تبدیل ویزای کار به اقامت دائم کانادا

بازدیدکنندگان : 808 نفر 1402/10/04
تبدیل ویزای کار به اقامت دائم کانادا
تبدیل ویزای کار به اقامت دائم کانادا

مراقب باشید!
در کانادا به علت افزایش تعداد ایرانیان با ورک پرمیت ناشی از ویزای توریستی و عدم وجود برنامه مهاجرتی مشخص برای این افراد، بازار سیاه "ارزیابی تاثیر بازار کار" یا جاب آفر در کانادا زیاد شده. 

پیشنهاد می کنیم فرم ارزیابی (سمت چپ سایت ما) را پر کنید تا امکان دریافت کارت پی آر شما را بدون رجوع به این بازار سیاه دقیق بررسی کنیم.

 

بازار سیاه ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA در کانادا

فروش ارزیابی تاثیر بازار کار از طرف کارفرمایان کانادایی یک مشکل جدید نیست اما در حال حاضر این کار برای دارندگان ورک پرمیت که به دنبال تمدید اقامت یا دریافت امتیاز اضافی برای اقامت دائم هستند یک راه حل مناسب توسط بعضی شرکتها پیشنهاد می گردد! 
طبق نظر آقای گنجی، وکیل رسمی مهاجرت، طبق قانون کارفرمایان کانادایی از طریق ارزیابی تاثیر بازار کار می توانند یک کارگر خارجی را استخدام کنند، اما آنها باید ثابت کنند که برای موقعیت شغلی مورد نظر آنها هیچ شهروند یا دارنده کارت پی آر کانادایی وجود ندارد. 

 

هزینه جاب آفر کانادا تضمینی

همانطور که آقای گنجی بارها در استوری اینستاگرام مطلب زیر را اعلام کردند:
براساس مقررات رسمی دولتی کانادا، کارگران در داخل یا خارج از کانادا نباید هیچ هزینه برای ارزیابی تاثیر بازار کار بپردازند، بلکه کارفرمایان مسئول پرداخت هزینه های جاب آفر و ارزیابی تاثیر بازار کار هستند. 
 کارفرمایان به صورت غیر قانونی ارزیابی تاثیر بازار کار را بسیار گران می فروشند! در بیشتر مواقع این افراد برای مشاغل واقعی استخدام نمی شوند از سوی دیگر کارفرمایان ارزیابی تاثیر بازار کاری موقت را به کارگران می دهند و کارگران باید ارزیابی تاثیر بازار کار ویژه را باید از اداره مهاجرت کانادا دریافت کنند. 
در بعضی از موارد کارگران از ارزیابی تاثیر بازار کار به عنوان یک امتیاز اضافی برای دریافت اقامت دائم کانادا استفاده می کنند. اما هیچ تضمینی در جاب آفر نیست.

 

تبدیل ورک پرمیت به پی آر

چگونه از به دام افتادن در بازار سیاه ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA در امان باشیم؟
بازار سیاه ارزیابی تاثیر بازار کار تاکتیک ها و استراتژی مشکوکی دارد مثل:

 

جاب آفر تقلبی

برای دریافت ارزیابی تاثیر بازار کار، بضعا افراد یا سازمانها جاب آفرهای تقلبی می سازند، این جاب آفرها واقعی نیستند آنها برای برآورده کردن استانداردهای ارزیابی تاثیر بازار کار ایجاد شده اند. 
در بانک کار رسمی کانادا، مشاغل زیادی وجود دارد که نشان می دهند کارفرما آگهی برای شغل را ارائه داده اما هیچ شهروند کانادایی یا مقیم دائم برای این شغل پیدا نشده، لذا به نوع شرکت و سابقه قبلی کارفرما نزد اداره مالیات و اداره مهاجرت باید توجه کرد، کافی استعلام کنید.

 

پرداخت حقوق کم به جاب آفری ها

بعضی از کسب و کارها کارگران خارجی یا دارندگان ورک پرمیت با توریستی را از طریق ارزیابی تاثیر بازار کار استخدام می کنند اما کمتر از حقوق و دستمزد تعیین شده توسط دولت به این کارگران دستمزد می دهند. 
این یک توافق شفاهی بین کارگر و کارفرما است. کارگران نمی خواهند این شرایط را بپذیرند اما برای تمدید ورک پرمیت خود در کانادا مجبورند! موافقت کنند. 
کارگران باید هر گونه بدرفتاری و سوء استفاده را به مقامات گزارش دهند زیرا مقامات کانادایی این سوء استفاده ها را تا شما گزارش ندهید در جریان نخواهند بود، البته اگر کارگری این بد رفتاری ها را گزارش دهد ورک پرمیت او لغو شده و باید به کشور خود برگردد. لذا این ترس مانع از گزارش می شود!
این گونه کارفرمایان در آینده نمی توانند برای ارزیابی تاثیر بازار کار درخواست بدهند اما متاسفانه راه های دیگری برای ادامه تجارت خود پیدا می کنند. 

 

مشاوران مهاجرتی غیر قانونی

مشاوران یا نمایندگان غیر قانونی برای دریافت ارزیابی تاثیر بازار کار از افراد ضعیف سوء استفاده می کنند. بعضی اوقات این مشاوران اطلاعات نادرست را منتشر کرده یا کلاهبرداری می کنند. لذا شماره وکیل را در وب سایت اداره مهاجرت چک کنید(مثلا آقای گنجی را اینجا چک کنید)

 

دلالان جاب آفر job offer

دلالان واسطه بین کارفرمایان و کارمندان خارجی هستند و در ازای دریافت هزینه، جاب آفر یا ارزیابی تاثیر بازار کار را به کارگران می دهند. این کارگزارن از جویندگان ناامید سوء استفاده می کنند. 

 

سوء استفاده از برنامه مهاجرتی کانادا

بعضی از افراد با سوء استفاده از برنامه مراقبین ویژه کانادا Live-in Caregiver Program که شرایط را برای اقامت دائم فراهم می کند از افرادی که به دنبال کار در کانادا هستند سوء استفاده می کنند. 
 

پیامدهای بازار سیاه LMIA ویزای جاب آفر کانادا

  1. استثمار کارگران: کارگران خارجی بیشترین آسیب را می بینند. آنها از اقدامات غیر قانونی می ترسند بنابراین در شرایط کاری وحشتناک با رعایت حداقل قوانین، کار می کنند.  
  2. تضعیف بازار کار کانادا: بازار کاری کانادا به علت وجود بازار سیاه ارزیابی تاثیر بازار کار در خطر است، در نتیجه فرصت های شغلی برای کارگران کانادایی که در معرض دریافت جاب آفر تقلبی هستند کاهش پیدا می کند. 
  3. از دست دادن درآمد مالیاتی: سودهای گزارش نشده از ارزیابی تاثیر بازار کار غیر قانونی می تواند ضررهای مالیاتی زیادی برای دولت کانادا ایجاد کند. 
  4. آسیب به شهرت کانادا: بازار سیاه به جایگاه کانادا به عنوان یک کشور با امنیت و عدالت به ویژه با توجه به بازار کاری و قوانین مهاجرت آسیب می زند. 
  5. کاهش اعتماد به سیستم مهاجرتی کانادا: با این نوع کلاهبرداری ها، اعتماد کارفرمایان و مهاجران قانونی به سیستم مهاجرت کمتر می شود. 

 

تبدیل ویزای کار به اقامت دائم کانادا با موسسه مهاجرتی گنجی

قبلا در کانال تلگرام (لینک بالای صفحه) اعلام کردیم که حتما باید در یک ناک شغلی خوب مشغول به کار شوید تا اقامت بگیرید مثلا Teer: 0-1-2-3   لذا هر شغلی مناسب شما نخواهد بود حتی اگر درآمد زیادی داشته باشد. سپس با یک تا سه سال کار و آیلتس 7 و سن زیر40 شانس کارت پی آر و بعدا پاسپورت را خواهید داشت. 
اگر هم نمی توانید شغل خوب پیدا کنید با ما مشورت کنید تا مسیرهای مهاجرتی مناسب را پیشنهاد دهیم و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.
سیاست مهاجرتی مترقی و اقتصاد قوی کانادا باعث جذب مهاجران از سراسر جهان می شود. 
از طریق ارزیابی تاثیر بازار کار، شرکت های کانادایی می توانند نیروهای کاری خارجی موقت را استخدام کنند بسیاری از این مهاجران تازه وارد به دنبال دریافت ارزیابی تاثیر بازار کار هستند. 
اما با وجود بازار سیاه در سالهای اخیر، افراد و کسب و کارها از سیستم ارزیابی تاثیر بازار کار برای منافع خود استفاده می کنند که در بیشتر مواقع به کارمندان ضعیف تر آسیب می رساند. 
لذا سعی کنید از خدمات وکلای معتبر استفاده کنید، با تماس با دفتر کانادا و ایران موسسه مهاجرتی گنجی می توانید شرایط تان را رایگان بسنجید.
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 5
سحر1402/12/17
سلام،
می خواستم بدونم برای تبدیل ویزای اوپن ورک پرمیت به شرایطی که به پی آر برسم مشاوره ای دارین یا نه؟
اگر دارین، رایگان هست؟ یا مشمول هزینه ای هست؟
ممنون
  • گنجی
  • 1402/12/17
مشاوره رایگان خیر.
ابتدا رزومه شغلی و تحصیلی واتس اپ بفرستید .
معین1402/10/26
سلام 35سال سنم دارای 12سال سابقه کاردارم مسول فنی مهندسی شرکتی بودم دارای تخصص برق کشی ساختمان دوربین های مدار بسته لوله کشی ساختمان و ماشین‌آلات کشاورزی از جمله کمباین و تراکتور سطح زبان ندارم مدرک تحصیلی دیپلم است چه کار باید بکنم
  • گنجی
  • 1402/11/03
با دیپلم شانس شما کم است
بهتر است ابتدا برای دریافت مدرک زبان اقدام کنید سپس اگر نمره بالاتر از شش کسب کردید بتوانیم مسیر مناسب مانند ویزای کار برای شما اقدام کنیم.
لیدا1402/10/24
با سلام و احترام. وقتی پدر ومادر مهاجرت کردند والان پاسپورت دارند از سال ۱۳۸۲ وارد کانادا شدند ایا برای فرزندی که در ایران هست همان مسیر طولانی طی باید شود یا فرزندی که ایران متولد شده خود بخود شهروند محسوب میشود وایا برای فرزند محدودیت سنی وجود دارد ؟؟ ممنونم از اطلاع رسانی شما
  • گنجی
  • 1402/10/25
فرزند هم پاسپورت کانادا دریافت خواهد کرد.
جلیل1402/10/14
۴۶ سال سن دارم ،سطح زبانم ضعیفه،متاهل ام و دوتا پسر دارم .
شرایط prبرای من وجود داره؟
سپاسگزارم از توجه شما
  • گنجی
  • 1402/10/14
الان فقط با روش کارآفرینی و استارتاپ به اقامت می رسید بقیه روشها امتیاز سن ندارید
رزومه کاری تان را تلفنی یا با ارسال در واتس آپ بفرستید.
رضا1402/10/04
سلام وقت به خیر من ۴۴سال سن دارای لیسانس مدیریت صنعتی هستم دارای ۲۳سال سابقه مونتاژ قطعات جوشکاری هستم دارای مدرک آیلتس نیستم امکان مهاجرت برای من وجود دارد
  • گنجی
  • 1402/10/05
از روش استارتاپ با ایلتس 5 شانس خواهید داشت.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن