بهترین کشور برای کار و درآمد بالا

بازدیدکنندگان : 75 نفر 1403/07/30 کد خبر : 14569
بهترین کشور برای کار و درآمد بالا
فهرست:
بهترین کشور برای کار و درآمد بالا
کانادا یکی از بهترین کشورها برای کار و شغل در جهان است،رویای خود را در این کشور کم جمعیت خواهید دید و می توانید آینده فرزندانتان را در آن تامین کنید. ما در موسسه گنجی به شما کمک می کنیم تا آرزوی اخذ اقامت کانادا برای شما آسان و سریع گردد.

 

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری چیست؟

در سال‌های اخیر، کانادا  به یک مقصد محبوب برای افرادی که به دنبال مهاجرت کاری هستند، تبدیل شده است. مطالعات نشان می‌دهد که کانادا برای مردم ۵۶ کشور در سراسر جهان، یکی از مقاصد محبوب برای کار و شغل است. خبر خوب اینکه کانادا کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری است و کشورهایی مثل استرالیا و آمریکا بسیار گرانتر اند.

 

بهترین کشور برای مهاجرت، زندگی و کار و درامد بالا

در سال 2024 کانادا بهترین مقصد برای مهاجرت، کار و شغل می باشد.
طبق مطالعه اخیر شرکت بریتانیایی Givetastic، کانادا جزء برترین کشورها در زمینه تامین کار برای متقاضیان کار در جهان شناخته شده است. Givetastic با تجزیه و تحلیل حجم جستجوی ماهانه در گوگل، متوسط جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با “کار” و “شغل” برای مقاصد رویایی کار هر کشور را بررسی نمود. پس از انجام تحقیقات خود، کانادا رتبه اول در ۵۶ کشور از ۱۶۴ کشور، آلمان رتبه دوم و قطر رتبه سوم را گرفتند. دیگر مقاصد محبوب برای کار و شغل عبارتند از بریتانیا، سوئیس، استرالیا، اسپانیا و آمریکا.

 

 

چرا کانادا مهاجر پذیر است

نمودار زیر لیست ۱۰ کشور برتر برای مهاجرت، کار و شغل را نشان می‌دهد، که مردم بسیاری از کشورها ان را برای مهاجرت کاری و درآمد بالا انتخاب کرده اند:
  • کانادا، انتخاب مردم 56 کشور
  • آلمان، انتخاب مردم 13 کشور
  • قطر، انتخاب مردم 11 کشور
  • بریتانیا، انتخاب مردم 8 کشور
  • سویس، انتخاب مردم 7 کشور
  • استرالیا، انتخاب مردم 7 کشور
  • اسپانیا، انتخاب مردم 6 کشور
  • آمریکا، انتخاب مردم 6 کشور
  • مالت، انتخاب مردم 5 کشور
  • نیجریه، انتخاب مردم 4 کشور
  • پرتغال، انتخاب مردم 4 کشور

 

دلایل مهاجرت از ایران به کانادا

بر اساس اطلاعات بدست آمده، کانادا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله شیلی، بنگلادش، آفریقای جنوبی، هند، ایران، جامائیکا، اکوادور، کنیا، نیجریه، فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی، آمریکا یکی از بهترین مقاصد برای کار و شغل بوده است. زیرا نیروی کار آن کمتر از جمعیت فعلی آن می باشد.

 

بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان

کانادا با داشتن شرایطی مثل کیفیت بالای زندگی، تنوع فرهنگی، اقتصاد قوی، فرصت‌های شغلی، سیستم‌های بهداشتی و آموزشی در سطح جهانی، کار با درآمد بالا و مناظر طبیعی خیره کننده، مقصد فوق العاده‌ای برای متقاضیان مهاجرت کاری است.

 

برنامه های مهاجرتی کانادا برای متقاضیان مهاجرت کاری برای کسب درآمد بالا

برنامه های مهاجرتی دولت کانادا هم راستا با جذب و حفظ نیروهای کاری خارجی است و از مشارکت  آنها در بازار کاری کانادا و اقتصاد استقبال می کند. مثلا هدف استراتژی مهاجرتی کانادا آسان‌تر کردن جذب و حفظ استعدادهای برتر بین‌المللی در مشاغل بسیار ماهر با تقاضای بالا برای کارفرمایان کانادایی است که بواسطه آن استارتاپ ویزای کانادا را ایجاد کرده و طی 3 سال آینده ظرفیت آن را سه برابر خاوهد کرد. این استراتژی طراحی شده است که به کسب‌ وکارهای کانادایی کمک کند با جذب و حفظ استعدادهای برتر، بتوانند در بازار جهانی رقابت کنند.

متقاضیان مهاجرت که به دنبال کار و درآمد بالا هستند به سوی استارتاپ می آیند که این مهاجران باید بتوانند کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنند و فرصت‌های شغلی برای کانادایی‌ها ایجاد کنند. کارآفرینانی که واجد شرایط این برنامه هستند برای راه اندازی و مدیریت شرکت‌های خود در کانادا بودجه، راهنمایی و تخصص دریافت خواهند کرد. خوشبختانه شما می توانید در همین پروژه استارتاپ کار کنید و درآمد دلاری داشته باشید.

 

برنامه های مهاجرتی کانادا برای اقامت دائم کارگران خارجی در کانادا جهت کار

نیروهای کاری خارجی که برای کار به کانادا می آیند به دنبال این هستند که در نهایت بتوانند با خانواده خود اقامت دائم کانادا یا همان کارت پی آر را دریافت کنند. این مهاجران می توانند از طریق برنامه اکسپرس اینتری  که برنامه‌های نیروهای کاری ماهری را که می‌خواهند ساکن دائم کانادا شوند را مدیریت می‌کند اقدام کنند. سیستم اکسپرس اینتری، کارگران خارجی را بر اساس مهارت‌ها، تحصیلات، تجربه کاری و مهارت‌های زبانی خود رتبه بندی می کند. مهاجران با استفاده از سیستم جامع رتبه‌بندی CRS امتیاز می گیرند و کسانی که امتیاز بالاتری دارند می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. شرایط و معیارهای این سیستم به گونه ای است که بیشتر نیروهای کاری خارجی این معیارها را دارند و همین موضوع این برنامه را به یکی از برنامه های محبوب در بین نیروهای کاری خارجی که به دنبال دریافت اقامت دائم کانادا هستند تبدیل کرده است. 
کانادا دارای برنامه‌های مهاجرتی مهمی مانند برنامه نیروی کار موقت TFWP است که به کارفرمایان کانادایی اجازه می‌دهد تا در صورت کمبود نیروی کار، کارگران خارجی را برای مشاغل موقت استخدام کنند و همچنین برنامه‌های استانی PNP است که به هر استان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های مهاجرتی خود را متناسب با نیازهای خاص نیروی کار استان تنظیم کند.

 

توصیه موسسه گنجی به متقاضیانی که به دنبال راحت ترین کشور برای مهاجرت کاری می گردند

در برنامه‌های مهاجرتی کانادا نیروهای کاری خارجی نقش مهمی در رشد و شکوفایی کشور دارند. با ایجاد شرایط مناسب برای جذب و حفظ آنها، کمبود نیروی کاری در کانادا رفع شده و باعث ایجاد تنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در کانادا می شوند. این رویکرد نه تنها به کارگران خارجی سود می‌رساند بلکه به جایگاه کانادا به عنوان یک ملت پر رونق و فراگیر کمک می‌کند.
 
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0
دسته بندی خبرها
مهمترین های کانادا
پادکست ها
پربازدیدترینها

نظرسنجی مهاجرت کانادا

درصد قبولی استارتاپ ویزا کانادا به نسبت هزینه و مدت زمان گرفتن چگونه است؟

  • خوب است چون مستقیم به اقامت دائم کانادا می رسید.
  • خوب نیست، شرایط اقامت در کانادا برای ایرانیان سخت
  • نمی دانم برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟
شرکت کنندگان : تن