مرزهای کانادا با آمریکا برای 30 روز دیگر بسته خواهد بود

بازدیدکنندگان : 1283 نفر 1399/09/04
مرزهای کانادا با آمریکا برای 30 روز دیگر بسته خواهد بود

مرزهای کانادا با آمریکا برای 30 روز دیگر بسته خواهد بود

کانادا برای هشتمین بار محدودیت سفر با آمریکا را تمدید کرد. لذا مرزهای کانادا با آمریکا تا 21 دسامبر 2020 بسته می ماند.
جاستین ترودو نخست وزیر و بیل بلر وزیر امنیت عمومی کانادا این خبر را در توییتر تایید کردند. دستورالعمل جدید، لغو محدودیت های سفر برای 30 روز دیگر بررسی و به روز رسانی می کند. مسافران آمریکایی نباید برای گردش و تفریح و خرید به کانادا وارد شوند. بقیه مسافران آمریکایی برای ورود به کانادا باید از محدودیت ها معاف شده باشند. بیشتر مسافران باید دوره 14 روزه قرنطینه را داشته  باشند.
 شهروندان کانادایی، افراد با کارت اقامت دائم کانادا PR، اعضای خانواده، افراد دارای اقامت دائم از آمریکا یا گرین کارت و دارندگان مجوز کاری از محدودیت های سفر معاف می شوند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

 کانادا بعد از اعمال محدودیت ها از مارس 2020، برای اولین بار محدودیت های سفر را کاهش داده است. از ماه اکتبر اعضای خانوداه شهروندان کانادایی و دارندگان اقامت دائم به شرط اینکه حداقل 15 روز در کانادا بمانند، می توانند وارد کانادا شوند. اعضای خانواده شهروندان کانادایی شامل پدربزرگ و مادربزرگ، نوه ها، خواهر و برادرها و فرزندان هستند.
 دانشجویان بین المللی که به موسسات آموزشی که برنامه مقابله با کرونا را دارند و تایید شده دولت کانادا هستند، می روند از محدودیت ها معاف هستند. اوایل این ماه، دولت راهنمای سفر به کانادا در زمان پاندمی را به دانشجویان بین المللی ارائه داد که در خبر موسسه گنجی درج نمودیم.
 

چه کسانی دارای معافیت ورود به کانادا هستند

 آنها همچنین به دلایل انسان دوستانه مثل مراقبت از شخص بیمار، شرکت در مراسم خاکسپاری، دیدن عزیزان در آخرین لحظات زندگی می توانند وارد کانادا شوند. امکان معافیت از قرنطینه چهارده روزه برای این افراد وجود دارد. 
در صورت منفی بودن آزمایش کرونا، مسافران با مقصد آلبرتا مدت کمتری در قرنطینه می مانند. مسافرانی که از قرنطینه اجباری معاف نیستند، باید چهارده روز خود را قرنطینه کنند. آنها برای عبور از مرز به یک برنامه قرنطینه مناسب نیاز دارند که در برنامه Arrive Can ذکر شده.

تصمیم نهایی برای ورود افراد به کانادا با افسران مرزی است. بر اساس آمار مسافران هفتگی اژانس خدمات مرزی کانادا از تاریخ 9 تا 15 نوامبر، 80 درصد کاهش سفر در مرزهای زمینی نسبت به سال قبل وجود دارد. این کاهش بیشتر در سفرهای غیر تجاری وجود دارد.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
رضا1399/09/04
بین آمریکا و کانادا کدام کشور بهتر است، از نظر بیمه درمان و تحصیل برای فرزندانم. شغل من چشم پزشک است.
  • گنجی
  • 1399/09/06

کانادا بیمه درمان رایگان دارد همچنین فرزندان تا اخر دبیرستان هزینه تحصیل پرداخت نمی کنند همچنین در استان کبک کمک هزینه هایی تا 1200دلار در ماه پرداخت می شود.

 

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن