سه روز قرنطینه هتل در کانادا برداشته شد

بازدیدکنندگان : 3745 نفر 1400/04/29
سه روز قرنطینه هتل در کانادا برداشته شد
3روز قرنطینه هتل در کانادا برداشته شد

کانادا تابستان امسال مرزها را برای توریست هایی که کاملا واکسینه شده اند، باز می کند. در ماه آگوست مرزهای کانادا برای توریست های آمریکایی و در ماه سپتامبر برای توریست های دیگر کشورها باز می شود.

 

دستورالعمل های جدید برای ورود به کانادا در تابستان 2021:


_ توریست های کاملا واکسینه شده آمریکایی از 9 آگوست برابر18/5/1400 می توانند وارد کانادا شوند.
_ قرنطینه 3روز در هتل های کانادا تا 9 آگوست برابر18/5/1400 برداشته می شود.
_ قانون قرنطینه کودکان کانادایی کاملا واکسینه شده و مسافران معاف از محدودیت ها از 9 آگوست برداشته می شود.
_ توریست های واکسینه شده از همه کشورها از 7 سپتامبر برابر16/6/1400 می توانند وارد کانادا شوند.
_ ممنوعیت پرواز از هند تا 21 آگوست تمدید شد.
_ پروازهای بین المللی در فرودگاههای بیشتری انجام  می شود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
 

قانون قرنطینه در هتل برای 3 روز اول ورود به کانادا حذف شد


به شرط کنترل وضعیت کرونا، کانادا از 9 آگوست شهروندان و افرادی که اقامت دائم دارند و از آمریکا می آیند را می پذیرد. در این تاریخ کانادا قرنطینه در هتل را برای همه مسافران لغو می کند. از سوی دیگر مرزهای کانادا برای همه مسافران کاملا واکسینه شده از همه کشورها در تاریخ 7 سپتامبر برابر 16شهریور 1400 باز می شود.
مسافران کاملا واکسینه شده لازم نیست که در زمان ورود و روز 8 آزمایش را انجام دهند، اما شاید در مرز کانادا آزمایش تصادفی از مسافران برای اطمینان توسط آفیسرهای کانادایی انجام شود.
منظور از واکسینه کامل یعنی مسافران دو دوز از واکسن های مورد تایید کانادا را زده باشند. تزریق نهایی واکسن باید حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا انجام شود. مهم نیست که مسافران از کدام کشورها واکسن خود را دریافت کرده اند. کانادا واکسن های زیر را می پذیرد:
مدرنا
آسترازانکا
فایزر 
جانسون 


نتایج باید به زبان انگلیسی یا فرانسه باشد، در غیر این صورت باید مسافران ترجمه معتبری را به افسران مرزی ارائه دهند.
قبل از ورود به کانادا همه مدارک باید به برنامه یا وبسایت ArriveCan ارسال شود. همه مسافران به برنامه قرنطینه 14 روزه نیاز دارند. افردا با دوز دوز واکسن نیز باید قبل از پرواز نتیجه تست منفی خود را همراه داشته باشند.

دستورالعمل های جدید از 9 آگوست ساعت 12:01 بامداد برابر 18مرداد 1400 اجرا می شود. 
مقامات دولتی کانادا گفتند، با توجه به همه گیری کرونا در هند، کانادا ممنوعیت پروازهای خود به هند را تمدید می کند تا زمانیکه وضعیت این کشور بهبود پیدا کند.
طبق امار ورودی مرز کانادا بین 1تا 8 جولای نزدیک به67890 تست در مرزهای هوایی کانادا انجام شد که فقط 0.3 درصد انها مثبت بود. که این امار کم تست های مثبت همراه با انجام واکسیناسیون 51 درصد از جمعیت کانادا اجازه بازگشایی مرزها را صادر کرد. طبق امار 51درصد کانادایی ها 2 دوز اکسن و 80درصد یک دوز واکسن را دریافت کرده اند. از سوی دیگر امار ها نشاندهند انجام واکسیناسیون در بسیاری از کشورهاست.

قوانین مربوط به کودکان واکسینه نشده در زمان ورود به کانادا چگونه است

کانادا قوانین مربوط به کودکان زیر 12 سال که واجد شرایط واکسن نیستند، را اعلام کرد. طبق این اطلاعیه که از دفتر مونترال موسسه گنجی اعلام شد؛ از 9 آگوست 2021 برابر 18مرداد 1400 اعضای خانواده واکسینه نشده، مسافران واکسینه شده، لازم نیست که قرنطینه 14 روزه را به صورت کامل داشته باشند. آنها باید اقدامات بهداشت عمومی را در این مدت انجام دهند. آنها باید همه شرایط ورودی و آزمایش کرونا را در زمان ورود و روز 8 انجام دهند. این قوانین شامل افرادی که از آمریکا با دلایل قابل قبولی به کانادا می آیند هم می شود. مقامات کانادایی گفتند، این قوانین برای فرزندان واکسینه نشده توریست هایی که از ماه سپتامبر می توانند وارد کانادا شوند،نیز اجرا می شود.
در حال حاضر لیست کارهایی که کودکان می توانند انجام دهند یا نباید انجام دهند وجود ندارد، اما کودکان نمی توانند تا دو هفته بعد از ورود به کانادا در فعالیت های دسته جمعی مثل حضور در مهدکودک یا مدرسه شرکت کنند.
استانها و مناطق کانادا قوانین خاص خود را در مورد افرادی که وارد کانادا می شوند، دارند. دولت کانادا گفت، جزئیات بیشتر این قوانین در هفته های آینده منتشر می شود که در تلگرام و اینستاگرام و سایت Ganji اعلام خواهد شد.

قوانین مربوط به آزمایش کرونا 


از 9 آگوست 2021 برابر 18مرداد 1400، شهروندان و دارندگان کارت پی آر کانادا که کمتر از 72 ساعت به آمریکا سفر می کنند می توانند آزمایش ورودی خود را در کانادا انجام دهند. یعنی برای ورود دوباره نیازی نیست که آزمایش دوم را در آمریکا انجام دهند.
افرادی که کرونای آنها بهبود پیدا کرده اما هنوز آزمایش کرونای آنها مثبت است، می توانند آزمایش خود را 14 تا 180 روز قبل از ورود به کانادا انجام دهند. قبلا فقط 90 روز بود.
مسافران کاملا واکسینه شده نیازی به آزمایش بعد از ورود ندارند، مگر اینکه به صورت تصادفی برای آزمایش در زمان ورود انتخاب شوند. 
هیچ تغییر در قوانین مربوط به آزمایش اجباری مسافران واکسینه نشده ایجاد نشده است. مسافران واکسینه نشده باید در زمان ورود و روز 8 قرنطینه آزمایش را انجام دهند.

چگونه انجام واکسیناسیون خود را اثبات کنیم؟


شرکت های هواپیمایی اعلام کردند که از تاریخ 9 آگوست، مسافران کانادا باید قبل از ورود اطلاعات خود را از طریق برنامه ArriveCAN ارسال کنند. توریست هایی که نمی توانند رسید ArriveCAN را نشان دهند نمی توانند وارد کانادا شوند. شرکت های هواپیمایی رسید را در موبایل یا نسخه چاپی آن را می پذیرند.
علاوه بر رسید ArriveCAN، مسافران کارت واکسن خود را باید همراه داشته باشند تا به افسران مرزی کانادا نشان دهند.
مسافران غیر ضروری مجاز شامل شهروندان واکسینه شده و اقامت دائم آمریکا از تاریخ 9 آگوست می توانند وارد کانادا شوند. آنها باید شهروند آمریکایی باشند. گرین کارت های آمریکا و سیتی زن های آمریکا که از یک کشور سوم می آیند، شامل این قانون نمی شوند. 
مسافرانی که اجازه ورود دارند از جمله کانادایی ها و مسافران معاف از محدودیت های مرزی، باید اطلاعات مربوط به واکسیناسیون را از طریق ArriveCAN ارسال کنند، اما اگر این شرایط را نداشته باشند، می توانند وراد کانادا شوند.

قرنطینه آسان براساس وضعیت واکسیناسیون مسافران

کسانی که به علت شرایط پزشکی نمی توانند واکسینه شوند، شرایط قرنطینه را باید انجام دهند، اما دولت برای آنها یک قرنطینه اصلاح شده ایجاد می کند که جزئیات بیشتر را طی روزهای آتی دولت کانادا منتشر می کند. 
مسافرانی که با قایق به کانادا می آیند، اگر به صورت کامل واکسینه شده باشند، واجد شرایط قرنطینه و آزمایش هستند. آنها باید از طریق ArriveCAN نتیجه آزمایش قبل از ورود خود را ارسال کنند، اما چون اینتریت در روی آب وجود ندارد می توانند این آزمایش را در زمان ورود به بندر کانادا ارسال دهند.
اگر افسر مرزی تشخیص دهد که مسافر شرایط لازم برای معافیت را ندارد، به وی شرایط قرنطینه اعلام و باید رعایت کند.

پروازهای بین المللی در فرودگاههای بیشتری انجام می شود

از 9 آگوست، 5 فرودگاه دیگر پروازهای بین المللی را می پذیرند. 
فرودگاههای هالیفاکس، کبک، اتاوا، وینپیگ و ادمونتون برای پروازهای بین المللی باز هستند. دولت کانادا انتظار دارد که مسافران قوانین مربوط به بهداشت عمومی را رعایت می کنند.
در زمان شیوع کرونا فقط در چهار فرودگاه بین المللی ونکوور، کلگری، تورنتو و مونترال پروازهای بین المللی انجام می شد. 


خبر قبلی نخست وزیر کانادا که باز شدن مرزها را تاکید کرده بود به شرح زیر است:

 بازگشایی مرزهای کانادا در ماه سپتامبر برای مسافران واکسینه شده

براساس گفته های جاستین ترودو مرزکانادا در اوسط ماه آگوست برای شهروندان آمریکایی و ماه سپتامبر برای مسافران کشورهای دیگر باز می شود.
دفتر نخست وزیر جاستین ترودو گفت، مرز کانادا و آمریکا از اواسط ماه آگوست برای مسافران واکسینه شده و از اوایل ماه سپتامبر برای دیگر کشورها باز می شود.
در تاریخ 15 جولای نخست وزیر کانادا با رهبران استانها و وزیر امور دولتی در مورد موضوعات زیادی از جمله واکسیناسیون کانادا و بازگشایی مرزها صحبت کرد.
طبق اطلاعات منتشر شده از دفتر نخست وزیر، اگر میزان واکسیناسیون کانادا و شرایط بهداشت عمومی بهبود پیدا کند، دولت کانادا تا اوایل ماه سپتامبر همه مسافران واکسینه شده از همه کشورها را می پذیرد.
مسافران واکسینه شده و ساکنان دائمی آمریکا می توانند از اوایل ماه آگوست به کانادا بیایند. کانادا با آمریکا در مورد بازگشایی مرزهای زمینی که از ماه مارس 2020 بسته شده، توافق می کند.
حدود 80 درصد کانادایی ها یک دوز واکسن را دریافت کرده اند و بیشتر از 50 درصد آنها کاملا واکسینه شده اند. دولت ترودو گفت، باید 75 درصد کانادایی ها باید واکسینه شوند تا محدودیت ها کمتر شوند. مرزهای کانادا به صورت مرحله ای در تاریخ 5 جولای باز شد و کانادایی های واکسینه شده و مسافران معاف از محدودیت ها باید 14 روز قرنطینه اجباری را بگذرانند. مسافرانی که از محدودیت ها معاف هستند شامل شهروندان کانادایی، اقامت دائم، اعضای خانواده، مهاجران جدید، کارگران و دانشجویان بین المللی هستند.
مسافران غیر ضروری هنوز نمی توانند وارد کانادا شوند. رهبران مشاغل در بخشهای گردشگری دولت کانادا را تحت فشار قرار داده تا با در نظر گرفتن اقدامات بهداشتی مرزها را باز کنند.
از زمان شیوع کرونا کانادا هر ماه محدودیت های سفر را تمدید کرده است، اما ماه جولای امسال متفاوت است.
دولت فدرال کانادا می گوید 75 درصد کانادایی ها باید قبل از باز شدن مرزها واکسینه شوند. براساس آمارهای دولت کانادا 31 درصد کانادایی ها کاملا واکسینه شده اند و 76 درصد حداقل یک دوز از واکسن را دریافت کرده اند.
آنیتا آناند وزیر تهیه واکسن در کانادا گفت، 80 درصد از کانادایی ها تا ماه جولای به صورت کامل واکسینه می شوند.
براساس گزارشات Toronto Star حدود 50 درصد کانادایی ها در آن محدوده زمانی واکسینه می شوند.
علاوه بر واکسیناسیون، مسئولان کانادایی موارد دیگر را برای بازگشایی مرزها در نظر می گیرند. این موارد شامل، میزان بستری شدن در بیمارستان، شیوع مکانی، مسائل مربوط به کرونا و وضعیت کرونا در دیگر کشورها است.
در اواخر ماه ژوئن جاستین ترودو گفت، کانادا در هفته های آینده محدودیت های بیشتری را لغو می کند.
محدودیت های سفر به کانادا تا تاریخ 21 جولای منقضی می شود. دولت کانادا این قدرت را دارد که محدودیت ها را تا یک ماه دیگر تمدید کند، اما این بعیده که آنها سختگیری کنند. یعنی تا زمانی که میزان بستری ها در بیمارستان کاهش پیدا کند و تعداد افرادی که واکسینه شدند افزایش یابد. دولت فدرال با فشارهای زیادی برای بازگشای مرزهای کانادا و آمریکا روبه رو است. مشکلات در صنعت جهانگردی و شهرهای مرزی که اقتصاد آنها به علت تعطیلی ها آسیب دیده، زیاد است.
دولت ترودو گفت، افکار عموم مردم در این زمینه حرف اول را می زند، اما علم آنها مخالف مناطق دیگر است. کبک به افرادی که قبلا به کرونا مبتلا شده اند می گوید واکسن دوم را دریافت نکنند، اما کانادا کسی را کاملا واکسینه می داند که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشد. 
نخست وزیر به خبرنگاران گفت، دولت فدرال امکان بازگشت قرنطینه برای مسافرانی که کاملا واکسینه شده اند را ندارد. نخست وزیر کبک گفت، هنوز مشخص نیست که کبکی هایی که کاملا واکسینه شده اند آیا از قرنطینه معاف هستند یا نه.
ترزاتام رئیس بهداشت عمومی صحبت های ترودو را تکرار و تایید کرد. او در یک کنفرانس مطبوعاتی در 25 ژوئن گفت، بازگشایی سریع باعث افزایش موارد ابتلا به کرونا می شود.
تام به خبرنگاران گفت: بازگشایی مهم است تا کرونا را درسطح پایینی نگه دارد. تابستان برای این بازگشایی ها بسیار مناسب است.


telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن