دریافت پاس ریکویست برنامه اسپانسرشیپ والدین کانادا

بازدیدکنندگان : 1986 نفر 1399/11/22
دریافت پاس ریکویست برنامه اسپانسرشیپ والدین کانادا
دریافت پاس ریکویست برنامه اسپانسرشیپ والدین کانادا

خوشبختانه طی دو هفته گذشته تعداد زیادی پاس ریکوئست مربوط به برنامه اسپانسرشیپ والدین دریافت کردیم که متقاضیان با توجه به دارا بودن فامیل درجه یک در کانادا امکان ورود به کانادا را بلافاصله دارند و می توانند از معافیت های مربوط به کرونا استفاده کنند. 

همچنین دیروز تعداد زیادی سی اس کیو CSQ از دولت کبک مربوط به اسپانسرشیپ والدین دریافت کردیم که تا ماه آینده پاس ریکوئست خواهند شد و می توانند به کانادا بیایند. اگر متقاضی (اسپانسرکننده) در برنامه اسپانسرشیپ والدین در استان کبک مقیم باشد باید علاوه بر قبولی در قرعه کشی فدرال، پرونده ای جداگانه برای کبک ارسال و تقاضای سی اس کیو کند تا بتواند ویزای اقامت دائم خود را دریافت کند. 
یکی از مهمترین مدارک در برنامه اسپانسرشیپ والدین اثبات درآمد اسپانسرکننده طی 3سال گذشته می باشد که فرد باید مدارک آن را طبق حداقل درآمد مشخص شده فراهم کند تا واجد شرایط گردد. دولت کانادا تعهد مالی ده سال برای این برنامه درنظر گرفته است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

اداره مهاجرت کاناداIRCC  برای همه افرادی که در قرعه کشی برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ انتخاب شده اند، دعوتنامه صادر کرد.
 در حال حاضر دولت کانادا همه دعوتنامه های برنامه اسپانسر شیپ والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ سال2020 را ارسال کرده است.
این دعوتنامه ها به اسپانسرهای احتمالی والدین و مادربزرگ و پدربزرگ که فرم علاقه به اسپانسری را در زمان باز بودن این برنامه ارسال کرده اند، ارسال شده است.
ماه پیش سازمان مهاجرت کانادا قرعه کشی برنامه اسپانسر شیپ والدین و مادر بزرگ و پدر بزرگ را برگزار کرد که دعوتنامه ها را در مدت ده روز ارسال کرد.
سازمان مهاجرت کانادا گفت: کسانی که دعوتنامه دریافت کردند به صورت قرعه کشی انتخاب شده که هدف این سازمان دریافت 10.000 پرونده کامل برنامه اسپانسر شیپ والدین و مادر بزرگ و پدر بزرگ در سال 2020 بود. طبق آمار صدهزار نفر برای این برنامه اقدام کرده اند که فقط ده هزار نفر بعد از قرعه کشی دعوتنامه را به صورت ایمیل دریافت کردند.

شرایط برنامه اسپانسرشیپ والدین کانادا و ارسال پرونده


اسپانسرهای خوشانس بعد از دریافت دعوتنامه، حدود 60 روز تقویمی فرصت داشته تا پرونده کامل برای حمایت مالی از پدر و مادر و مادر بزرگ خود را رائه دهند. این تعهد مالی ده سال می باشد که اسپانسرکننده به دولت کانادا تا مدت ده سال برای هزینه های خارج از عرف تعهد پرداخت می دهد.
سازمان مهاجرت کانادا IRCC در اطلاعیه مطبوعاتی گفت: اسپانسرها که با موفقیت فرم درخواست خود را ارسال کرده، اما ایمیل دعوتنامه دریافت نکرده، باید در ایمیل خود inbox را بررسی کرده که آیا دعوت شده اند یا نه. آنها در وبسایت سازمان مهاجرت کانادا از وضعیت دعوت خود می توانند مطلع شوند. 
سازمان مهاجرت کانادا گفت: برنامه اسپانسر شیپ محبوبیت زیادی دارد، تعداد زیادی از افراد علاقه به اخذ اقامت دائم کانادا برای پدر ومادر و پدر بزرگ ومادر بزرگ خود را دارند، که این تعداد از میزان پذیرش برنامه های تعیین شده بیشتر است. افرادی که در سال 2020 پرونده اسپانسر شیپ را را ارسال کرده اما دعوت نشده اند، در دوره بعد شروع برنامه 2021 توصیه می شوند تا دوباره اقدام کنند.
در سال 2021 کانادا 30.000 دعوتنامه برای برنامه اسپانسر شیپ والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ PGP صادر خواهد کرد. اطلاعات و جدول زمانی برای برنامه PGP سال 2021 در وبسایت سازمان مهاجرتی گنجی اعلام می شود.
اداره مهاجرت کانادا از قرعه کشی برای این برنامه در سال 2021 استفاده می کند.

برنامه اسپانسر شیپ والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ Parents or Grandparents Program


این برنامه امکان حمایت مالی از والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ را به شهروندان کانادایی و افراد دارای اقامت دائم می دهد. به والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگهایی که براساس این برنامه انتخاب و تایید شده، اقامت دائم داده می شود که بعدا می توانند برای تابعیت کانادا اقدام کنند. 
کسی که می خواهد والدین یا پدر بزرگ و مادر بزگ خود را به کانادا بیاورد، شاید درخواست سوپر ویزا را برای آنها داده، که با این ویزا ،نهایتا دوسال می توانند در کانادا بمانند! یا ویزای توریستی نهایتا تا شش ماه می تواند در کانادا باشد اما برنامه اسپانسرشیپ والدین به متقاضی کارت اقامت دائم اعطا می کند.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن