برنامه استارت آپ ویزا آلبرتا

بازدیدکنندگان : 1596 نفر 1400/10/30
برنامه استارت آپ ویزا آلبرتا
برنامه استارت آپ ویزا آلبرتا

همانطور که سال گذشته در مورد برنامه ویزای استارت آپ آلبرتا برای فارغ التحصیلان بین المللی در سایت اعلام کردیم دولت آلبرتا 4 مسیر مهاجرتی جدید را آغاز کرده است، بیشتر تمرکز دولت آلبرتا در برنامه استارت آپ ویزا و برنامهای مخصوص مهندسین کامپیوتر است.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
برنامه استارت آپ ویزای آلبرتا چیست؟
برنامه ویزای استارت آپ فارغ التحصیلان خارجی به نام FGSVS یکی از سه برنامه مهاجرتی کارآفرینان آلبرتا می باشد که به کارافرینان برتر که بیزینس خود را در آلبرتا راه اندازی کرده اند اقامت دائم کانادا اعطا می کند. سخنگوی وزیر کار و مهاجرت آلبرتا گفت: برنامه ویزای استارت آپ فارغ التحصیلان خارجی در 27 ژانویه 2021 برابر 8/11/99 ایجاد شد، و این برنامه مهاجرت استانی آلبرتا، پرونده های مهاجرت را می پذیرد.

شرایط مورد نیاز ویزای استارت آپ
برای واجد شرایط بودن برنامه ویزای استارت آپ برای شروع تحصیلات تکمیلی، مهاجران باید در دو سال گذشته از یک دانشگاه خارج از کانادا فارغ التحصیل شده باشند و دارای مدرک تحصیلی معادل کانادایی آن باشند.
متقاضیان ویزای استارت آپ آلبرتا باید دارای شرایط زیر باشند:
_ حداقل 6 ماه تجربه کار تمام وقت در مدیریت یا مالکیت تجارت یا تجربه کار در مراکز رشد واحد های فناوری و کارآفرینی که به نام پارک علم و فناوری مشهور هستند.
_ طرح تجاری یا همان بیزینس پلن با پیش بینی مالی؛
_ توضیح ده دقیقه ای از بیزینس پیشنهادی و تمرکز بر مواردی که سرمایه گذاران به دنبال آن هستند؛
 
_ حداقل CLB  7 برای هر مهارت در انگلیسی یا CLB 7 برای هر مهارت در زبان فرانسه.
_ ارائه حداقل 34 درصد مالکیت تجارت اگر بیزینس آنها در مرکز شهر باشد و یا 51 دصد اگر بیزینس آنها خارج از دو شهر بزرگ آلبرتا، کلگری و ادمونتون باشد.
_ شرکت های انجل یا ونچر که تایید کننده طرح بیزینس پلن برای استارت آپ هستند قبل از ورود شما به آلبرتا دارایی ملکی و نقد متقاضی را کاملا بررسی می کنند، 
_ فارغ التحصیلان خارجی علاقه مند به دریافت ویزای استارت آپ آلبرتا باید مدارک خود را طبق چک لیست مشخص شده توسط وکیل رسمی به یکی از دو سازمان مورد تایید آلبرتا ارسال کنند و اگر واجد شرایط برنامه مهاجرت استانی باشند، سازمان توصیه نامه ای را برای آنها صادر کرده، که فارغ التحصیل خارجی باید توصیه نامه را با پروفایل امتیازی را از طریق سیستم آنلاین مهاجرت استانی ارسال کند. 
_ نشان دادن توانایی مالی برای راه اندازی بیزینس و حمایت از آن.
 

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
شیما1401/04/04
با سلام خدمت جناب گنجی، همسر من مهندس کامپیوتر و خودم حسابداری خوندم. زبان هم در حد متوسط بلد هستیم. آیا می توانیم برای برنامه استارت آپ اقدام کنیم؟
  • گنجی
  • 1401/04/08
بله
شرایط برنامه استارتاپ ویزا کانادا برای مهندسین کامپیوتر عالی است و نمونه قبولی داشتیم
در لینک زیر بخوانید:
در مورد پرونده های موفق استارت آپ ویزا چه می دانید؟
 

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن