بعد از تحصیل در 4 کالج نیوبرانزویک می توانید اقامت بگیرید

بازدیدکنندگان : 1606 نفر 1400/06/23
بعد از تحصیل در 4 کالج نیوبرانزویک می توانید اقامت بگیرید
برنامه آزمایشی جدید نیوبرانزویک برای فارغ التحصیلان بین المللی

نیوبرانزویک یک برنامه آزمایشی جدید را برای فاغ التحصیلانی که از چهار کالج حرفه ای خصوصی فارغ التحصیل شده اند، ارائه می دهد. هدف این برنامه دادن اقامت دائم برای دانشجویان بین المللی که در یکی از 19 رشته تحصیلی تعیین شده فارغ التحصیل شده اند، است. 

از تاریخ 12/1/1400 دانشجویان بین المللی که از کالج آتلانتیک، کالج شرقی، کالج مک کنزی یا کالج اولتون فارغ التحصیل شده اند و دریکی از 19 رشته مورد نظر تحصیل کرده اند، می توانند از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. 
از طریق برنامه مهاجرت استانی استانهای کانادا می توانند با انتخاب مهاجران مناسب نیازهای اقتصادی استان خود را رفع کنند. تعداد زیادی از برنامه های مهاجرت استانی برای دانشجویان بین المللی طراحی شده و بعضی از آنها به صورت خاص برای آنها ایجاد شده است. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه اقامت بعد از تحصیل در نیوبرانزویک


جزئیات و شرایط مورد نیاز این برنامه در پاییز منتشر می شود. دولت نیوبرانزویک از طریق بیانیه خبری اعلام کرد که این برنامه آزمایشی برای فارغ التحصیلان موسسات آموزشی تعیین شده ای است که واجد شرایط برنامه ورک پرمیت بعد از فارغ التحصیلی نیستند. این برنامه مخصوص موسسات آموزشی تعیین شده نیروبرانزویک است که حداقل پنج سال این رشته های تحصیلی را داشته اند و برنامه های تحصیلی واجد شرایط را در زمینه های زیر ارائه می دهند:
_ کارگران خدمات اجتماعی 
_ مربیان و دستیاران کودکان
_ دستیاران آموزشی
_دستیاران مراقبت های بهداشتی
_ خدمتکار خانه 
_ پرستاران 
_ امدادگران و مشاغل مربوطه
_ تکنسین های آزمایشگاه 
_ تکنسین های آزمایشگاه و آسیب شناسان 
_ دستیاران اجرایی پزشکی
_ برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان وب
_ طراحان وب سایت 
_ تکنسین های شبکه های کامپیوتری
_ تکنسین های پشتیبانی از کاربران کامپیوتری
_ تکنسین های حسابداری و دفتر داران 
_ کارمندان حقوق و دستمزد
_ حمل کنندگان و گیرندگان
_ تامین کنندگان و سرپرستان تدارکات
_ هماهنگ کنندگان تدارکات تولید

برنامه آزمایشی جدید یک توافق با (Opportunities NB (ONB بزرگترین شرکت توسعه و تجارت نیوبرانزویک با اداره مهاجرت کانادا است. 
آرلن دان وزیر فرصت های NB در مطبوعات گفت: ما خیلی خوشحالیم که یک راه خلاقانه برای نیوبرانزویک ایجاد شده و باعث حفظ دانشجویان بین المللی می شود.
با افزایش رقابت برای نیروی کار ماهر، امکان اخذ اقامت برای دانشجویان بین المللی قطعی است. 
این ابتکار جدید براساس اولویت های گروه ها و سازمانهای تجاری در استان است. هفته گذشته اتحادیه سازمانهای تجاری نیوبرانزویک اولویت های سیاست را برای انتخابات فدرال آینده کانادا ارائه کردند. 
این گروه از شورای تجاری نیوبرانزویک، هیئت های تجاری، اتاق بازرگانی منطقه سنت جان و تولید کنندگان و صادرکنندگان کانادایی تشکیل شده است، که سه حوزه ای که دولت فدرال باید در مورد آن اقدام کند مثل مهاجرت را مشخص کرد.

از جمله این اولویت ها، این گروه از دولت فدرال خواست تا ظرفیت بیشتری را برای مهاجران برای رسیدن به هدف پذیرش 10.000 مهاجر تا سال 2024 اختصاص دهد که 30 درصد آنها فرانسوی زبان هستند. ساده سازی و سرعت دادن به برنامه های مهاجرتی به خصوص برای دانشجویان بین المللی و افزایش سرمایه گذاری در خدمات استقرار مهاجران.
ترور هولدر وزیر آموزش گفت: افراد تازه کار برای حل مسائل بازار کار مناسب بوده و با ایجاد برنامه های مهاجرت اضافی، بیشتر موسسات بعد از متوسطه را برای آموزش افراد ماهر قدرتمند و توانمند می کنیم. کارگرانی که نیوبرانزویک به آنها نیاز دارد. 
در دهه آینده حدود 12.000 نیروی کار نیوبرانزویکی کار خود را ترک می کنند. 

قبل از کرونا، مهاجرت یکی از منابع اصلی برای رشد جمعیت و نیروی کار در نیوبرانزویک بود. این استان در سال 2019 حدود 6000 مهاجر برای اقامت دائم را پذیرفته است. تا سال 2020 این تعداد به 2740 نفر کاهش یافت و بین ژانویه تا ماه ژوئن 2021 حدود 1470 نفر تازه وارد اقامت دائم را دریافت کردند. این کاهش به علت محدودیت های سفر برای جلوگیری از شیوع کرونا و تاخیر در بررسی پرونده های مهاجرتی در اداره مهاجرت کانادا است. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
Lida1400/06/21
سلام من تکنسین آزمایشگاه در بخش میکروب شناسی هستم و ۲۲ سال سابقه در این شغل در آزمایشگاه رو دارم می تونید کمکم کنید؟؟؟؟؟
  • گنجی
  • 1400/06/21
سن و نمره زبان و تمکن مالی شما و همسر را بفرمایید یا رزومه واتس آپ فرمایید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن