پذیرش پرونده های سیتی زن شیپی آنلاین شد

بازدیدکنندگان : 1706 نفر 1400/06/16
پذیرش پرونده های سیتی زن شیپی آنلاین شد
پذیرش پرونده های سیتی زن شیپی آنلاین شد 

اداره مهاجرت کانادا یک سیستم آنلاین جدید را ایجاد کرده است تا درخواست های مهاجران برای شهروندی به صورت آنلاین ارسال شود.

لذا افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند می توانند پرونده شهروندی خود را به صورت آنلاین ارسال کنند. برنامه آنلاین جدید فقط برای مهاجرانی که مجرد هستند باز است. این برنامه پایان امسال برای همه خانواده ها باز می شود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
درخواست برای شهروندی کانادا شامل یک درخواست رسمی از اداره مهاجرت کانادا، یک آزمون شهروندی و مصاحبه سیتی زن شیپی است. قوانین شهروندی کانادا و مراحل درخواست آن در ژوئن 2017 اصلاح شد. بعضی از این قانون های شهروندی بلافاصله اجرا شده است، بعضی از آن قوانین در 11 اکتبر 2017 اجرا شد. 
از تاریخ 11 آگوست 2021 اداره مهاجرت کانادا سیستم آنلاین را برای مهاجران مجرد بالای 18 سال باز کرده است. این برنامه برای خانواده های مهاجران باز نیست. این برنامه برای افرادی که شاغل هستند و در خارج از کانادا زندگی می کنند، نیز نیست. 
بعدا اداره مهاجرت کانادا برنامه آنلاین را برای خانواده ها و کودکان زیر 18 سال باز خواهد کرد. در سال 2022 برنامه آنلاین برای وکلای مهاجرت نیز باز خواهد شد تا از طرف مشتریان خود درخواست ها را ارائه دهند. 
اداره مهاجرت کانادا به صورت رسمی گفت، مهاجرانی که قبلا به صورت کاغذی درخواست خود را ارسال کرده اند نباید دوباره به صورت آنلاین اقدام کنند.
اداره مهاجرت کانادا قبلا با استفاده از این سیستم آنلاین جدید، سیستم مهاجرتی خود را توسعه داده بود. در پایان سال 2020 این سیستم را برای آزمایش ظرفیت سیستم های خود منتشر کرد. 
مهاجران از طریق سیستم آنلاین جدید می توانند پرونده هایی نیمه کامل را ذخیره کرده و بعدا دوباره از آنها استفاده کنند. همچنین مهاجران می توانند اسناد و مدارک، مدارک مربوط به هزینه های پرداخت شده، کپی از PDF و تاییدیه رسید خود را آپلود کنند.

جهت دریافت پاسپورت و شهروندی کانادا شما باید:


- 18 سال سن به بالا داشته باشید
- دارا بودن مدرک زبان رسمی کانادا (انگلیسی، فرانسه) 
- دارا بودن کارت اقامت دائم PR  
- حضور در کانادا حداقل 3 سال از 5 سال (1095 روز) 
- اقدام برای دریافت شهروندی (سیتیزن شیپ) از داخل کانادا 
- تمام مالیات های سالهای قبل ثبت و پرداخت شده باشد
- گواهی عدم سوپیشنه خود را ارائه دهند

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ شهروندی کانادا کلیک کنید.



نوسازی سیستم مهاجرت به کانادا


وزیر مهاجرت مارکو مندیچینو گفت، ما به دنبال این هستیم که سیستم مهاجرتی کانادا بدون کاغذ باشد. 
اداره مهاجرت کانادا در حال آزمایش چند برنامه جدید است . آزمون های شهروندی آنلاین برای افرادی است که آزمون آنها به علت کرونا لغو شده است. اداره مهاجرت کانادا از متقاضیان زیادی برای آزمایش ظرفیت این سیستم جدید استفاده می کند. شرکت کنند گان در این آزمون باید هویت خود را از طریق اطلاعات شخصی خود تایید کنند و قبل از آزمون از خودشان و اسناد و مدارک خود با وب کم عکس بگیرند. متقاضیان شهروندی تا 21 روز فرصت دارند تا آزمون را تکمیل کنند. این سیستم از شرکت کنندگان در طول آزمون عکس می گیرد. مثل آزمون های حضوری آمونهای آنلاین 20 سوالی هستند و شرکت کنندگان 30 دقیقه برای تکمیل سوالات زمان دارند. افرادی که در آزمون شرکت کرده اند نتایج آزمون را از طریق ایمیل به آنها اطلاع می دهند. 
به علت کرونا اداره مهاجرت کانادا مدرن سازی سیستم مهاجرتی خود را انجام داد تا مهاجرت به کانادا با وجود اقدامات بهداشتی ادامه پیدا کند. تا به حال کانادا آزمون شهروندی را به صورت آنلاین انجام داده و مراسم شهروندی را به صورت مجازی انجام داده است. 
اداره مهاجرت کانادا مراحل مربوط به لندینگ مهاجران تازه وارد را به صورت مجازی انجام می دهد. تعدادی از برنامه های مهاجرت برای مهاجران به صورت دیجیتالی انجام می شوند. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
راحله1401/06/06
وقتبخیر سلام/سایت مهاجرت به کانادا را چک کردیم برای اقدام پاسپورت کانادا
آیا میتوانیم از خدمات شما در مونترال استفاده کنیم؟
  • گنجی
  • 1401/06/06
بله برای خدمات در مونترال در واتس اپ پیام دهید. خدمات پس از ورود به کانادا را در منوهای بالا توضیح دادیم
ثریا1400/06/11
سلام وقت بخیرباتوجه به اینکه امتحان سیتی زن شیپی آنلاین شده ‌و زمان نوبت دهی خیلی طولانی شده بطوری که درموردمن کمی بیش ازسه سال هست که برای سیتی زن شیپی درخواست دادیم وپاسخ داداند مدارک کامل هست ویک بار هم به امتحان حضوری دعوت کرداند(کمی بیش ازیکسال قبل) ولی متاسفانه بعلت شروع کروناو ‌تعطیلی امتحان حضوری حذف شد، علیرغم چندبارایمیل و ‌درخواست بعدازشروع امتحان آنلاین فعلا پاسخشان این هست که تعدادافرادی که درنوبت هستند زیاده ومعلوم نیست به شما کی نوبه برسد!؟وبرای من پیشنهادداده اند« اگه خواستی مسافرت کنی باتوجه به اینکه تاریخ انقضای کارت اقامت دا‌یم شما هنوز یکسال باقیست می‌توانی درخواست بدهی که دراین بازه زمانی که درکانادانیستی با نوشتن دلیل خروج ازکانادازمان امتحان آنلاین رادر زمان یادشده نگذاریم».سوالم این هست آیا خروج از کانادا ونوستن این نامه برای من مشکلی ایجاد نمیکنه وپیشنهاد شما چی هست.پیشاپیش ا ازراهنمایی شمامتشکرمr
  • گنجی
  • 1400/06/21
اگر کار ضروری ندارید صبر کنید امتحان را در خاک کانادا بدهید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن