ویزای کار برای متخصصین بازی های ویدئویی

بازدیدکنندگان : 1149 نفر 1399/12/13
ویزای کار برای متخصصین بازی های ویدئویی
صدور مجوز کاری در صنعت بازی های ویدیویی کانادا

تولید فیلم، تلوزیون و بازی های ویدیویی بعد از بازگشایی های مجدد پس از کرونا دوباره رونق گرفت.

تولیدکنندگان بازی های ویدیویی، تولید فیلم و تلویزیون با توجه به محدودیت های کرونا در سال 2020 با کاهش درآمد مواجه شده اند. اما از زمان بازگشایی مجدد این صنعت دوباره رونق گرفت. 
بازیگران، دوبلرها، گرافیست ها برای بازی های ویدیویی و تولید فیلم و تلویزیون تا زمانی که اقدامات بهداشتی و ایمنی رعایت شود، می توانند به کار خود ادامه دهند. متخصصین این بخش ها اقدامات ایمنی و فاصله فیزیکی را رعایت می کنند. این کار به علت جلوگیری از افزایش کرونا در نتیجه فعالیت آنها است که شاید باعث تعطیلی بیشتر شود.
به علاوه صنعت فیلم و تلویزیون عملکرد خوبی دارد. هم اکنون بسیاری از تولیدات از جمله Moonfall با بازی هالی بری و کارگردانی Roland Emmerlich تولید می شود. احتمالا صنایع فیلم و تلویزیون در سال 2021 رونق می گیرد.

چگونه متخصصین بازی های ویدیویی برای کار به کانادا بیایند؟


افراد با استعدادی که به دنبال کار در بخش بازی های ویدیویی کانادا هستند، گزینه های مختلفی برای انتخاب دارند.
اگر پیشنهاد شغلی تاییدشده دارید، کارفرمای شما باید ارزیابی کامل یا مجوز بازار کار LMIA را انجام دهد. این نشان می دهد که هیچ شهروند کانادایی یا دارای اقامت دائمی برای کار در دسترس نیست و لذا شما فردی مناسب برای این شغل هستید. بعضی از مشاغل نیازی به ارزیابی تاثیر در بازار کار را ندارند.دربخش کاریابی موسسه گنجی امکان جستجوی برای کار و یافتن کارفرما هست.
اگر پیشنهاد کار در کبک باشد، باید مجوز پذیرش در کبکCAQ  را دریافت کنید. این مجوز را وزارت مهاجرت کبک صادر می کند، که به شما اجازه می دهد که به صورت موقت در کبک کار کنید.
کارفرما یک نسخه از نامه ارزیابی اثر بازار کار و نامه پیشنهاد کار را به شما می دهد. این دو نامه در صورتی که درخواست مجوز کاری از اداره مهاجرت کانادا را داشته باشید، مورد نیاز است.
سپس مجوز کار در فرودگاه یا مرز ورودی که از آنجا وارد کانادا می شوید، صادر می شود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه استعداد جهانی


گزینه دیگر برنامه استعداد جهانی است. این برنامه به کارگران بسیار ماهر اجازه می دهد، تا دو هفته بعد از درخواست، مجوز کار را دریافت کنند.
اگر شغل به ارزیابی اثر بازار کار نیاز داشت، انجام آن دو هفته طول می کشد. لذا یک کارگر خارجی در مدت جهار هفته می تواند به کانادا مهاجرت کند.
کارفرمایان دو گزینه دارند. اگر آنها می خواهند استعدادهای تخصصی را استخدام کنند، باید از طریق رده A اقدام کنند.  آنها باید از طرف یک همکار تاییدشده معرفی شوند. 
اگر کارفرما بخواهد کارگران خارجی برای مشاغل موجود در لیست مشاغل استعدادهای درخشان را استخدام کند، باید از طریق رده B اقدام کند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن