ورک پرمیت و برنامه ict کانادا

بازدیدکنندگان : 2655 نفر 1401/01/14
ورک پرمیت و برنامه ict کانادا
ورک پرمیت و برنامه ict کانادا

شرکت های چند ملیتی می توانند از طریق ورک پرمیت و برنامه ict کانادا کارکنان خود را برای کار به کانادا بفرستند. اگر شرکت شما یک شرکت اصلی، یا شعبه یا شرکت وابسته ای در کانادا دارد شما می توانید از طریق ویزای کاری انتقال درون شرکتی کارکنان خود را به کانادا بفرستید. 

برنامه مهاجرتی ict دارای ورک پرمیت بوده و فقط یک سال اعتبار دارد و شاید قابل تمدید باشد. کارفرمایان برای کارگرانی که واجد شرایط هستند نباید ارزیابی تاثیر بازار کارLMIA  را انجام دهند. 
ویزای کاری و ورک پرمیت برای افراد خاصی از شرکت ها و کمپانی ها با شرایط خاص است و با این شرایط آنها واجد شرایط ورک پرمیت و برنامه ict کانادا می باشند. برنامه ict کانادا یک ویزای کار موقت است که قابل تمدید بوده و معاف از ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا است. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
 

شرایط مورد نیاز شرکت ها برای ورک پرمیت و برنامه ict کانادا

برای اینکه یک شرکت واجد شرایط ورک پرمیت و برنامه ict کانادا باشد باید حتما در کانادا فعالیت داشته باشد و فقط حضور فیزیکی شرکت کافی نیست. این شرکت ها در کانادا باید کالا و خدمات را به صورت مستمر ارائه دهند. 
در زمانی که مدیران ارشد یا مدیران اجرایی به کانادا منتقل می شوند در صورت نداشتن آدرس در زمان درخواست می توانند از آدرس وکیل و مشاور استفاده کنند و مدیران اجرایی برای تهیه محل فیزیکی برای شرکت اقدام کنند. برنامه ict کانادا به معنای تاسیس شعبه جدید از شرکت و کمپانی در کانادا بوده که به وسیله آن مدیران اجرایی و مدیران ارشد و کارکنانی که تخصص لازم از شرکت مبداء برای افتتاح و اجرای فعالیت در شعبه جدید در کانادا را دارند این ویزا را دریافت می کنند.  
در برنامه ict کانادا شرایط مناسب و انعطاف پذیر برای استارت آپ ها وجود دارد.  استارت آپ ها در کانادا باید برنامه های مناسبی برای کارکنان جدید خود داشته باشند و از نظر مالی توانایی ایجاد کسب و کار و پرداخت حقوق کارکنان را داشته باشند. 

در برنامه ict کانادا که زیر مجموعه IMP می باشد،شرکت ها برای انتقال مدیران ارشد یا اجرایی باید نشان دهند که به اندازه کافی بزرگ هستند و می توانند وظایف اجرایی یا مدیریتی را انجام دهند. 

شرکت ها در زمان انتقال کارگران با دانش تخصصی باید مطمئن شوند که کلیه فعالیت های شعبه و نمایندگان در کانادا فقط از داخل همین کشور انجام می شود و طرح ریزی و مدیرت تجارت توسط مدیر اصلی در شعبه اصلی انجام می شود. 

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

چگونه از طریق برنامه ict کانادا، کارت اقامت کانادا را دریافت کنیم؟

برنامه های ویزای کار کانادا مانند ICT و IMP از ابتدا دارای کارت پی آر یا همان اقامت دائم کانادا نمی باشند، بلکه در هنگام ورود به کانادا فقط ویزای کار فقط برای یک شرکت خاص closed work permit  به آنها تعلق می گیرد و لذا بعد از یکسال باید شرایط خاصی را داشته باشند تا بتوانند کارت اقامت را برای خود دریافت نمایند.
An Intra-Corporate Transfer (ICT)

از دو روش زیر می توان برای اقامت کانادا با برنامه مهاجرتی ict اقدام کرد:

  • برنامه اکسپرس اینتری یا تجربه کار کانادایی Express Entry or Canada Experience Class
  • برنامه های استانی کانادا provincial nomination program

هر دوی این برنامه ها برای مدیران ارشد در برنامه ict کانادا قابل انجام خواهد بود، زیرا می توانند امتیاز خوبی را در اکسپرس اینتری کسب کنند.
 

شرایط مورد نیاز شرکت ها در برنامه ICT

شرکت و اشخاصی از آن شرکت که قصد ایجاد شعبه یا اعزام نمایندگان از بین مدیران ارشد و اجرایی یا کارمندان متخصص در کانادا را دارند باید شرایط زیر را داشته باشند:
  •  در یک شرکت چند ملیتی استخدام شده اند و می خواهند در یکی از شعب، یا شرکت اصلی یا شعبه های وابسته شرکت در کانادا کار کنند. 
  •  فرد متقاضی مدیر کل، مدیر ارشد، مدیر اجرایی یا فردی در شرکت با تخصص خاص و مهارت برای مدیریت باشد. 
  •  آنها به شرکتی در کانادا منتقل می شوند که با شرکت فعلی آنها رابطه مناسبی دارد و این شرکت کانادایی قانونی بوده و به صورت مستمر در کانادا فعالیت می کند.
  •  ارائه مدارک سابقه کار در سه سال گذشته از طریق ارائه مدارک حقوق و دستمزد یا قرارداد مستقیم بلافاصله قبل از تاریخ درخواست اولیه، در شرکتی که می خواهد آنها را برای کار تمام وقت مشابه کار فعلی آنها برای مدت حداقل یک سال استخدام کند.  
  •  به صورت موقت به کانادا می آیند. 
  •  همه شرایط مهاجرتی برای دریافت ویزای اقامت موقت در کانادا را باید داشته باشید،که در اینستاگرام گنجی در مورد آن مطلبی را درج کردیم. هچنین امکان ارسال تقاضای ویزا برای همسر و فرزند در برنامه ICT کانادا البته بعد از دریافت ویزای متقاضی اصلی وجود دارد.
 

در چه شرایطی ویزای کار در برنامه ICT ریجکت می شود


اگر شرکت انتقال دهنده در مبدا، تجربه کاری تمام وقت با شرکت خارجی در کانادا را نداشته باشد، افسران مهاجرت قبل از رد درخواست آنها، شرایط دیگر را هم در نظر می گیرند. افسران مهاجرت کانادا تعداد سالهای سابقه کاری متقاضی در شرکت خارجی، شباهت موقعیت کاری فرد و کار پاره وقت را در نظر می گیرند. افسران مهاجرت به دنبال پیدا کردن سوء استفاده ها از شرایط ویزای کاری انتقال درون شرکتی هم هستند. 


canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
رامین1401/03/27
وقت بخیر وعرض ارادت خدمت شما جناب گنجی
من به تازگی وارد کانادا شدم وممنون از زحمات شما برای اقدام ویزای من
سوال داشتم
برادر همسرم هم شرایطش مثل بنده است و میخاد ورک پرمیت درخواست بده،آیا نیاز به نمره زبان انگلیسی یا فرانسه داره؟
  • گنجی
  • 1401/03/28
بله
حتما ایلتس 5.5 به بالا را داشته و سپس اقدام کنند.
ساسان1401/02/15
سلام آقای گنجی، برای شروع کار باید آیلتس داشته باشیم؟
  • گنجی
  • 1401/02/31
بله باید در ابتدا داشته باشید.
وقت خ1401/01/21
من ۴۳ سالمه ۱۲ سال سابقه کار زیبایی دارم میخاستم ببینم از طریق جاب افر چطور میتونم اقدام کنم و چقدر زمان میبره
و ی دختر ۱۷ ساله دارم برای تحصیل میتونه با خودم بیاد واینکه دوره کالجش رایگانه
ممنون میشم راهنمایی کنید
  • گنجی
  • 1401/01/24
برای جاب آفر شانس تون کم است ولی نیاز به اطلاعات کاملی از شما داریم
سطح زبان، تمکن و سابقه ویزا مهم است تا شانس خوبی داشته باشید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن