جزیره پرنس ادوارد کانادا مهاجر جدید پذیرفت

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 1939 نفر 1400/01/05
جزیره پرنس ادوارد کانادا مهاجر جدید پذیرفت
جزیره پرنس ادوارد کانادا مهاجر جدید پذیرفت

برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد در سال 2021 در اولین قرعه کشی 211 دعوتنامه صادر کرد.

از مهاجران گروه اکسپرس اینتری، نیروی کار ماهر و کارآفرینی دعوت شد، تا از طریق برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد اقدام کنند.
برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد 211 دعوتنامه صادر کرد که 196 دعوتنامه برای مهاجران گروههای اکسپرس اینتری و نیروی کار ماهر ارسال شد. همچنین برای مهاجران گروه کارآفرینی 15 دعوتنامه صادر شد. برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد برای مهاجران گروه کارآفرینی حداقل امتیاز را تعیین کرد، حداقل 80 امتیاز در این قرعه کشی نیاز بود که بیزینس های مرتبط با مشاغل خاص مورد نیاز استان موفق بودند. لذا برنامه کارآفرینی برای افراد با سابقه شغلی و تحصیلی خاص که صرفا قصد راه اندازی بیزینس در این استان رادارند، می پذیرد.
برنامه مهاجرت استانی امکان انتخاب نیروی کار مناسب بازار کار را به استانها می دهد. گاهی اوقات این برنامه با سیستم اکسپرس اینتری فدرال همسو می شود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد


برنامه اکسپرس اینتری پرنس ادوارد یک برنامه مهاجرت استانی پیشرفته است و در سیستم اکسپرس اینتری دولت کانادا کار می کند. 
اکسپرس اینتری برنامه های سه گروه مهاجرت اقتصادی کانادا را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار ماهر، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و برنامه تجربه کار کانادایی.
به مهاجران واجد شرایط براساس سن، سابقه کار، تحصیلات و تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی امتیاز داده می شود.
متقاضیان گروه اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی دریافت کرده، که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری می باشد.
برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی، مهاجران باید پروفایل امتیازی EOI را ایجاد کنند.
براساس مشاغل مورد نیاز استان، به پروفایلهایEOI  امتیاز داده می شود و مهاجران با بالاترین امتیاز از طریق قرعه کشی ماهانه می توانند اقدام کنند. 
برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد تعداد مهاجران گروه اکسپرس اینتری و نیروی کار ماهر یا حداقل امتیازEOI  مورد نیاز برای هر گروه را مشخص نکرده است.

برنامه نیروی کار ماهر پرنس ادوارد


برنامه نیروی کار ماهر پرنس ادوارد کانادا مربوط به مهاجرانی است که پیشنهاد شغلی معتبر و حمایت از کارفرمای مستقر در جزیره پرنس ادوارد را دارند، می باشد. این برنامه شامل سه گروه نیروی کار ماهر، نیروی متخصص فنی و فارغ التحصیلان خارجی می باشد.
مهاجران این گروهها باید پروفایل آنلاین را داشته باشند، تا از طریق گروه نیروی کار ماهر برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.

برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد کانادا


21 کارآفرین از طریق برنامه کارآفرینی پرنس ادوراد دعوت شدند، دعوتنامه مجوز کاری به کارآفرینان خارجی که می خواهند در پرنس ادوارد شغل جدیدی را شروع کنند، داده می شود.  
مهاجران متقاضی برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد باید دارایی ملکی نقدپذیر تا مبلغ 600هزار دلار کانادا و توانایی خرید بیزینس 150 تا 250 هزار دلار را داشته باشند.
افراد بیش از 49سال و افراد دارند مدرک کمتر از فوق دیپلم شانسی نخواهند داشت. برای شروع برنامه متقاضی باید سابقه مدیریت ارشد 7سال به بالا و یا دارنده بیزینس معتبر با 5سال سابقه کاری باشند.
دارا بودن مدرک زبان انگلیسی آیلتس جنرال نمره 5 الزامی است. در تلگرام موسسه گنجی همه ماهه امتیاز قبولی این برنامه درج می گردد. بیزینس های مرتبط با کشاورزی، توریسم و ماهیگیری شانس قبولی در این برنامه دارند لذا قبل از اقدام و شروع بیزینس پلن با ارسال رزومه به همکاران ما در موسسه گنجی امکان امتیازبندی خود را بدهید.مشاغل خوب در پرنس ادوارد نیازمند بررسی دقیق می باشند.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
رها1400/01/02
برای برنامه کارآفرینی من چگونه باید شرایط خود را بسنجم،ساختمان سازی می کنم و لیسانس و تمکن مالی خوب دارم.
  • گنجی
  • 1400/01/02

سابقه اقدام ویزا و نمره زبان را بفرمایید، یا رزومه بفرستید که برای برنامه سرمایه گذاری کبک یا استارت اپ بررسی شود

جهت برنامه کارآفرینی باید نمره آیلتس و سوابق شغلی شما دقیق بررسی شود.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن