شروع برنامه آزمایشی غربالگری کرونا در بزرگترین فرودگاه کانادا

بازدیدکنندگان : 1503 نفر 1399/10/23
شروع برنامه آزمایشی غربالگری کرونا در بزرگترین فرودگاه کانادا
شروع برنامه آزمایشی غربالگری کرونا در بزرگترین فرودگاه کانادا 

آزمایش غربالگری کرونا در فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون انجام می شود. استان انتاریو آزمایش رایگان کرونا را به مسافران بین المللی که حداقل 14 روز در این استان اقامت می کنند، ارائه می دهد.

این خبر توسط  اقای داگ فورد در فرودگاه پیرسون، بزرگترین فرودگاه کانادا اعلام شد.
برنامه آزمایشی را استان انتاریو در تاریخ 6 ژانویه 2021 برابر17 دی ماه 1399 آغاز کرد، که هدف این استان شناسایی سریع بیماران کرونایی و جلوگیری از گسترش آن است.
هر هفته حدود 60.000 مسافر بین المللی شامل تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی، کارگران موقت و افراد دارای COPR اقامت دائم که به کانادا مهاجرت می کنند، وارد فرودگاه پیرسون می شوند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

ترافیک ورودی فرودگاه تورنتو کانادا در نوامبر 2020

 
نوع مسافر 2020 2019 درصد تغییرات
مسافران کانادایی 256.008 1.302.320 منفی 80%
مسافران بین المللی 145.362 1.283.522 منفی 87%
ترانزیت 62.414 1.086.824 منفی 94%
کل مسافران 463.784 3.672.666 منفی 87%







 
براساس اخبار منتشر شده از استان انتاریو این برنامه غربالگری کرونا گامی برای حفاظت بیشتر جامعه کانادایی در مرزهای کانادا می باشد.

نحوه انجام تست کرونا در فرودگاه تورنتو کانادا پیرسون


کسانی که مجوز ورود به کانادا دارند، می توانند با ورود به فرودگاه تورنتو از قبل برای این آزمایش ثبت نام کرده یا برای شرکت در آن ثبت نام کنند. برای اینکار باید مجوز ورود از اداره مهاجرت کانادا داشته، برنامه ArriveCAN را نصب کرده و مدارک مورد نیاز این تست را تهیه کنند و در مرحله اخر در لینک اشاره شده در قبل ثبت نام نمایند. افرادی که شرکت در این برنامه آزمایشی را انتخاب می کنند، یک تستPCR  رایگان آزمایش کرونا دریافت می کنند، که در زمان انجام آن توسط یک پرستار خدمات بهداشتی به صورت حضوری یا آنلاین مورد بررسی قرار می گیرند. این تست کرونا دریک مکان اختصاصی و مناسب در فرودگاه تورنتو کانادا انجام می شود.

نتیجه آزمایش در مدت 48 ساعت در سیستم آزمایشگاهی انتاریو آماده شده و در صورت مثبت بودن آزمایش، کادر بهداشت فرد را مورد بررسی و پیگیری قرار می دهند. با وجود این آزمایشات در زمان ورود، مسافران از قرنطینه اجباری معاف نیستند. 
همه مسافران بین المللی که به کانادا آمده یا به کشورشان  برمی گردند، با وجود داشتن تست مثبت یا منفی باید 14 روز قرنطینه اجباری دولت فدرال را بگذرانند.
این برنامه جزو اقدامات جدید دولت کانادا که در تاریخ 7 ژانویه 2020 اجرایی شد می باشد که همه مسافران باید سه روز قبل از سفر آزمایش منفی کرونا را داشته باشند، اضافه شد. مسافران باید با توجه به امکانات کشور خود غربالگری قبل از سفر را انجام دهند.

استان انتاریو به همکاری با دولت فدرال ادامه داده تا دوره قرنطینه برای کسانی که آزمایش منفی کرونا را دارند، را کاهش دهد.
یک برنامه آزمایشی غربالگری برای کرونا قبلا درماه نوامبر در فرودگاه کلگری، آلبرتا ایجاد شده بود.
براساس گزارشات Alberta Health این برنامه آزمایشی موفقیت آمیز بوده، که با وجود غربالگری جدید در هفته های گذشته توسط دولت فدرال کانادا، ادامه خواهد داشت.
مرزهای کانادا برای تعدادی از اتباع خارجی با یکسری از معافیت ها تا 21 ژانویه 2021 بسته است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن