انجام آزمایش کرونا برای مسافران در فرودگاه کلگری

بازدیدکنندگان : 1185 نفر 1399/09/29
انجام آزمایش کرونا برای مسافران در فرودگاه کلگری
انجام آزمایش کرونا برای مسافران در فرودگاه کلگری
آلبرتا آزمایش کرونا را در دو مرز ورودی خود برای مسافران انجام می دهد،
بعد از شش هفته آزمایشی، تعداد آزمایشات مثبت کرونا کم شده است. آلبرتا آزمایش کرونا را در دو مرز ورودی خود برای مسافران انجام می دهد، تا روزهای قرنطینه مسافران کاهش یابد. براساس گزارشات روزنامه ای در کانادا بعد از شش هفته آزمایشی، تعداد آزمایشات مثبت ویروس کرونا کم شده است. آلبرتا از 10 دسامبر از 14382 مسافر آزمایش گرفته است.
 فقط1.4 درصد با آزمایش اول و 0.7 درصد بعد از آزمایش دوم مثبت بوده اند. آلبرتا اولین و تنها استانی است که آزمایش کرونا را برای کم شدن زمان قرنطینه انجام می دهد. دو مرز ورودی در آلبرتا و فرودگاه بین المللی کلگری و گذرگاه مرزی کوتز در جنوب آلبرتا آزمایش کرونا را انجام می دهند. مسافران در زمان ورود بعد از آزمایش باید 24 تا 48 ساعت خود را در منزل قرنطینه کنند، تا نتیجه آزمایش را دریافت کنند. 
همه مسافران شامل شهروندان کانادایی، دارندگان اقامت دائم و اتباع خارجی باید در این آزمایش شرکت کنند. در صورت منفی بودن آزمایش می توانند از قرنطینه خارج گردند. مسافران باید علائم خود را کنترل کرده و بعد از شش یا هفت روز دوباره آزمایش بدهند. آزمایش کرونا تا شش ماه انجام می شود تا حدود 52000 مسافر آزمایش شوند. آلبرتا این آزمایشات را تا سال بعد هم انجام می دهد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

 سخنگوی بهداشت آلبرتا به مطبوعات کانادا گفت: آلبرتا سال آینده در فرودگاه بین المللی ادمونتون آزمایش کرونا را انجام خواهد داد. مسافران بین المللی برای انجام آزمایش کرونا پنج روز قبل از ورود باید برای آزمایش ثبت نام کنند. مسافرانی که در زمان ورود آزمایش را انجام ندهند 14 روز قرنطینه می شوند. این مسافران باید جدا از دیگران در خانه باشند و برنامه ای برای دریافت مواد غذایی و دارو داشته باشند. سخنگوی فرودگاه کلگری گفت: در پایان ماه اکتبر نسبت به سال گذشته تعداد مسافران 77 درصد کاهش یافته است. سخنگو گفت: بیشتر مسافران مایل به انجام آزمایش هستند، تا قرنطینه 14 روزه را نداشته باشند. اداره فرودگاه کلگری می خواهد با انجام آزمایش نیاز برای قرنطینه 14 روزه را حذف کند.

وضعیت کرونا در کانادا

در حال حاضر واکسیناسیون برای افراد آسیب پذیر مسن و کادر درمان در کانادا درحال انجام است و قرنطینه در بقیه استان های کانادا برای همه مسافران ورودی 14 روز می باشد. همچنین پرواز های ورودی از انگلستان ممنوع است. برای جلوگیری از شیوع بیشتر احتمال تعطیلی تا دو هفته بعد از ژانویه در انتاریو-تورنتو- وجود دارد. وضع استان کبک و ونکوور هم خوب نیست.
تمام متقاضیان ورود به کانادا مخصوصا افراد با تایید ویزای دانشجویی یا دارندگان برگه لندینگ اقامت دائم کانادا باید قبل از ورود به کانادا از مرزبانی کانادا تاییدیه رسمی داشته باشند، در غیراینصورت امکان ورود به خاک کانادا حتی با داشتن شرایط 14روز قرنطینه ندارند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
رضا1399/10/21
برای فرودگاه تورنتو هم چنین شرایطی وجود دارد؟
  • گنجی
  • 1399/10/21

بله تورنتو هم دارد

آزمایش غربالگری کرونا در فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون انجام می شود. استان انتاریو آزمایش رایگان کرونا را به مسافران بین المللی که حداقل 14 روز در این استان اقامت می کنند، ارائه می دهد.
این خبر توسط  اقای داگ فورد در فرودگاه پیرسون، بزرگترین فرودگاه کانادا اعلام شد.
برنامه آزمایشی را استان انتاریو در تاریخ 6 ژانویه 2021 برابر17 دی ماه 1399 آغاز کرد، که هدف این استان شناسایی سریع بیماران کرونایی و جلوگیری از گسترش آن است.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن