستند تصمیمات مهمی برای زندگی خود بگیرند. مهاجران انتظار داشتند تا شش ماه قبل از شیوع کرونا پرونده های مهاجرتی آنها تایید و نهایی شود. 

جیبی ماتیوس از ماه نوامبر 2019 در هند منتظر نتیجه پرونده خود است اوگفت آخرین بار در 14 مارس 2020 در مورد پرونده مهاجرتی به من اطلاعاتی دادند. 
اداره مهاجرت کانادا گفت، بررسی و تایید یک پرونده مهاجرتی بر عهده چندین افسر مهاجرتی است و مهاجران باید بدانند پرونده آنها در حال بررسی است حتی اگر از اداره مهاجرت کانادا هیچ خبری در مورد پرونده خود دریافت نکرده باشند.  

نفس حضور یک وکیل مهاجرت به کانادا برای حمایت و پشتیبانی از پرونده مهاجرتی شما نزد اداره مهاجرت کاناداست . برقراری ارتباط با اداره مهاجرت کانادا در مورد پرونده مهاجرتی و مناسبات مربوط به آن برای یک شخص عادی که راه های ارتباطی را نمی شناسد و همچنین تجربه لازم را در این باره ندارد مثل افتادن در چاله است. یک وکیل مهاجرتی با تجربه و سابقه خوب همیشه در کنار شما است و در مورد ارتباطات، وضعیت پرونده، مدارک مورد نیاز، آپدیت مدارک و هر چیز دیگر بهترین مشاوره ممکن را به شما می دهد. 

نکته بسیار مهم و حیاتی در مورد انتحاب وکیل مهاجرت به کانادا برای هرگونه ارتباطی با اداره مهاجرت کانادا این است که بدانید برای هر گونه اقدام و ارتباطی با اداره مهاجرت کانادا از یک پرونده ویزای توریستی گرفته تا پیچیده ترین پرونده های مهاجرتی فقط و فقط دو راه وجود دارد. یکی اینکه خود متقاضی شخصا و مستقیما پرونده خود را به اداره مهاجرت ارسال کند و راه دوم اینکه از طریق یکی از وکلای مهاجرتی که اداره مهاجرت کانادا تعیین کرده پرونده خود را بفرستد.
در اینجا وظیفه مهم شخص متقاضی این هست که حتما نام وکیل مهاجرت به کانادا خود را از طریق سایت اداره مهاجرت کانادا چک کند و اطمینیان حاصل کند که با شخصی قرارداد می بندد که جزو وکلای مهجرتی مجاز دولت کاناداست. 

به عنوان مثال می توانید نام آقای گنجی را از طریق لینک زیر در وب سایت کالج مشاوران مجاز مهاجرت به کانادا چک کرده و اطمینان حاصل کنید که برای دفاع از حقوق خودتان و داشتن امنیت لازم پرونده خود را به یک وکیل مجاز، حرفه ای و با تجربه سپرده اید:


https://college-ic.ca/protecting-the-public/find-an-immigration-consultant

برای بررسی شرایط خودتان جهت مهاجرت به کانادا با ما تماس بگیرید.


فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
 

وکیل مهاجرت به کانادا

از سال 2018 محکومیت رانندگی به علت مصرف الکل به عنوان جرم در کانادا شناخته می شود. اگر به دنبال بهترین وکیل مهاجرت به کانادا هستید ابتدا باید نوع جرم خود را دقیق توضیح دهید. مثلا اگر قبلا تخلفی به علت رانندگی تحت تاثیر الکل داشته اید شاید برای ورود به کانادا با مشکلاتی روبه رو شوید. 

کانادا قوانین سختگیرانه ای در مورد رانندگی تحت تاثیر الکل دارد و از سال 2018 قوانین بیشتری وضع شد. حداکثر مجازات رانندگی تحت تاثیر الکل از 5 سال به 10 سال زندان افزایش پیدا کرد. براساس قانون مهاجرت کانادا رانندگی تحت تاثیر الکل یک جرم جدی است. جرم و جنایت جدی می تواند باعث ممنوعیت ورود به کانادا برای همیشه شود. سه راه اصلی برای رفع این مشکل برای ورود به کانادا وجود دارد. 

کانادا با توجه به نوع جرم، تعداد دفعاتی که به آن مرتکب شده اید، شدت آن و زمانی که محکومیت شما مشخص شد به شما اجازه ورود به کانادا را می دهد. حتی اگر سالها پیش مرتکب جرم شده باشید وقتی که وارد مرز کانادا می شوید این جرم در پرونده شما مشخص شده پس بهتر است از قبل برای آن برنامه ریزی داشته باشید. سه راه اصلی برای شما عبارتند از: اقدام برای ویزای موقت، بازپروری جنایی و دریافت نظر حقوقی وکیل مهاجرت.
 

مجوز ویزای موقت کانادا

اگر کمتر از پنج سال از محکومیت شما در مورد رانندگی تحت تاثیر الکل گذشته باشد، باید برای ویزای موقت اقدام کنید. در صورت تایید، اقامت موقت شما تا سه سال اعتبار دارد. 
شما باید دلیل قانع کننده ای به اداره مهاجرت کانادا نشان دهید تا به شما اجازه ورود به کانادا را بدهند. اداره مهاجرت کانادا باید تشخیص دهد که شما تهدیدی برای مردم کانادا نیستید. این مراحل تصمیم گیری شخصی توسط یک آفیسر است یعنی شما باید یک پرونده اقامت موقت خوب و قانع کننده را ارسال کنید. 
 

عفو و تعدیل مجازات جرم ورود به کانادا

اگر بیشتر از پنج سال گذشته باشد، اما کمتر از 10 سال از محکومیت رانندگی تحت تاثیر الکل گذشته باشد، شما واجد شرایط عفو تعدیل مجازات کیفری هستید. در صورتی که درخواست شما را تایید کنند اگر جرم دیگری نداشته باشید سابقه کیفری نمی تواند مانع ورود شما به کانادا شود. 
اگر بیشتر از 10 سال از محکومیت شما گذشته باشد شرایط محکومیت شما تعدیل شده حساب می شود. یعنی مثل بازپروری جنایی، همه محکومیت شما پاک شده و با فرض اینکه شما دیگر مرتکب هیچ جرمی نمی شوید می توانید وارد کانادا شوید. این راه حل را زمانی می توانید استفاده کنید که یک محکومیت غیر جدی داشته باشید. 
 

دریافت نظر حقوقی وکیل مهاجرت به کانادا

اگر تخلف رانندگی تحت تاثیر الکل را دارید اما سابقه کیفری ندارید باید اجازه ورود به کانادا را داشته باشید. افسران آژانس خدمات مرزی کانادا اختیاراتی در این زمینه دارند و مزایا و خطرات ورود شما به کانادا را بررسی می کنند. نظر حقوقی یک وکیل مهاجرت به شما کمک می کند اگر شما متهم شده باشید وکیل به این آژانس توضیح می دهد که چرا شما باید اجازه ورود به کانادا را داشته باشید. 

canada_ganji_instagram

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
سمیرا1401/03/07
سلام وقتبخیر
من وهمسرم چهارماه پیش مدیکال دادیم ولی فعلا جوابی نیومده-
از طریق برنامه استارت آپ 2020 اقدام کرده بودیم
به نظرتون چه مدت دیگه ویزای ما صادر خواهد شد؟؟
  • گنجی
  • 1401/03/24
برای شما باید در پروفایل تان به صورت آنلاین در سایت اداره مهاجرت نگاه کرد تا نتیجه مشخص شود.
اگر پیدا نکردید در واتس اپ پیام دهید تا بررسی کنیم.
شیما1401/03/07
سلام جناب گنجی، همسر من یکبار در فرانسه توسط پلیس به خاطر رانندگی در حالت مستی دستگیر شد، می خواهیم برای کانادا اقدام کنیم آیا برای ما مشکلی ایجاد خواهد کرد؟
  • گنجی
  • 1401/03/16
بله. سوپیشینه شما در هر کشوری که بیش از 6 ماه حضور داشته باشید باید اخذ شود.که نتیجه بررسی سوپیشنه روی اقامت دائم کانادا تاثیر داردو

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن