شروع مجدد اسپانسرشیپ والدین

بازدیدکنندگان : 37485 نفر 1396/06/12
شروع  مجدد اسپانسرشیپ والدین
دعوت وزارت مهاجرت کانادا از والدین, پدربزرگ و مادربزرگ ها برای شرکت در برنامه  PGP
وزارت مهاجرت کانادا(IRCC) ازاسپانسرهای خانواده های غیر کانادایی دعوت به اقدام می کند تا خانواده های بیشتری بتوانند به کانادا مهاجرت کنند. اسپانسرها ,شهروندان کانادا و یا دارنگان اقامت دائم اند که اصلیتی غیر کانادایی داشته و خانواده آنها خارج از خاک کانادا زندگی می کنند. حال آنها می توانند برای آوردن والدین و یا پدرومادربزرگ خود مستقیما در کانادا اقدام کنند.
دوره بعدی درخواست ها از 15ام شهریور (6 سپتامبر 2017) شروع خواهد شد. اسپانسرهایی که در دوره اول در فروردین امسال به درخواستشان پاسخی داده نشد, در این دوره شانسی دوباره برای اقدام خواهند داشت.
اولویت دعوت نامه های این دوره با کسانی است که در اوایل سال 2017 فرم PGP " تمایل به اسپانسری" را تکمیل و فرستاده باشند, اما هنوز دعوت نامه ای دریافت نکرده باشند. اسپانسرهایاین دوره که دعوت نامه دریافت خواهند کرد باید درخواست خود را تا آذر امسال ثبت کنند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
کسانی که در دوره اول دعوت نامه دریافت کرده اند, اما تا مرداد ماه اقدام به ثبت درخواست خود نکرده اند, و کسانی که اوایل سال 2017 فرمی نفرستاده اند, در این دوره شرکت داده نخواهند شد.
با این حال وزارت مهاجرت کانادا(IRCC) برای دریافت درخواست های جدید درسال 2018 اعلام آمادگی کرد, که بدین ترتیب به اسپانسرهای جدید اجازه داده می شود خانواده و یا پدرومادربزرگ خود را برای اقامت دائم به کانادا بیاورند.
اسپانسرها باید شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم داشته باشند, و باید حداقل درآمد تایین شده را دارا باشند.
رسیدن به هدف سال 2017
دولت در برنامه مهاجرت به کانادا در سال  2017, ورود 20 هزار نفر برای دریافت اقامت دائم از طریق برنامه PGP  هدف نهایی امسال اعلام کرد. دولت برنامه ریزی کرده است تا بتواند در کنار رسیدگی به پرونده های عقب افتاده, به درخواست متقاضیان جدید نیز رسیدگی کند.
ثبت در خواست " تمایل یه اسپانسری" ابتکار عملیست که این برنامه را از حالت قرعه کشی خارج کرده و به برنامه ای دعوت نامه محور تبدیل کرده است,به موجب آن, متقاضیان ابتدا باید در خواست خود را ثبت کنند.
در فروردین ماه, 10 هزار نفر از داوطلبان به قید قرعه انتخاب شدند. با این حال, در هنگام پایان یافتن مهلت 90 روزه, وزارت مهاجرت 10 هزار درخواست نامه دریافت نکرد. بنابراین, دولت برای رسیدن به هدف نهایی سالی 20 هزار نفر, دومین دوره دعوت را انجام خواهد داد.
شانس بیشتر در سال 2018
با این که دور بعدی دعوت ها فقط برای کسانی خواهد بود که قبلا اقدام کرده اند, اما IRCC  تایید می کند که موقعیت های جدید از اوایل سال 2018 در دسترس اسپانسرها قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر اسپانسرهای برنامه PGP باید مشخصات زیر را دارا باشند:
  • شهروند کانادا و یا اقامت دائم کانادا را داشته باشند.
  • 18 ساله یا بزرگتر باشند
  • حداقل درآمد در نظر گرفته شده از طرف دولت کانادا را دارا باشند. در صورتی که شخص اسپانسر متاهل باشد, در آمد هر دو در نظر گرفته می شود.
  • اسپانسر باید یک قرارداد را امضا کند که در آن متعهد می شود از فرد متقاضی حمایت مالی خواهد کرد.
 
در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تغییر قوانین در سال 2018 در منتشر نشده است.
سوپرویزا
برنامه PGP تنها برنامه برای آوردن والدین و یا پدر ومادربزرگ ها به کانادا نیست. سوپرویزا , ویزاییست که با کمک آن والدین و اعضای مسن خانواده می توانند با آن چندین بار وارد خاک کانادا شوند و به مدت طولانی پیش خانواده خود بمانند. دارندگان سوپرویزا می توانند با هر بار ورود خود تا 2 سال در کانادا بمانند, این ویزا برای 10 سال اعتبار خواهد داشت.
 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
باران1396/07/06
سلام. من مدت یکسال و دوماه هست کانادا زندگی میکنم. میخواستم. پدر و مادرم رو از طریق سوپرویزا دعوت کنم، چطوری میتونم اقدام کنم و از کجا و لطفا راهنمایی کنید هرچی سریعتر. ممنون
  • گنجی
  • 1396/07/26
باید درآمد کافی داشته باشید ابتدا توریستی اقدام کنید.
Mohammad reza naji1396/06/17
١ -براى شمول اسپانسر شیپ والدین ، درآمد دعوت کننده براى چه مدتى باید در حد تعیین شده باشد .
٢- هزینه اى که شما براى هدایت و انجام کار اسپانسر شیپ میگیریید چقدر است ؟
٣- از این تاریخ تا ده روز در ونکور هستم ، آیا امکان ملاقات حضورى با کسى که بتواند در مورد هدایت کار اسپانر شیپ والدین راهنمائى و عند الزوم قرارداد ببندد وجود دارد .
٤- بعد از آن در تهران چطور ؟
  • گنجی
  • 1396/06/23
3سال/در ایسنتا نوشته ایم/بله/بله، فرم پر کنید.
علی صباغ1396/06/12
من برای مادرم میخواهم برای اسپانسری اقدام کتم آیا برای ٦ سبتامبر میتوانم . با تشکر
  • گنجی
  • 1396/06/23
بله منتظر جواب قرعه کشی باشی.د که ایمیل می شود

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن