تمدید ویزای کار

بازدیدکنندگان : 703 نفر 1400/08/15
تمدید ویزای کار
تمدید ویزای کار

ویزای تعطیلات کاری working holiday visa شرایط تمدید 12 ماهه دارد که برای بعضی کشورهای طرف قرارداد با کانادا اجرا می شود این ویزا برای بسیاری از جوانان قابل انجام است و سالهاست در کانادا و استرالیا انجام می شود. طی آن متقاضیان در بین تحصیل خود چند ماهی را برای کار به کشوری دیگر سفر می کنند.

افرادی که ویزای تعطیلات کاری دارند اما سفر آنها به علت شیوع کرونا متوقف شده می توانند به کانادا بیایند.
ویزای تعطیلات کاری یک قرارداد یک طرفه است. اما اداره مهاجرت کانادا به علت شیوع کرونا شرایط خاصی را ایجاد می کند.
افرادی که ویزای تعطیلات کاری دارند ورک پرمیت دریافت کرده که اعتبار آن یک تا دو سال است. این ورک پرمیت ها به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا برای هر کارفرمای کانادایی در هر نقطه از کانادا کار کنند. اتباع بعضی از کشورها مجاز به اقامت بیشتر یا کمتر از یکسال در کانادا هستند. 
افرادی که ویزای تعطیلات کاری دارند و اعتبار معرفی نامه آنها در حال تمام شدن است و نمی توانند سفر کنند شاید بتوانند معرفی نامه خود را تمدید کنند. براساس وبسایت دولت این قانون جدید برای مهاجران کلاس تجربه کار کانادایی استفاده نمی شود. 
ویزای تعطیلات کاری در صورتی واجد شرایط است که معرفی نامه اولیه بین 11/10/1397 تا 11/2/1399صادر شده باشد. اگر قبلا تمدید کرده اید مهم نیست، اما تاریخ انقضاء معرفی نامه فعلی شما باید قبل از 30/9/1400باشد. اگر معرفی نامه شما قبلا منقضی شده باشد هنوز واجد شرایط درخواست هستید. 
قانون جدید از تاریخ 8/5/1400 اجرا شده است. افرادی که ویزای کار را دارند باید قبل از 10/10/1400 با استفاده از فرم وبسایت اداره مهاجرت کانادا برای تمدید اقدام کنند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

تست پزشکی

در صورتی که در کشوری خاص زندگی می کنید، معاینات پزشکی باید دوباره انجام شود. کسانی که نیاز به معاینه پزشکی دارند، مامور مهاجرت با شما تماس می گیرد و از شما می پرسد آیا با معاینه جدید پزشکی موافقت می کنید یا نه. اگر تایید کنید که معاینه پزشکی جدیدی را انجام داده اید، پرونده شما برای ارسال معاینه پزشکی جدید دوباره باز می شود. بعد از تایید دریافت پزشکی، می توانید معرفی نامه را تمدید کنید. 
شاید هیچ معاینه پزشکی جدیدی مورد نیاز نباشد و می توانید معرفی نامه را تمدید کنید اگر:
_ اگر معاینه پزشکی برای پیشنهاد کاری در مشاغل تعیین شده که هنوز معتبر است داشته باشید. 
_ 6 سال قبل یا بیشتر، قبل از درخواست تمدید در یک کشور خاص زندگی نکرده باشید. 
_ به دلخواه خودتان نمی خواهید معاینه پزشکی خود را تمدید کنید. 

تصمیم گیری در مورد معرفی نامه ها

تمدید معرفی نامه ها با تشخیص افسر مهاجرتی انجام می شود. در صورت تایید معرفی نامه به مدت 12 ماه از زمان بررسی یا تاریخ انقضاء فعلی تمدید می شود. 

درخواست ویزای موقت

اگر شما می خواهید ویزای اقامت موقت خود را تمدید کنید  و معرفی نامه را دریافت کردید، درخواست شما برای بررسی و تمدید مجدد به شبکه بین المللی ارسال می شود.  
همه کسانی که برای ویزای تعطیلات کاری اقدام کرده اند باید یک پیشنهاد شغلی معتبر برای ورود به کانادا داشته باشند. 
هیچ معرفی نامه جدید صادر نمی شود، اما یک پاسخ نامه استاندارد برای شما ارسال می شود. شاید از شما خواسته شود یک ویزای اقامت موقت جدید که اعتبار آن تمدید شده است را داشته باشید. اداره مهاجرت کانادا به این افراد می گوید در زمان ورود به کانادا این معرفی نامه را داشته باشند. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
وحید1401/03/07
سلام، من دو سال پیش با ویزای کار imp وارد کانادا شدم و کاری انجام ندادمو برگشتم الان می تونم ادامه بدهم؟
  • گنجی
  • 1401/03/19
خیر. باید مجدد پرونده جدید ی را ارسال کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن