مصاحبه شغلی برای متقاضیان اقامت در نیوبرانزویک

بازدیدکنندگان : 29003 نفر 1396/07/25
مصاحبه شغلی برای متقاضیان اقامت در نیوبرانزویک

 مصاحبه شغلی برای متقاضیان اقامت در نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک در سواحل شرقی کانادا در امتداد اقیانوس اطلس قرار دارد و شیوه ای متمایز از زندگی و فرصت های شغلی ارائه می دهد. برنامه مهاجرت از طریق استان نیوبرانزویک (NBPNP) به مهاجران کمک می کند تا سریع تر به استان نیوبرانزویک برسند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

NBPNP یک برنامه مهاجرت اقتصادی استانی است که با موافقت با دولت کانادا امکان پذیر است NBPNP نیروی متخصص حرفه ای و ماهر را از سراسر جهان که تمایل به زندگی و کمک به اقتصاد استان نیوبرانزویک را دارند را، انتخاب می کند و دعوتنامه ای برابر با جاب آفر معتبر ارائه می کند که متقاضی دارنده این جاب آفر می تواند برای نیروی متخصص این استان مقیم کانادا گرددو در شرکت مذکور مشغول به کار شود. این اقامت به کل اعضا خانواده متقاضی ارائه خواهد شد. این برنامه در ادامه برنامه مهاجرت آتلانتیک کانادا است.


NBPNP در حال حاضر تنها افرادی را استخدام می کند که مجموعه مهارت های خاصی را که مستقیما توسط کارفرمایان NB درخواست می شود، را دارا باشند. کسانی که مورد توجه کارفرمایان NB قرار گرفته اند، برای برنامه های مهاجرت NBPNP، از جمله روش نیروی متخصص اکسپرس اینتری Express Entry، قبول خواهند شد.
مشاغل زیر اولویت برای مصاحبه دارند:
افراد دارای طرح و ایده نوین
مدیران شرکتها و صاحبان مشاغل پروانه کسب دار که دارای آیلتس 5  هستند
مدیران صنایع غذایی NOC 6311 – NOC 0631
تکنسین های ماشین آلات (مانند: ماهیگیری، نساجی، معدن، کاغذ، غذا و ...) کدهای شغلی که با NOC 94 شروع می شود
بهیاران خانگی و خدمتکاران NOC 4412
مسولین مراکز تلفن با دانش بالا در انگلیسی و فرانسه
 و بسیاری از مشاغل دیگر که در نیوبرانزویک نیاز بازار کاربه ان زیاد است(برای اطلاع می توانید در بخش کاریابی سایت ما در لینک پایین شغل خود را در استان نیوبرانزویک جستجو و اگر تعداد رکورد بالایی یافت شد، مطمئن به جذب در بازار کار شوید)

به همین منظور هفته آینده در شهر های زیر مصاحبه شغلی برای افرادی که در لینک زیر ثبت نام کرده باشند توسط کارفرمایان کانادایی انجام خواهد شد:
http://livinginnb.ca/
دبی: 22 اکتبر 2017 برابر 30مهر ماه 1396 مخصوص کارافرینان و تجار
دبی: 23 اکتبر 2017 برابر 1آبان ماه 1396 مخصوص نیروی متخصص
دبی: 24 اکتبر 2017 برابر 2آبان ماه 1396 مخصوص نیروی متخصص
لطفا توجه داشته باشید به دلیل دریافت حجم بالایی از تقاضای کار، اگراطلاعات متقاضی با شرایط لازم که در صفحات ثبت نام ذکر شده است مطابقت نداشته باشند، تمام ایمیل ها و رزومه ها به سرعت حذف می شوند و فرستندگان از دسترسی به سایت اداره مهاجرت نیوبرانزویک منع خواهند شد.

canada_ganji_instagram

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
عرفان کسرایی1396/08/19
من مهندس کارشناسی ارشد رشته عمران زلزله با 30 سال سنو متاهل و 5 سال سابقه کار دنبال یک شغل مرتبط با کارم در یک کشور با اقتصاد خوب می گردم امکانش هست من را راهنمایی کنید . دارای مهر نظارت و اجرا نیز از نظام مهندسی هستم و نرم افزارهای مهندسی آشنا هستم . ممنون میشم کمکم کنید .
  • گنجی
  • 1396/08/25
بخش کاریابی ما را مطالعه فرمایید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن