نمایشگاه کاریابی آنلاین کانادا

بازدیدکنندگان : 305 نفر 1403/07/12
نمایشگاه کاریابی آنلاین کانادا
نمایشگاه کاریابی آنلاین کانادا
"زمان محدود برای فرصتی طلایی!" نمایشگاه کار مجازی کانادا، تنها برای مدت کوتاهی برگزار می‌شود. اگر به دنبال کار در کانادا و استفاده از تسلط خود به زبان‌های فرانسه و انگلیسی هستید، همین حالا ثبت‌نام کنید تا این فرصت عالی را از دست ندهید.

 

نمایشگاه کار کانادا برای متقاضیان دو زبانه

اداره مهاجرت کانادا نمایشگاه کاری برای مشاغل گردشگری و آشپزی در همه کانادا به جز کبک در روزهای 13،14 و 15 نوامبر 2024 برابر 23 آبان 1403 برگزار می کند. ثبت نام برای این نمایشگاه از 23 سپتامبر شروع می شود و در 27 اکتبر 2024 تمام می شود. 
همانطور که قبلا برای کار در نیوبرانزویک و نمایشگاه کاریابی ماه مارچ اعلام کردیم، جویندگان کار می توانند به صورت آنلاین با کارفرمایان احتمالی کانادایی ارتباط برقرار کنند و می توانند برای موقعیت های شغلی در نمایشگاه درخواست بدهند. 

 

نمایشگاه کار مجازی در کانادا

این نمایشگاه بین ساعت 3 تا 8 بعد از ظهر به وقت اروپای مرکزی CET برگزار می شود. شرکت در این نمایشگاه رایگان است اما باید دعوتنامه داشته باشید دعوتنامه ها از تاریخ 4 نوامبر برای افرادی که ثبت نام کرده اند ارسال می شود. برای شرکت در این نمایشگاه باید ابتدا ثبت نام کنید و یک CV دو زبانه انگلیسی و فرانسوی ارائه دهید. 
شرایط شرکت در نمایشگاه کار کانادا:
  • فرانسوی زبان یا دو زبانه باشید. 
  • به دنبال شغل در خارج از کبک باشید. 
  • تجربه حرفه ای درزمینه گردشگری و آشپزی داشته باشید. 
  • رزومه خود را براساس زبانهای مورد نیاز آپلود کرده باشید. 
  • در مدت زمان تعیین شده، توانسته باشید که ثبت نام کنید. 

 

 

مزایای نمایشگاه مجازی کار کانادا

جویندگان کار می توانند با کارفرماها جوامع فرانسوی زبان کانادا در استان‌ها و البته مناطق خارج از استان کبک ارتباط برقرار کنند. این کارفرماها اطلاعاتی در مورد مناطق خود، خدمات برای تازه واردان و برنامه های مهاجرتی خاص ارائه می دهند. همچنین کارفرماها به سوالات مربوط به زندگی در جوامع فرانسوی زبان در کانادا و خارج از کبک پاسخ می دهند. 
طبق نظر آقای گنجی، البته جویندگان کاری که جاب آفر دریافت می کنند و الان با ورک پرمیت یا ویزای تحصیلی در کانادا هستند شاید واجد شرایط ورک پرمیت تسهیل شده ویژه فدرال بنام Mobilité francophone باشند. 
خبر خوب اینکه؛ در کنفرانس‌های نمایشگاه مروری بر بخش‌های گردشگری، هتلداری و آشپزی، همراه با اطلاعاتی در مورد روش‌های کار و اقامت موقت و دائم در کانادا ارائه خواهد شد.
نکته مهم اینکه؛ کنفرانس ها به زبان فرانسوی برگزار می شود و دوره های پرسش و پاسخ به دو زبان انگلیسی و فرانسوی برگزار می شود. 
برای افرادی که در نمایشگاه ثبت نام کرده اند لیست غرفه داران و کارفرمایان ارسال می شود. سپس جویندگان کار از طریق غرفه های مجازی به فرصت های شغلی دسترسی پیدا می کنند. 

 

اهمیت مهاجرت فرانسوی زبانها به کانادا

کانادا امسال اقداماتی را برای تاکید بر اهمیت مهاجرت فرانسوی زبانها و دو زبانه ها به کانادا و خارج از کبک انجام داده است. 
این اقدامات شامل:
  • تعهد به افزایش مهاجرت فرانسوی زبانها در خارج از کبک، از 6 درصد در سال 2024 به 7 درصد در سال 2025 و 8 درصد در سال 2026.
  • ایجاد برنامه مهاجرتی جدید و مسیر مستقیم به اقامت دائم برای دانشجویان فرانسوی زبان که می خواهند در جوامع فرانسوی زبان در کانادا و خارج از کبک تحصیل و اقامت داشته باشند. 
  • گسترش جوامع فرانسوی زبان FCI به 14 جامعه در خارج از کبک. هدف FCI حمایت از اسکان و ادغام تازه واردان فرانسوی زبان از طریق همکاری با جوامع محلی مختلف است. 

 

 

توصیه موسسه گنجی برای شرکت در نمایشگاه انلاین کار در کانادا

اگر الان در کانادا هستید یا طی 9ماه آینده قصد ورود به کانادا دارید با تهیه یک رزومه (حتما به سبک کانادایی) برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کنید . دو نکته مهم اینکه نحوه نوشتن رزومه به سبک کانادایی را باید بدانید که با ارسال پیام در واتساپ با عنوان "نمایشگاه کار کانادا" لینک آن را برای شما ارسال خواهیم کرد. نکته بعدی دارا بودن دانش زبان فرانسه است که دولت کانادا مسیر خوبی را برای اخذ اقامت ترتیب داده.

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
زهرا1403/07/12
درود بر شما
من اپن ورک پرمیت دارم ولی فعلا برگشته ام ایران و انشالله تا دو ماه دیگر برمیگردم کانادا، راهنمایی میفرمایید برای بالای ۵۰ سال با دو‌مدرک کارشناسی ارشد عمران و محیط زیست بهترین شغل در چه منطقه ای مرا به پی آر می رساند؟
ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید
  • گنجی
  • 1403/07/14
سن شما با این ورک پرمیت به PR نمی رسد.
دلایل را تلفنی از دفتر تهران جویا شوید.
دسته بندی خبرها
مهمترین های کانادا
پادکست ها
پربازدیدترینها

نظرسنجی مهاجرت کانادا

درصد قبولی استارتاپ ویزا کانادا به نسبت هزینه و مدت زمان گرفتن چگونه است؟

  • خوب است چون مستقیم به اقامت دائم کانادا می رسید.
  • خوب نیست، شرایط اقامت در کانادا برای ایرانیان سخت
  • نمی دانم برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟
شرکت کنندگان : تن