جزئیات آخرین قبولی اکسپرس اینتری 2017

بازدیدکنندگان : 36427 نفر 1396/06/06
جزئیات آخرین قبولی اکسپرس اینتری 2017

اداره مهاجرت  کانادا (IRCC)، تعداد 2991 دعوت نامه برای متقاضیان داخل استخر اکسپرس اینتری صادر کرد که دومین قرعه کشی در مرداد ماه می باشد.
متقاضیان با 433 امتیاز یا بیشتربا سیستم رتبه بندی اکسپرس اینتری (CRS)، دعوت نامه برای درخواست اقامت(ITA) دریافت خواهند کرد. این حداقل امتیاز طبق سیستم CRS ازاردیبهشت ماه می باشد و از این رو کمترین تغییر در CRS – که شامل امتیاز برای فرانسوی  زبانان و افراد با خواهر و برادر در کانادا - در اوایل دی ماه انجام شد.
سه قرعه کشی قبلی که از زمانی که این تغییرات اعمال شد، امتیازی طبق سیستم CRS درحدود 440 را داشته اند. واقعیت این است که آخرین قرعه کشی پس از قرعه کشی پیشین که دقیقا یک هفته قبل در تاریخ 11 مرداد ماه انجام شد، به سرعت کاهش و فاصله این دوران را افزایش داد، زیرا فاصله های طولانی بین قرعه کشی اجازه می دهد تا متقاضیان بیشتری وارد استخر شوند.
 فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

گرفتن دعوتنامه برای درخواست:

سناریوهای فرضی زیر نشان می دهد که چگونه برخی از نامزدها در استخر می توانند یک ITA را بدست آورند و به آنها اجازه می دهد که درخواست اقامت دائمی کانادا را همراه همسر و فرزندان خود بدست اورند:
1- احمد 30 ساله است و مدت سه سال یک طراح گرافیک است. او دارای مدرک لیسانس است و اخیرا IELTS را با 8 امتیاز در هر رده ثبت کرده است. او هرگز در کانادا کار نکرده یا تحصیل نکرده است. امتیاز 433 او برای به دست آوردن ITA پس از آخرین قرعه کشی کافی است.
2- مریم 33 ساله است و پنج سال به عنوان یک معلم کار کرده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد و دارای مدرک زبان آیلتس با CLB9 است. همسرش، کارمند است، اما بالاترین سطح تحصیلات تکمیلی او دبیرستان است و او دارای مهارت متوسط در زبان انگلیسی است. امتیاز 436 CRS آنها برای به دست آوردن ITA کافی بود.
تا چه حد پایین خواهد رفت؟
با توجه به تغییرات اعمال شده در خرداد ماه، آرامشی در برنامه اکسپرس اینتری ایجاد شد. برای مدت کوتاهی قرعه کشی ها کمتر شدند. البته اداره مهاجرت نیز در حال حصول اطمینان از اعمال تغییرات مورد نیاز در ساختار عملکرد استخر مجازی خود بود. در حال حاضر میتوان توقع نظم بیشتری در قرعه کشی ها داشت.
کاهش سقف حداقل امتیاز امری منوط به گذر زمان بشمار میرود.اداره مهاجرت این برنامه را اصلی ترین راه ورود مهاجران نیروی متخصص به کانادا میداند.راههای متفاوتی برای بهبود رتبه افراد حاضر در استخر مجازی مانند کسب مدرک زبان یا کسب مدرک دانشگاهی بالاتر از لیسانس و ... وجود دارد.
چنانچه هنوز وارد این استخر نشده اید ابتدا از واجد شرایط بودن خود با بررسی امتیاز در بخش اکسپرس اینتری سایت ما مطمئن شوید.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
مهسا1396/06/28
سلام من خانم 48 سال سن دارم مدرک مهندسی بهداشت محیط بدون سابقه کار در حال خواندن زبان آیلتس دارای مدرک اسکین کیر از دانشگاه تهران و مدرک دوره ی نسخه خوانی attendance certificate همسرم پزشک با سابقه کار مطب آیا شانسی از طریق اسکیل وورکر دارم
  • گنجی
  • 1396/07/04
اسکیل ورکر شانسی ندارید. فقط با مدارک مطب همسرتان از راه سرمایه گذاری .
عطیه افشار 1396/06/25
من ایلتس clb9دارم وهمسرم clb8
من ٣١سال و٤ ماه دارم ودارای مدرک فوق لیسانس
همسرم هم ٣٦ سال سن دارد ودارای مدرک لیسانس آیا میتوانم از طریق اکسپرس انتری اقدام کنم وآیا با امتیاز من امکان قبولی وجوددارد
  • گنجی
  • 1396/06/31
بله واجد شرایط هستید. فقط سابقه کار باید بیش از یکسال داشته باشید.
سارا1396/06/10
سلام
من خانوم و متاهل با یک فرزند و٣٨سال سن هستم لیسانس کامپیوتر نرم افزار و فوق مدیریت بازرگانی-بازاریابی با ١٢سال سابقه خدمت در اداره مالیات را دارم اگه امتیاز زبان را کسب کنم احتمال پذیرش من در مشاغلی و چقدر است و دیگه اینکه آیا درکانادا احتمال پذیرش من درمشاغل دولتی با توجه به سابقه خدمت من هست؟ لطفا راهنمایی بفرماییدبا تشکر
  • گنجی
  • 1396/06/23
خیر در کانادا باید دورباره درس بخوانید/ بخش کاریابی سایت ما را جستجو کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن