رئیس بانک مرکزی کانادا

بازدیدکنندگان : 385 نفر 1401/10/03
رئیس بانک مرکزی کانادا
رئیس بانک مرکزی کانادا در مورد تاثیرات مهاجرت بر بازار کار و تورم کانادا نکاتی را اعلام کرد.

در هفته های اخیر رئیس بانک مرکزی  کانادا در مورد اینکه مهاجرت باعث ایجاد تعادل در بازارهای کاری کانادا می شود و تورم را کاهش می دهد صحبت کرد. 
او در سخنرانی خود پرسش هایی را مطرح کرد:
  •  آیا کانادا با رکود روبه رو می شود؟
  •  آیا رکود به معنای افزایش نرخ بیکاری است؟
  •  آیا کسب و کارها نمی توانند نیروی کاری مناسب را پیدا کنند؟
  •  آیا بانک کانادا می تواند از یک اشتغال پایدار و مداوم حمایت کند؟

 

راه حل رئیس بانک مرکزی کانادا در مورد کنترل تورم کانادا 

در اینجا تیف مکلم رئیس بانک مرکزی کانادا در مورد اینکه چگونه کارفرمایان می توانند از طریق نیروهای کاری موجود مشکلات بازار کاری و تورم را کاهش دهند و در مورد تاثیرات مهاجرت در بازار کاری کانادا صحبت کرد. 
رئیس بانک کانادا گفت، تقاضا برای نیروی کار در بازار کاری کانادا بیشتر از عرضه آن است. 
تیف مکلم رئیس بانک مرکزی کانادا گفت، کمبود نیروی کاری باعث افزایش دستمزدها و تورم در کانادا شده است. رئیس بانک مرکزی کانادا از کارفرمایان می خواهد تا مهاجران را استخدام کنند تا تقاضا برای نیروهای کاری کمتر شود و از این طریق با تورم مبارزه کنند. 
رئیس بانک کانادا گفت، یکی از راههای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، افزایش عرضه نیروی کاری است. استخدام مهاجران باعث کاهش دستمزدها می شود و این یک موضوع بسیار مهم است چون برای کنترل تورم باید دستمزدها کاهش پیدا کند. 

 

وضعیت مهاجرتی کانادا از سال 2020

بعد از رکود مهاجرت در سال 2020 و با شیوع کرونا، کانادا حدود 100.000 نیروی کاری ماهر را از دست داد اما در حال حاضر تیف ماکلم گفت، با لغو محدودیت های مرزی مهاجرت هم به حالت قبل از کرونا برمی گردد. 
براساس آخرین برنامه سطوح مهاجرتی 2023_2025 که در ماه نوامبر منتشر شد بعد از کاهش مهاجرت به علت کرونا، مهاجرت به حالت قبلی خود برمی گردد. هدف کانادا پذیرش 460.000 مهاجر برای اقامت دائم در سه سال آینده است که 465.000 نفر در سال 2023، 485.000نفر در سال 2024 و 500.000 نفر در سال 2025 پذیرفته می شوند یعنی کانادا در حال بازگشت به پذیرش مهاجر خود مثل دوران قبل از کرونا است. 

 

تاثیر مهاجرت بر آینده کانادا

مهاجرت باعث تعادل در بازار کار، رشد و ثبات تورم در کانادا می شود. کانادا هدف های مهاجرتی گسترده ای دارد که دو سوم رشد در تولیدات از طریق مهاجرت امکان پذیر می شود. 
مهاجرت باعث افزایش نیروی کاری در کانادا شده و این موضوع با کاهش نیروی کاری کانادایی به علت جمعیت پیر و سالخورده مبارزه می کند و در نهایت مشکلات اقتصادی را رفع می کند. 


متن کامل سخنرانی رئیس بانک کانادا تیف مکلم که در 10 نوامبر در دانشگاه متروپولیتن برگزار شد در وبسایت بانک کانادا موجود است تیف مکلم اغلب در انظار عمومی صحبت می کند: علاوه بر سخنرانی های منظم، در مجامع اقتصادی بین المللی شرکت می کند، در کنگره ها و کنفرانس ها سخنرانی می کند و بیانیه های رسمی بانک مرکزی کانادا را اعلام می کند که تاثیر بسزایی در اقتصاد کانادا دارد.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن