مزایای مهاجرت به کانادا

بازدیدکنندگان : 1451 نفر 1401/03/07
مزایای مهاجرت به کانادا
مزایای مهاجرت به کانادا

از نظر مهاجرت کانادا رتبه اول را در جهان دارد، زیرا شرایط آسانتری نسبت به انگلیس و استرالیا و آمریکا دارد و بیمه و تحصیل رایگان دارد.


براساس شاخص برندهای برتر ملیت ها در جهان در سال 2021، کانادا رتبه اول مهاجرت را در جهان دارد. مردم از سراسر جهان برای زندگی بهتر و با کیفیت به کانادا می آیند. کانادا با ثبات سیاسی فرصت‌های بیشماری را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت‌های شغلی هر شخص، مقابل او قرار می‌دهد. 
 

دلایل انتخاب کانادا برای زندگی عبارتند از:

فرصت های شغلی موجود در کانادا


کانادا با کمبود نیروی کاری روبه رو است که با شیوع بیماری کرونا بیشتر شده است. نرخ بیکاری به پایین ترین حد خود رسیده است. نرخ مشاغل خالی بسیار بالا است و حدود 900.000 شغل خالی در کانادا وجود دارد. 
تا پایان سال 2021 وضعیت اقتصادی کانادا بهبود پیدا کرد و حتی بیشتر از دوران قبل از کرونا رشد کرد. براساس گزارشات، تولید ناخالص داخلی کانادا در سه ماهه چهارم به صورت سالانه حدود 6.7 درصد رشد کرد که از میزان پیش بینی شده بیشتر بود. در کنار فرصت‌های شغلی بی‌نظیری که در کانادا برای اشخاص ماهر وجود دارد باید به این مزیت هم اشاره کرد که در کانادا، این فرصت برای مهاجران فراهم شده تا در رقابت با کانادایی ها، وارد بازار کار در کانادا شوند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

ثبات سیاسی در کانادا


کانادا وضعیت سیاسی با ثباتی دارد. در سال 2021 کانادا در فهرست دموکراسی جهانی نسبت به کشورهای آمریکای شمالی جایگاه بسیار بالایی داشت. یکی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت به کانادا وضعیت اقتصادی با ثبات و قدرتمند این کشور است که از تجارت گسترده آن با آمریکا و حضورش در سازمان تجارت جهانی نشأت می‌گیرد.  اقتصاد کانادا مانند اقتصاد کشورهای اروپایی، آمریکا، بریتانیا و غیره در بحران اقتصادی جهانی گرفتار نشده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.
براساس گزارشات، کانادا جز بهترین کشورهای جهان است. کانادا از نظر سطح زندگی و امور اجتماعی بالاترین امتیاز را در بین کشورهای جهان دارد. 

امنیت در کانادا


کانادا یکی از امن ترین کشورهای جهان است. کانادا سومین کشور امن جهان است و شهر مونترال کانادا رتبه اول امنیت را در جهان دارد. امنیت از نظر خطر، جرم و شرایط آب و هوایی سنجیده می شود. کانادا از لحاظ قوانین محیطی پیوسته درحال توسعه و رشد بوده و امنیت، آرامش و بی‌طرفی در این کشور رو به افزایش است بنابراین از طرف تروریست‌های داخلی و خارجی در امان بوده و خطر جدی این کشو را تهدید نمی‌کند.

خدمات بهداشتی رایگان در کانادا


در کانادا خدمات درمان و بهداشتی برای شهروندان و ساکنان دائم رایگان است. هر استان کانادا خدمات بهداشتی مخصوص را دارد. مهاجران تازه وارد می توانند در سیستم بیمه درمانی استان خود ثبت نام کنند و کارت سلامت را دریافت کنند. براساس سیستم مراقبت بهداشتی عمومی، کانادایی ها برای خدمات پزشکی و اورژانسی نباید هزینه ای بپردازند. افرادی که به کانادا مهاجرت می کنند یا دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به آن جا رفته اند بعد از گذشت 3 ماه از اقامتشان می توانند از تمامی خدمات درمانی و بهداشتی رایگان کانادا با شرایط ذکر شده بهره مند شوند.

سطح آموزش و تحصیلات کانادا


طبق گزارش‌های اعلام‌شده بر اساس OECD سیستم آموزشی کانادا از سطح بالایی برخوردار است به‌طوریکه دانشگاه‌های آن در عرصه‌ی بین‌المللی از شهرت زیادی برخوردارند و در مقایسه با دیگر دانشگاه‌ها بالاترین رتبه را دارند که این امر شامل کالج‌ها و مدارس آن نیز می‌شود.
در کانادا دانشگاهها و کالج های زیادی وجود دارد. دانشگاه تورنتو، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه مک گیل و دانشگاه مک مستر از نظر آموزش جزء 100 دانشگاه برتر جهان هستند. 

تنوع فرهنگی در کانادا


در سال 1988 کانادا قانون چند فرهنگی را تصویب کرد. دولت فدرال کانادا به دنبال ایجاد یک جامعه چند فرهنگی در کانادا است. کانادا تلفیقی از فرهنگ انگلیس، فرانسه و کانادا است که کشوری چند فرهنگی را به وجود آورده است.
در کانادا مردم از 200 کشور جهان از نژادها، مذاهب و فرهنگ های مختلف زندگی می کنند. 

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

برنامه های مهاجرتی مختلف و متنوع


کانادا بیشتر از 100 برنامه مهاجرتی برای مهاجران گروه اقتصادی دارد. این برنامه ها را سیستم اکسپرس اینتری مدیریت می کند. افرادی که واجد شرایط اکسپرس اینتری هستند براساس سیستم جامع امتیاز بندی رتبه بندی می شوند. مهاجرانی که امتیاز بالایی داشته باشند می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. 

ورود به سیستم اکسپرس اینتری برای مهاجران رایگان است و مهاجران از طریق این برنامه می توانند برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند و مهاجران واجد شرایط با دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند چون با داشتن دعوتنامه برنامه مهاجرت استانی به صورت خودکار به مهاجران 600 امتیاز اضافی می دهند که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی کانادا است. 
اخیرا کانادا اعلام کرده است که از اول جولای قرعه کشی اکسپرس اینتری را برگزار می کند. اکسپرس اینتری اصلی ترین برنامه مهاجرت به کانادا است.

خدمات اسکان و اقامت مهاجران در کانادا


کانادا قبل از ورود مهاجران به آنها خدمات اسکان می دهد. هر ساله کانادا حدود 1.7 میلیارد دلار برای اسکان مهاجران هزینه می کند. میزان خرج و مخارج در کانادا نسبت به دیگر کشورها بیشتر و این تفاوت در اجاره‌ی خانه بسیار محسوس است اما با این ‌وجود در کانادا مردم نسبت به یگر کشورها قدرت خرید بیشتری دارند. 

مهاجران برای دریافت خدمات اسکان می توانند از طریق اداره مهاجرت کانادا یا اداره مهاجرت کبک اقدام کنند. اداره مهاجرت کانادا حدود 1200 اداره ای که خدمات را به مهاجران ارائه می دهند را در وبسایت این اداره ذکر کرده است. 
موسسه مهاجرتی گنجی با هدف مشاوره مهاجرت به کانادا تلاش می کند تا علاقه‌مندان بتوانند بدون هیچ نگرانی و براحتی، تمامی مراحل مربوطه را در کمال آرامش سپری نمایند.

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 5
سوادا آلین1401/05/19
بهترین روش مهاجرت به کانادا درحال حاضر استارت آپ کانادا میباشد؟
آیا بااین روش اقامت دائم گرفته میشود دیگه؟فرزندان من کمتراز 22 سال هستن و میخام که براشون پی آر کانادا بگیریم
  • گنجی
  • 1401/05/19
بله شرایط ویزای استارتاپ کانادا الان بسیار خوب است، وکیل ویزای استارتاپ کانادا شما اقای گنجی خواهد بود که در کسب لتراو ساپورت و حمایت تا بعد از اخذ پی آر همراه شماست.
سامی ریانا1401/05/12
سلام وقت بخیر،بهترین روش مهاجرت به کانادا برای زن و شوهر 33 ساله با یک فرزند ومدارک ارشد ونمره آیلتس حدودا 8 چه برنامه اییه؟آیا استارت آپ هم میشه اقدام کرد؟
  • گنجی
  • 1401/05/13
برنامه اکسپرس اینتری فدرال با نمرات زیر برای شما مناسب است:
مدرک زبان انگلیسی آیلتس جنرال نمره هفت(همه اسکیل ها هفت و لیسنینگ هشت برابر clb9) یا معادل آن فرانسه بی٢.

در اپلیکیشن ای او اس زیر ببینید:
https://www.ganjico.com/p14451
افرا1401/05/09
دفتر مهاجرت کانادا در ترکیه یا آنکارا چه روزهایی بازگشایی میشن ؟
  • گنجی
  • 1401/05/10
بیشتر کار ها در وک سنتر انجام می شود که دوشنبه تا جمعه از ساعت 8صبح تا 16:45 عصر باز هستند
سایت سفارت کانادا نیز اطلاعات به روز را درج کرده ولی معمولا حضوری پذیرش ندارند.
ما در منوی بالا تلفن های سفارت کانادا در ترکیه انکارا را درج کردیم
 
میرمحمد ر1401/03/07
عرض سلام و ادب خدمت شما
سوال:
میخواستم بدونم باتوجه به شرایط شخصی خودم بهترین حالتی که میتونم تقاضای اقامت داشته باشم چی هست؟
سن ۴۲متاهل مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت صنعتی،سابقه کار ۲۰ سال در شرکت ایران خودرو و ابتدای سال دیگه بازنشسته می شوم.ضمن اینکه برادرم م و همسرش (تحصیل مقطع دکترا)در شهر مونترال زندگی و کار میکند و درخواست اقامت دائم داشته اند
  • گنجی
  • 1401/03/10
برادرتان امتیازی برای شما ندارد چون کارت پی آر کانادا را نگرفته.
شما برای استارتاپ ویزا شانس خوبی دارید که نیاز به ایلتس ابتدایی در حد 5 طی 5ماه اینده دارد که با دفتر تماس بگیرید
روش تحصیلی با سن و وقفه تحصیلی زیاد برای شما ریجکت می شود.
امین میرعرب1401/03/07
اگر مدرک زبان نداشته باشیم آیا راهی هست برای مهاجرت من متاهل می باشم و داری یک فرزند ۱۰ساله هستم
  • گنجی
  • 1401/03/10
بدون مدرک زبان شانس خیلی کم است. در سایت ما فرم ارزیابی پر کنید دقیق تر بررسی کنیم.
لینک فرم ارزیابی کانادا

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن