تمدید ویزای کاری آزاد کانادا تا 18 ماه

بازدیدکنندگان : 1360 نفر 1401/02/10
تمدید ویزای کاری آزاد کانادا تا 18 ماه
تمدید ویزای کاری آزاد کانادا تا 18 ماه

برای دستیابی به ویزای کار و اخذ مجوز کاری در این کشور راه های متفاوتی وجود دارد. موسسه مهاجرتی گنجی در اینجا به بررسی این مسیر خوب پرداخته و آماده ارائه خدمات مشاوره مهاجرتی به شما می باشد.

خبر خوب اینکه، دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند و ورک پرمیت بعد از فارغ التحصیلی PGWP دارند و اجازه کار آنها در سال 2022 منقضی خواهد شد، می توانند مجدد ویزای کاری آزاد بگیرند و تا ۱۸ ماه اقامتشان را در کانادا تمدید کنند. 
وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که به فارغ التحصیلان بین المللی ویزای کاری آزاد می دهند تا بتوانند مدت بیشتری در کانادا بمانند. اگر در برنامه Inside Canada برای تحصیل اقدام کرده اید یا با ویزای ویزیتوری جاب آفر و LMIA کسب کرده اید خبر قبلی ما را مطالعه کنید.

از تابستان امسال فارغ التحصیلان بین المللی که ورک پرمیت بعد از فارغ التحصیلی دارند و در کانادا هستند و مجوز آنها بین ژانویه تا دسامبر 2022 منقضی می شود می توانند ویزای کاری آزاد بگیرند که تا 18 ماه اعتبار دارد اما در حالت کلی می دانید که ویزای کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP قابل تمدید نیست. شما حداقل 30 روز قبل از پایان مدت اعتبار ویزای کاری خود باید نسبت به تمدید آن اقدام کنید. اما پیش از این کار، کارفرمای شما باید درخواست دیگری را به اداره کار کانادا تحویل دهد. اگر اعتبار ویزای شما از بین برود اما شما 30 روز قبل تر، درخواست تمدید را ارائه کرده باشید، می توانید به کار در کانادا به صورت قانونی ادامه دهید.

با این ویزای کاری آزاد افرادی که مجوز کاری بعد از فارغ التحصیلی دارند می توانند مدت بیشتری در کانادا بمانند و تجربه کاری بدست آورند و اقامت دائم کانادا PR را دریافت کنند. با توجه به این که قرعه کشی اکسپرس اینتری برای مهاجران کلاس تجربه کار کانادایی از ماه سپتامبر متوقف شده است افرادی که مجوز کاری بعد از فارغ التحصیلی آنها در حال انقضا است یا باید برای مجوز کاری جدید اقدام کنند یا شغل خود را ترک کنند یا از کانادا خارج شوند. 

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

ادامه تحصیل با انتقال دانشجو به کانادا


براساس گزارش اداره مهاجرت کانادا حدود 95.000 مجوز کاری بعد از فارغ التحصیلی در سال 2022 منقضی می شود و حدود 50.000 نفر می توانند این ویزای کاری آزاد را بگیرند. 
اگر بخشی از دوره تحصیلتان در خارج از کانادا بوده و سپس به عنوان دانشجوی انتقالی به کانادا منتقل شده باشید در صورتی که مدرکتان از کانادا صادر شود و مدت زمان حضورتان در کانادا بیش از ۸ ماه باشد، در این صورت واجد شرایط برای دریافت ورک پرمیت پس از تحصیل خواهید بود.

وزیر مهاجرت کانادا زمانی این خبر را اعلام کرد که اقدامات زیادی برای حمایت از مهاجران گروه نیروی متخصص انجام شده است. قرعه کشی اکسپرس اینتری از ماه جولای برای نیروی کار ماهر، مهاجران کلاس تجربه کار کانادایی و برنامه نیروی کار ماهر فدرال انجام می شود. 

اداره مهاجرت کانادا اخیرا سرعت بررسی پرونده های مهاجرتی را افزایش داده است. در سه ماهه اول سال 2022 کانادا بیشتر از 100.000 درخواست مجوز کاری را بررسی کرده است که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. 

سال گذشته بیشتر از 157.000 دانشجو اقامت دائم کانادا را دریافت کردند که بیشتر از 88.000 نفر آنها از طریق ورک پرمیت بعد از فارغ التحصیلی اقامت دائم کانادا را گرفتند. در این مورد در اینستاگرام مطلب خوبی را درج کردیم.
هر سال بیش از 300هزار نیروی کار خارجی با ویزای کار کانادا وارد این کشور می شوند. همه افرادی که اقامت دائم کانادا را ندارند و جزو شهروندان کانادایی نیستند، برای این که بتوانند در کانادا کار کنند، باید ویزای کار موقت و سپس ورک پرمیت کانادا را دریافت کنند. سازمان مهاجرتی گنجی با بررسی شرایط بهترین گزینه را برای ویزای کار، ویزای دانشجویی شما ارائه داده.

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
طاهر1401/02/31
من ارشد دوساله ام را ماه گذشته در تورنتو تمام کردم چقدر به من ویزای کاری می دهند؟
  • گنجی
  • 1401/03/01
24 ماه به شما ویزای کار می دهند.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن