ورک پرمیت برای عوامل تهیه فیلم در کانادا

بازدیدکنندگان : 912 نفر 1400/07/21
ورک پرمیت برای عوامل تهیه فیلم در کانادا
ورک پرمیت برای عوامل تهیه فیلم در کانادا

براساس دستورالعمل جدید طراحان تصویر که در تولید فیلم و تلویزیون در کانادا کار می کنند می توانند ارزیابی اثر بازار کار که بسیار پر هزینه و گران است، را انجام ندهند. 

اگر شما یک طراح تصویر هستید که روی یک فیلم یا برنامه تلویزیونی کار می کنید به سادگی می توانید به کانادا بیایید. 
از آنجایی که فیلم و تلویزیون به اقتصاد کانادا کمک می کند، کانادا ارزش زیادی برای آن قائل است. اداره مهاجرت کانادا برای طراحان تصویر که روی یک فیلم یا برنامه تلویزیون کار می کنند راههای ورود به کانادا را ساده کرده است. از تاریخ 19/6/1400 طراحان تصویر برای دریافت ورک پرمیت نیازی به ارزیابی تاثیر بازار کار را ندارند. این قانون تا تاریخ 18/12/1400 اجرا می شود. 
کانادا برنامه نیروی کار موقت خارجی را برای تکمیل نیروی کاری خود در کانادا ایجاد کرده است. کارفرمایی که می خواهد نیروی کار خارجی را استخدام کند باید ارزیابی اثر بازار کار LMIA را انجام دهد سپس اداره مهاجرت کانادا بررسی می کند که استخدام نیروی کار خارجی تاثیر مثبت یا خنثی بر بازار کار کانادا دارد ا خیر و باید مشخص شود که هیچ کانادایی واجد شرایطی برای انجام این کار وجود ندارد. 
اگر شما یک طراح تصویر هستید که می خواهید به کانادا بیایید یا کارفرمایی هستید که می خواهید براساس این دستورالعمل نیروی کار استخدام کنید باید در تاریخ 19/6/1400 یا بعد از آن برای ورک پرمیت درخواست دهید. اما اگر قبلا ورک پرمیت را دریافت کرده اید برای تمدید آن در تاریخ 19/6/1400 یا بعد از آن باید اقدام کنید. فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

کدام گروه فیلم برداری ویزای کار کانادا رادریافت می کنند؟


اگر شما بخواهید روی یکی از تولیدات تلویزیونی یا فیلم های زنده که در کانادا به صورت کامل یا جزئی فیلمبرداری می شود کار کنید این ورک پرمیت را می توانید دریافت کنید. برای دریافت ورک پرمیت شما می توانید در مرحله پیش تولید، تولید یا بعد از تولید فیلم باشید. 
شما باید نامه ای از کارفرما یا نماینده کارفرمای کانادایی را ارائه دهید. این نامه باید نشان دهنده:
_ جزئیات فیلم زنده تلویزیونی یا فیلم نام گذاری شده باشد.
_ حضور شما برای تولید فیلم یا تلویزیون ضروری باشد.
_ دستمزدی که به شما میدهند باید در نامه پیشنهاد کاری مشخص شده باشد و یا برابر یا بیشتر از دستمزد متوسط شغل طراح تصویر باشد همان طور که در سایت بانک کاری کانادا مشخص شده است. 
_ تولید فیلم با تلویزیون باید معیارهای مالیاتی استان یا منطقه برآورده کند. در غیر این صورت آنها می توانند بودجه فدرال یا استان را برای تولید فیلم یا تلویزیون دریافت کنند. 

اگر شهروند کانادایی یا مقیم دائم کانادا نیستید برای کار در کانادا باید ورک پرمیت را دریافت کنید. اگر شما ورک پرمیت دارید کارفرمای شما به ارزیابی اثر بازار کار نیاز دارد. ارزیابی اثر بازار کار نشان می دهد که استخدام یک کارگر خارجی بر روی فرصت های شغلی کانادا اثر منفی ندارد. یعنی معافیت از ارزیابی اثر بازار کار برای کارفرما و کارمند بسیار ارزشمند است. 
برنامه ورک پرمیت که معاف از ارزیابی اثر بازار کار است بسیار ارزشمند است. اگر نیروی کار خارجی یا کارفرما نشان دهد که استخدام فرد خارجی مزایا یا فرصت های اجتماعی، اقتصادی یا فرهنگی برای کانادایی ها دارد، نیروی کار خارجی می تواند بدون نیاز به ارزیابی اثر بازار کار به فعالیت بپردازد. 
کانادا مکان مناسبی برای تولید فیلم است. منظره زیبا، نرخ ارز مناسب و زیرساخت مدرن برای تولید فیلم مناسب هستند. فیلمسازی باعث رونق اقتصادی در کانادا می شود. در سال 2019 سهم صنعت تولید فیلم در تولید ناخالص داخلی کانادا بیشتر از 12 میلیارد دلار بود. 
دستورالعمل جدید برای حذف ارزیابی اثر بازار کار برای طراحان تصویر برای بهبود این صنعت بعد از مشکلات مربوط به کرونا بود. در مارس 2022 یا بعد از آن دولت کانادا می تواند این دستورالعمل را لغو یا تمدید دائمی کند. این قانون مسیر را برای کارفرمایان و نیروی کاری آسان می کند تا به تولید و نمایش بپردازند. اگر در زمینه های دیگری بجز صنعت فیلم دارای تخصص، شرکت و ... هستید ویزای کار IMP کانادا می تواند برای شما مفید باشد.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن