آمار پذیرفته شدگان جزیره پرنس ادوارد کانادا

بازدیدکنندگان : 1538 نفر 1399/09/09
آمار پذیرفته شدگان جزیره پرنس ادوارد کانادا

پرنس ادوارد در برنامه قرعه کشی مهاجرت استانی 254 مهاجر را می پذیرد

داوطلبان اکسپرس اینتری، نیروی متخصص و سرمایه گذاری با قبولی این دوره پرنس ادوارد کانادا به اقامت دائم دست پیدا کردند. 
جزیره پرنس ادوارد آخرین قرعه کشی مهاجرت خود را در 19 نوامبر 2020 انجام داد. برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد PEI PNP  در کل 254 دعوت نامه را صادر کرده است. بیشتر دعوتنامه ها، به مهاجران اکسپرس اینتری و نیروی متخصص اختصاص یافته است. مهاجران سرمایه گذاری استانی به شرط داشتن حداقل امتیاز 92، دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا به دست می آورند. برنامه مهاجرت استانی، امکان انتخاب مهاجرانی که نیازهای بازار کار آن استان در کانادا را برآورده می کنند، را به استانها و مناطق کانادا می دهد. آنها گاهی با سیستم اکسپرس اینتری فدرال هم تراز می شوند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی


 برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد کانادا

برنامه اکسپرس اینتری پرنس ادوارد یک برنامه مهاجرت استانی است که جزو سیستم اکسپرس اینتری دولت کانادا کار می کند. اکسپرس اینتری برنامه سه گروه مهاجرت اقتصادی را مدیریت می کند: برنامه نیروی متخصص فدرال، برنامه نیروی فنی فدرال، برنامه تجربه کار کانادایی.
به مهاجران واجد شرایط  امتیاز کامل سیستم امتیاز بندی(CRS)، براساس سن، سابقه کار، تحصیلات و تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی داده می شود. به داوطلبان اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت کرده، 600 امتیاز بیشتر داده شده که در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری درخواست آنها برای اقامت دائم تضمین می شود. برای اینکه به عنوان مهاجر استانی در جزیره پرنس ادوارد باشند، داوطلبان اکسپرس اینتری باید پروفایل EOI برای مهاجرت استانی را ایجاد کنند. 
پروفایل EOI بر اساس سیستم امتیازبندی استان پرنس ادوارد کانادا امتیاز می دهد. از داوطلبان بالاترین امتیاز خواسته می شود تا از طریق قرعه کشی ماهانه اقدام کنند. اما برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد تعداد مهاجرانی برنامه اکسپرس اینتری و نیروی متخصص که دعوت شده اند مشخص نکرده و حداقل نمره EOI مورد نیاز برای هر گروه را ارائه نداده است.


بازار نیروی کار متخصص پرنس ادوارد کانادا

این گروه از نیروی کار مربوط به اتباع خارجی است که پیشنهاد شغلی معتبری در پرنس ادوارد داشته و از طرف کارفرمای خود حمایت می شوند. این گروه به سه برنامه نیروی کار ماهر، نیروی کار دائم و فارغ التحصیلان بین المللی تقسیم می شوند. داوطلبان این گروه ها باید پروفایل EOI را ارائه داده تا از طریق برنامه نیروی متخصص برای مهاجرت استانی پذیرفته شوند. حتما جاب آفر معتبر نیز داشته باشند.
 

برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی پرنس ادوارد

33 نامزدی که در 19 نوامبر 2020 برابر 29 ابان ماه 1399 از طریق برنامه سرمایه گذاری دعوت شدند به حداقل نمره 92EOI  نیاز داشتند. این دعوتنامه ها به عنوان مجوز کاری برای کار آفرینان خارجی که در پرنس ادوارد به دنبال ایجاد شغل و اداره آن هستند،صادر شده است. 
برای بررسی شرایط خود جهت اخذ اقامت از طریق پرنس ادوارد کانادا، رزومه خود را ایمیل کنید.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن