مسافران به کانادا باید از برنامه ArriveCAN استفاده کنند

بازدیدکنندگان : 2459 نفر 1399/08/15
مسافران به کانادا باید از برنامه ArriveCAN استفاده کنند

کانادا شرایط اجباری جدیدی را برای مسافران قبل و بعد ازورود اعلام می کند. مسافران کانادا باید از اپلیکیشن دولت کانادا برای ویروس کرونا بنام ( ArriveCAN) برای کمک به جلوگیری از ویروس کرونا استفاده کنند.


این برنامه رایگان در آوریل 2020 ، در یک رسانه دولتی منتشر شده است که برای کمک به مسافران برای رعایت معیارهای تعیین شده بهداشتی در مرز کانادا است. این برنامه به عنوان یک اپلیکیشن تلفن همراه با ورود به سیستم Cloud در دسترس است. همچنین برنامه Covid Alert در خود کانادا نیز برای کمک به ردیابی کرونا انتشار یافت.
در اینجا کارهایی که شما باید قبل و بعد از آمدن به کانادا انجام دهید مشخص شده است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

قبل از رسیدن به مرز کانادا

از تاریخ 21 نوامبر 2020، مسافران هوایی که مقصد آنها کانادا است باید قبل از سوار شدن اطلاعات خود را از طریق  ) ArriveCAN اپلیکیشن دولت کانادا برای ویروس کرونا) ارسال کنند. آنها باید اطلاعات سفر ، تماس ،ارزیابی خود از علائم کرونا و برنامه قرنطینه (مگر اینکه معاف شوند )را ارائه دهند.
زمان ورود به کانادا مسافران باید رسید (ArriveCAN)خود را نشان دهند.
افسران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA)تایید می کنند که مسافران اطلاعات خود را به صورت دیجیتالی ارسال کرده اند.
مسافرانی که این قانون را رعایت نکنند ،تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند که از هشدار کلامی تا جریمه 1000 دلاری می باشد. شرایط استثنا ،برای افرادی که به دلیل از کارافتادگی یا زیر ساختهای ناکافی قادر به ارائه مدرک نباشند در نظر گرفته می شود.

از 4 نوامبر ،کانادا توسط شرکت هواپیمایی خود به مسافران اعلام می کند که قبل از سوار شدن به هواپیما ،باید اطلاعات مربوط به کرونا را از طریق( ArriveCAN) به صورت دیجیتالی ارسال کنند. از همان ابتدا،به مسافرانی که از طریق دریایی یا زمینی قصد ورود به کانادا را دارند توصیه می شود برای جلوگیری از تاخیر و محدودیت های تماس در زمان رسیدن به مرز از ArriveCAN) ) استفاده کنند.آنها می توانند در زمان ورود به کانادا رسید ArriveCAN) )را به افسر خدمات مرزی نشان دهند.

بعد از ورود به کانادا

از تاریخ 21 نوامبر 2020،همه مسافرانی که از طریق دریایی، زمینی یا هوایی وارد کانادا می شوند باید در طول قرنطینه اطلاعات خود را از طریق (ArriveCAN) یا با شماره تلفن  18336410343 ارسال کنند. کسانی که دستور به انزوای اجباری دارند نیازی به تکمیل این روش ندارند.
در طول 48 ساعت بعداز ورود به کانادا ،مسافران باید تایید کنند که به محل قرنطینه خود رسیده اند و باید در طول قرنطینه ارزیابی روزانه خود از علائم کرونا را انجام دهند. مسافرانی که قبل از ورود به کانادا از(ArriveCAN)  برای ارسال اطلاعات خود استفاده نمی کنند، برای ارائه اطلاعات خود روزانه باید با شماره تلفن 18336410343 که به صورت رایگان است تماس بگیرند. انها نمی توانند از (ArriveCAN) استفاده کنند.

اگر مسافران اطلاعات لازم خود را ارائه ندهند ،اولویت بالایی برای پیگیری توسط پلیس کانادا را خواهند داشت.
هدف این اقدامات ،کاهش : شیوع کرونا،تاخیردر مرز و تماس فیزیکی مسافران ،افسران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) وسایر مقامات است.
درصورت عدم معافیت، همه مسافران کانادا باید یک دوره 14 روزه قرنطینه را سپری کنند.

دولت کانادا در خبرنامه امروز تاکید کرد ، که برنامه (ArriveCAN)به حریم خصوصی مسافران احترام می گذارد و فاقد GPS برای ردیابی مسافران است.
به مسافران خطوط اختصاصی برای کاربرانArriveCAN در فرودگاه های ونکوور ،کلگری ،تورنتو (پیرسون)و مونترال ارائه می شود تا در زمان ورود روند پردازش راسریعتر انجام دهند.

دانلود ArriveCAN app گوگل پلی
دانلود ArriveCAN app اپ استور
منبع خبر از وب سایت دولت کانادا در مورد ArriveCAN app

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن