برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 986 نفر 1401/09/19
برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC
برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC
افزایش ظرفیت برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC توسط دولت کانادا تصویب شد.

اداره مهاجرت کانادا گفت، که ظرفیت برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC افزایش پیدا کرده و تاریخ دقیق باز شدن این برنامه را هم اعلام کرد. 
دولت کانادا ظرفیت پذیرش برنامه تجربه کار بین المللی را برای سال آینده افزایش داد. اداره مهاجرت کانادا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، این برنامه در تاریخ 9 ژانویه 2023 برابر 19/10/1401 باز می شود. 

 

برنامه iec

از طریق برنامه تجربه کاری خارجی، افراد 18 تا 35 ساله که در یکی از 36 کشور تعیین شده زندگی می کنند می توانند حداکثر برای مدت دو سال در کانادا کار کنند، برنامه تجربه بین المللی کانادا بر اساس توافق نامه دو جانبه متقابل بین کانادا و سایر کشورها است این به این معنی است که شهروندان کانادایی نیز واجد شرایط برای فرصت های مشابه  کاری و سفر در کشورهای شرکت کننده در IEC هستند. در تارخ 9 ژانویه 2023 ظرفیت این برنامه حدود 20 درصد یعنی 15.000 نفر افزایش پیدا می کند. از طریق این برنامه حدود 90.000 نفر به خصوص افراد فرانسوی زبان می توانند برای کار یا سفر به کانادا بیایند و این باعث می شود که کارفرمایان شکاف های بازار کاری به ویژه موقعیت های شغلی فصلی را در کانادا پر کنند. 
وزیر مهاجرت کانادا شان فریز گفت، دولت کانادا به جوانان خارجی کمک می کند تا بتوانند در کانادا کار کنند یا به این کشور سفر کنند و کارفرمایان کانادایی هم می توانند نیروی کاری مورد نیاز خود را پیدا کنند. این جوانان از طریق این برنامه هم تجربه کاری کانادایی بدست می آورند و هم باعث رشد و توسعه اقتصادی کانادا به خصوص در شهر هایی مثل Banff که نیازمند نیروهای کاری برای موقعیت های شغلی فصلی هستند، می شوند.
شهر بناف در استان آلبرتا کانادا و 58کیلومتری کلگری در امتداد خط راه آهن سراسری کانادا که از کوه های راکی عبور می کند، واقع شده.
در نهایت اقدامات اداره مهاجرت کانادا برای برنامه تجربه کاری بین المللی باعث می شود که کارفرمایان نیروهای کاری مورد نیاز خود را پیدا کنند و جوانان هم علاوه بر تجربه کاری با زبان و فرهنگ کانادا آشنا شده و این باعث افزایش مهارت های زندگی و پیشرفت شغلی آنها می شود. 

 

International experience canada چیست

برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC یکی از برنامه های خوب کانادا است،
این برنامه به سه دسته تقسیم می شود:

 

Working Holiday

تعطیلات کاری: این دسته برای افرادی است که پیشنهاد شغلی ندارند و افراد از طریق این برنامه ویزای کاری آزاد دریافت می کنند و می توانند برای هر کارفرمایی در هر جای کانادا کار کنند و به این افراد مجوز سفر به کانادا را هم می دهند. 

 

International Co-op (Internship)

کارآموزی بین المللی: این دسته برای افرادی است که در مؤسسه‌های تحصیلات تکمیلی ثبت ‌نام کرده‌اند و پیشنهاد شغلی برای کارآموزی در کانادا را دارند و یا باید دوره کارآموزی خود را برای تکمیل تحصیل انجام دهند.  این دانشجویان باید در طول اقامت خود در کانادا برای همان کارفرما در همان مکان کار کنند. در صورت انتخاب دانشجو، آنها مجوز کار مشخصی از کارفرما دریافت خواهند کرد. یعنی برنامه ورک پرمیت مخصوص کارفرما را دریافت می کنند و می توانند تجربه کاری مخصوص به رشته خود را بدست آورند. 

 

Young Professionals

متخصصان جوان: این دسته برای افرادی است که پیشنهاد شغلی دارند و افراد از طریق این برنامه ورک پرمیت مخصوص کارفرما را دریافت می کنند مثل افرادی که از طریق برنامه همکاری بین المللی اقدام کرده اند. با کسب تجربه کاری در رشته تحصیلی خود، آنها می توانند مسیر شغلی خود را پیدا کنند. 

کشورهای فرانسه، ایرلند، ژاپن، آلمان، نیوزلند و پرتغال بیشترین شانس استفاده از ویزای برنامه تجربه بین المللی کانادا IEC را دارند و برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند.
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
س.1401/10/11
۶۶ساله هستم چهار بار به کانادا سفر کردم با ویزای توریستیدر ضمن دختر ودامادم pr کانادا دارند آیا با iec میتوانم برای pr اقدام کنم
  • گنجی
  • 1401/10/12
خیر- باتوجه به سن شما بهتر است که برای برنامه سرمایه گذاری کبک یا پاسپورت دومینیکا اقدام فرمایید.
اگر فرزندان شما دارای درامد و مدارک مالیاتی خوب در کانادا هستند برای قرعه کشی اسپانسرشیپ والدین هم می توانید شانس خود را امتحان کنید. با دفتر تماس بگیرید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن