ArriveCan را آنلاین تکمیل کنید و در صف منتظر نمایند

بازدیدکنندگان : 3104 نفر 1401/05/22
ArriveCan را آنلاین تکمیل کنید و در صف منتظر نمایند

مسافرین و تازه واردین به کانادا از این پس می توانند اظهارنامه گمرکی و مهاجرتی خود را قبل از سفر انجام داده و در وقت خود در مرز صرفه جویی کنند

 

فرم ورود به فرودگاه کانادا

برای مدرن کردن و تسریع تجربه سفر، CBSA  اکنون به مسافران این امکان را می دهد که اظهارنامه گمرکی و مهاجرت خود را تا 72 ساعت قبل از ورود به کانادا از طریق ArriveCAN ارسال کنند. ویژگی اختیاری Advance CBSA Declaration در حال حاضر برای مسافران بین‌المللی که به فرودگاه‌های بین‌المللی پیرسون، مونترال-ترودو و ونکوور می‌رسند در دسترس است.

با ارسال اطلاعات گمرکی و مهاجرتی خود از قبل، مسافران زمان کمتری را در کیوسک های بازرسی اولیه (PIK) یا eGates زمانی که به فرودگاه می رسند می گذرانند و در نتیجه صف های کوتاه تری در سالن های ورودی ایجاد می شود.

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) دائماً در حال بررسی راه‌های نوآورانه برای ارائه تجربه بهتر و سریع‌تر برای مسافران بدون به خطر انداختن ایمنی و امنیت مرزهای کانادا است.

 

راهنمای فرم arrivecan

برای مدرن کردن و تسریع تجربه سفر، CBSA اکنون به مسافران این امکان را می دهد که اظهارنامه گمرکی و مهاجرت خود را تا 72 ساعت قبل از ورود به کانادا از طریق ArriveCAN ارسال کنند. ویژگی اختیاری Advance CBSA Declaration در حال حاضر برای مسافران بین‌المللی که به فرودگاه‌های بین‌المللی پیرسون، مونترال-ترودو و ونکوور می‌رسند در دسترس است.

در ماه‌های آینده، این ویژگی اختیاری برای مسافرانی که به فرودگاه‌های بین‌المللی وینیپگ، هالیفاکس، کلگری، ادمونتون، بیلی بیشاپ تورنتو سیتی، اتاوا و کبک سیتی می‌رسند نیز در دسترس خواهد بود.

با ارسال اطلاعات گمرکی و مهاجرتی خود از قبل، مسافران زمان کمتری را در کیوسک های بازرسی اولیه (PIK) یا eGates زمانی که به فرودگاه می رسند می گذرانند و در نتیجه صف های کوتاه تری در سالن های ورودی ایجاد می شود.

 

دانلود arrivecan

داده‌های اولیه استفاده از فرودگاه‌های تورنتو پیرسون و ونکوور نشان می‌دهد که استفاده از اعلامیه اختیاری CBSA، مدت زمانی را که یک مسافر در یک کیوسک می‌گذراند، تقریباً به یک سوم کاهش می‌دهد. با وجود هزاران مسافری که هر روز به فرودگاه‌های ونکوور، تورنتو و مونترال می‌رسند، استفاده از اعلامیه اختیاری CBSA می‌تواند ساعت‌ها را در زمان انتظار صرفه‌جویی کند. برای دانلود اپلیکیشن به لینک پاراگراف بالا مراجعه کنید.

بیانیه CBSA بخشی از ابتکار نوسازی مسافران است که در سال های آینده ارائه می شود. نوسازی تجربه سفر شامل معرفی فناوری ها و ابزارهای دیجیتال هم برای مسافران و هم برای افسران خدمات مرزی است. این ابزارها پردازش مرزی بدون لمس و سریع‌تر را تشویق می‌کنند، نقاط انتقال احتمالی بیماری را کاهش می‌دهند و به تضمین امنیت طولانی‌مدت، امنیت و یکپارچگی مرزهای کانادا کمک می‌کنند.

canada_ganji_instagram

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
سهیلا1402/09/05
با سلام
اپArriveCan رو نصب کردم اما ایمیل اکانتم فعال نمیشه که اطلاعاتم رو واردکنم.پیام Account sgin in failed میده .چرا؟من فرداشب عازم هستم.سپپاسگزار هستم اگر پاسخ بدید
  • گنجی
  • 1402/09/06

حتما ایمیلی که برای شما از سمت arrivecan امده را فعال کنید(پوشه اسپم ایمیل تان را هم چک کنید)
لینک توضیحات:

https://www.canada.ca/en/border-services-agency/services/arrivecan/account.html

شبنم1401/05/24
قوانین جدید ورود به کانادا را با ویزای توریستی برای خودم و ویزای دانشجویی کانادا برای دخترم از کجا ببینیم؟
  • گنجی
  • 1401/05/24
دولت کانادا برای کنترل کرونا قوانین خاصی را در هر ماه آپدیت می کند که شرایط ورود مسافر(اب ویزای موقت یا اقامتی) را در بر دارد. در اپلیکیشن باید اطلاعات خود را 72 ساعت قبل از پرواز اپدیت کنید:
قوانین جدید ورود به کانادا

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن