پاسپورت کانادایی بهترین پاسپورت در دنیا

بازدیدکنندگان : 4377 نفر 1400/11/28
پاسپورت کانادایی بهترین پاسپورت در دنیا
پاسپورت کانادایی بهترین پاسپورت در دنیا

براساس گزارش رتبه بندی پاسپورت ها در جهان، پاسپورت کانادا جزء سه پاسپورت برتر دنیا است. شیوع کرونا باعث افزایش محدودیت های سفر و ایجاد شکافهایی برای توانایی سفر افراد در تمام جهان شده است. با پاسپورت کانادا بدون ویزا می توان به 157 کشور سفر کرد. در این زمان سفر افراد از کشورهایی که گذرنامه آنها اعتبار کمتری دارد و حتی با واکسیناسیون کامل بسیار سخت است. گزارشات از اعتبار پاسپورت نشان میدهد که بزرگترین شکاف جهانی برای سفر ایجاد شده که این اولین گزارش از 17 سال پیش است. 


طبق پاسپورت کانادا ویکی پدیا، شاخص جهانی پاسپورت به سه عامل بستگی دارد:
  • توانایی سفر
  • سرمایه گذاری
  • کیفیت زندگی

اینکه فردی که گذرنامه دارد چقدر راحت می تواند سفر می کند، آن کشور چقدر برای سرمایه گذاران جذاب است و مهاجرت برای مهاجران چقدر آسان است مورد نظر قرار می گیرد. 

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

توانایی سفر


شاخص کانادا در توانایی برای سفر 97.21 امتیاز است. این شاخص برای فردی که گذرنامه دارد براساس مزایای سفر تعیین می شود مزایای سفر شامل کشورهایی که بدون نیاز به ویزا می توانیم به آنها سفر کنیم یا آسانی سفر به یک کشور مد نظر قرار می گیرد. 

قدرت پاسپورت کانادا


افرادی که پاسپورت کانادایی دارند به راحتی بدون ویزا می توانند به 103 کشور مسافرت کنند، 35 کشور فقط در زمان ورود نیاز به ویزا دارند و 19 کشور نیاز به مجوز سفر الکترونیکی دارند. لیست کشورهای بدون ویزا با پاسپورت کانادا شامل 157 کشور است. سفر به آمریکا با پاسپورت کانادا بدون ویزا خواهد بود و امکان کار نیز وجود دارد. گرفتن پاسپورت کانادا نیازمند حضور قانونی با کارت پی آر کانادا حداقل به مدت سه سال در یک بازه زمانی 5 سال است، یعنی برای تبدیل pr به پاسپرت کانادا باید 1095 روز در کانادا حضور داشته باشید تا بتوانید شهروندی کانادا را کسب کنید، البته استثناهایی وجود دارد که در کانال تلگرام گنجی درج کردیم. عکس پاسپورت کانادا 7*5 سانتی متر و رنگ پاسپورت کانادا سرمه ای تیره است. 
 

سرمایه گذاری


شاخص سرمایه گذاری یعنی کشوری که پاسپورت می دهد چقدر می تواند فرصت های سرمایه گذاری را از خارج جذب کند. این شاخص به ارزیابی اقتصاد کشور ها می پردازد که به تصمیمات تجاری و سرمایه گذاری سرمایه داران کمک کرده و به نفع کشورهای مرفه با اقتصاد پیشرفته است. 

مهاجرت سرمایه گذاری کانادا


پاسپورت کانادایی به علت سیستم مالی قوی و بازار کار رتبه بسیار بالایی در زمینه سرمایه گذاری دارد. مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا به نسبت دیگر کشورها خوب است. بهترین سرمایه گذاری در کانادا شامل بخش های املاک، پزشکی، کامپیوتر،معدن و برق خورشیدی است. حداقل سرمایه برای ویزای سرمایه گذاری کانادا با توجه به هر استان متفاوت است. سرمایه گذاری در کانادا 2022 برای مهاجرت بیشتر در برنامه های کبک و استارتاپ و کارآفرینی خواهد بود که حداقل سرمایه برای ویزای سرمایه گذاری کانادا از صدهزار دلار است البته هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا در استان کبک بیشتر می باشد زیرا شرایط گارانتی برای اخذ اقامت نسبت به فدرال دارد. انواع سرمایه گذاری در کانادا به نسبت سن متقاضی و رشته و تحصیلات متغیر است که معمولا افراد بالای 40 سال را شامل می شود. خرید ملک در کانادا 2022 بیشتر در شهرهای ونکوور، تورنتو، مونترال، کلگری و ساسکاتون است که خرید خانه در کانادا با وام جزو مزایای پاسپورت کانادایی است.
 

کیفیت زندگی 


شاخص کیفیت زندگی شامل عواملی مثل آزادی، محیط زیست، رفاه و دیدگاه کلی در مورد مهاجرت می باشد. 

سطح زندگی در کانادا


کانادا در زمینه توسعه پایدار، آزادی، محیط زیست، شادی و پذیرش مهاجران نمره بالایی دارد. کانادا به عنوان کشوری است که از مهاجرت بسیار حمایت می کند. براساس شاخص پذیرش مهاجران گالوپ، کانادا اولین کشور برای پذیرش مهاجران است. زندگی در کانادا برای ایرانیان خوب بوده و طبق آمار 2021 حدود 400هزار ایرانی در کانادا زندگی می کنند. بهترین شهر کانادا برای ایرانیان؛ ونکوور، تورنتو و مونترال است. همیشه توجه داشته باشید قبل از مهاجرت به کانادا باید مزایا و معایب زندگی در کانادا را بررسی کرد. تفاوت زندگی در ایران و کانادا نیز در بخش های تحصیل رایگان، بیمه درمان رایگان و امنیت اجتماعی قابل بررسی است. هزینه های زندگی در کانادا به نسبت درآمد در کانادا بسیار مناسب است.

در جهان امروز با داشتن یک پاسپورت قوی کانادایی به راحتی می توانیم به هر کشوری سفر کنیم. با توجه به اهداف مهاجرتی سه سال آینده کانادا، مهاجران بسیار زیادی می توانند پاسپورت کانادایی را دریافت کنند. 
البته پاسپورت دومینیکا و پاسپورت پرتغال نیز برای افراد دیگر که زمان برای آنها مهم است نیز قابل بررسی است.

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 4
نادر1403/01/18
سلام
چگونه می توان امتیاز خود را برای گرفتن پاسپورت کانادا به دست آورد؟
  • گنجی
  • 1403/01/18
ابتدا رزومه بفرستید که بدانیم کدام برنامه مناسب شماست.
رحیم1402/05/01
سلام آیا شما میتوانید همراه من همکاری نماید من کانادا بیام و بعد اونجا شروع به کنم
  • گنجی
  • 1402/05/04
برای پاسپورت نیاز به تمکن مالی عالی دارید
مسعود1401/12/10
چگونه میتوانم اقامت کانادا بگیرم دارای چهار فرزند زیر18سال فوق لیسانس عمران گرایش سازه های دریایی و دانشجوی ترم دوم دکترای سازه هستم سن 43سال ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
  • گنجی
  • 1401/12/10
با روش ویزای کار و استارتاپ به شرط داشتن ایلتس جنرال 5 به بالا و تمکن مالی مناسب شانس اخذ اقامت خانوادگی را خواهید داشت.
 
مصطفی رر.1401/02/15
با پاسپورت دومینیکا برای چین و کره جنوبی در سال چند بار می تونم بروم؟
فرزندانم هم همراه من می تونن بیان؟
  • گنجی
  • 1401/02/28
به دفعات می توانید ورود کنید
بله چون پاسپورت دومینیکا به تمام اعضا خانواده تعلق می گیرد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن