مزایای ویزای استارتاپ کانادا

بازدیدکنندگان : 2222 نفر 1402/04/11
مزایای ویزای استارتاپ کانادا
مزایای ویزای استارتاپ کانادا
اخذ بدون شرط کارت اقامت دائم کانادا PR مهمترین مزیت ویزای استارتاپ کانادا ست.
 
به چه دلیل دولت کانادا بدون قید و شرط به تمام اعضا خانواده در ویزای استارتاپ کانادا، کارت پی آر می دهد؟ در ادامه توضیح خواهیم داد:
 

تجربه ویزای استارت آپ کانادا

صنایع روبه رشد در کانادا مشاغلی را در آینده به وجود می آورند در نتیجه نیاز شرکت ها به استعدادهای برتر در زمینه تکنولوژی و فناوری های جدید بیشتر می شود. مانند هوش مصنوعی IA. دولت کانادا نیاز به متخصصین در برنامه استارتاپ ویزا دارد تا بتواند رشد کند.
در کنفرانس Collision شان فریز وزیر مهاجرت کانادا از برنامه های سریع در برنامه استارتاپ ویزا سخت گفت. این برنامه شامل اقدامات جدید برای کمک به کسب و کارهای مبتنی بر startup  در کانادا است. وزیر
اقدامات زیر را برای جذب افراد در نظر گرفته و اعلام کرد:

 

تغییرات جدید استارتاپ ویزا کانادا

A- بهبود برنامه استارت آپ کانادا
  1.  افزایش ظرفیت پذیرش استارتاپ ویزا کانادا در سال 2024و 2025.
  2.  متقاضیان می توانند به جای ورک پرمیت یک ساله، ورک پرمیت 3 ساله دریافت کنند. 
  3.  متقاضیان می توانند برای ویزای کاری آزاد به جای ویزای کاری بسته که آنها را محدود به کار برای استارت آپ خود می کند درخواست بدهند. 
  4.  امکان اخذ ویزای کاری باز سه ساله برای هر عضو تیم استارتاپ بدون توجه به عضو اصلی یا غیر اصلی بودن non-essential. 
  5.  به درخواست‌هایی که توسط انکوباتور، انجل، ونچر لتراو ساپروت گرفتند و دارای سرمایه تایید شده هستند و همچنین درخواست‌هایی که از سوی انکوباتورهای عضو شبکه فناوری کانادا هستند، زودتر پاسخ داده خواهد شد. 

B- ارائه ویزای کاری آزاد به افرادی که ویزای شغلی تخصصی H-1B در آمریکا را دارند و برای ورک پرمیت کانادا اقدام کرده اند و ارائه روشهایی برای دریافت ویزای تحصیلی و کاری برای اعضای خانواده شان
C- ایجاد مسیر جدید براساس برنامه imp برای جذب افراد با استعداد از طریق:
  1.  ویزای کاری مخصوص کارفرما تا پنج سال برای افرادی که در شرکتهایی که دولت کانادا برای رشد و توسعه فناوری شناسایی کرده است کار کنند. 
  2.  صدور ویزای کاری آزاد تا پنج سال برای کارگران ماهر در مشاغل مورد تقاضا

D- بازگشت به استاندارد خدمات 14 روزه برای ویزای کاری در برنامه جذب نیروی متخصص برنامه استعدادیابی جهانی Global Talent Stream
E- تبلیغ کانادا به عنوان مقصدی برای Digital Nomad: افرادی که خارج از دفتر کار و در حین سفر به کسب و کار اینترنتی خود مشغول اند. 
F- ایجاد قرعه کشی خاص STEM (شامل پزشکان، مهندسین) برای صدور دعوتنامه هایی در برنامه اکسپرس اینتری 


دولت کانادا نقش کشور پذیرای استعداد های فناوری جهانی را طی سال های گذشته ایفا کرده و تمام مشاغل مرتبط با تکنولوژی را توسط این افراد پر کرده و نرخ بیکاری بسیار پایین دارد.
شان فریزر گفت: ما در کنفرانس Collision 2023 به دنبال اهداف بلندپروازانه ای هستیم که در زمینه مهاجرت تعیین کرده ایم، زیرا آنها فقط به اعداد و ارقام ختم نمی شوند، بلکه استراتژیک هستند. با اولین استراتژی استعدادهای فناوری مهاجرتی کانادا، ما تازه واردانی را جذب می کنیم که می توانند به حفظ کانادا به عنوان یک پیشرو جهانی در انواع فناوری های نوظهور کمک کنند. 

 

مهمترین مزیت های ویزای استارتاپ کانادا

1- تسریع در مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا 

- برنامه جدید مرتبط با استارتاپ ویزا، ورک پرمیت، imp و اکسپرس تا پایان امسال با قوانین جدید اجرایی می شود. 

 

2- ورک پرمیت استارت آپ کانادا

- افرادی که ویزای شغلی تخصصی H1-B آمریکا دارند از 16 جولای 2023 می توانند ویزای کاری را دریافت کنند. متقاضیان تایید شده، ویزای کاری آزاد را برای حداکثر سه سال دریافت می کنند یعنی می توانند برای هر کارفرمایی در هر جای کانادا کار کنند. همسران و اعضای خانواده آنها واجد شرایط ویزای اقامت موقت با یک ویزای کاری یا تحصیلی هستند. 

 

3- ظرفیت ویزای استارتاپ کانادا

- این برنامه برای یک سال یا تا زمانی که اداره مهاجرت کانادا 10.000 پرونده را دریافت کند باقی می ماند. طبق نظر آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت، فقط متقاضیان اصلی و نه اعضای خانواده آنها در تعداد درخواست ها حساب می شوند. 
- تغییرات در ویزای کاری موقت برای متقاضیان برنامه استارت آپ و طرح جدید اولویت بندی درخواست ها، از اواخر امسال اجرایی می شود.

 

4- بهبود برنامه مهاجرت استعداد جهانی کانادا GTS

- برنامه استعداد جهانی که در سال 2017 راه اندازی شد، چهار خط مشی طراحی شده برای حمایت از کارفرمایان کانادایی دارد که می خواهند به استعدادهای ماهر در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA برای برنامه استعداد جهانی را در مدت دو هفته ارزیابی می کند و در حال حاضر درخواست های ویزای کار را در مدت دو هفته بررسی و تایید می کند. 
- بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کانادا حدود 720.000 کانادایی را استخدام کرد و بیشتر از 44 درصد از کل هزینه های تحقیق و توسعه خصوصی کانادا در سال 2021 برای این بخش صرف شد. حدود 15 درصد از تولید ناخالص داخلی کانادا در سالهای 2016 و 2021 برای این بخش بود. 

 

5- آینده شرکت های استارتاپ کانادا

- گزارش CBRE رشد شغلی در صنعت فناوری را بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ رتبه‌بندی کرد که شهرهای کانادا هفت شهر از ده شهر برتر را به خود اختصاص دادند. 
- در گزارش سال 2023 سازمان همکاری اقتصادی و توسعه کانادا به عنوان جذاب ترین مقصد برای کارآفرینان مهاجر رتبه اول را دریافت کرد. این رتبه بندی براساس عواملی مثل دسترسی به سرمایه، نرخ مالیات شرکت ها، مهارت های نیروی کار، قدرت دانشگاهها و کیفیت زندگی     و سیاست های مهاجرتی برای کارآفرینان و خانواده های آنها بود. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 5
ف.1402/07/03
سلام . وققتون بخیر .من 43 ساله لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت کسب و کار هستم و شاغل در بخش حسابداری شرکت معتبر و بزرگ با 16 سال سابقه کار .همسرم 50 ساله و بازنشسته هستند .ایشون تعمیر کار ماشین های تراش cnc و فرز cnc هستند.دو دختر 18 و 4.5 ساله دارم.آیا امکان گرفتن ویزای توریستی کانادا برای همسرم به تنهایی وجود داره که بعدا بتونه اون و تبدیل به ویزای کاری کنه ؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
متشکرم
  • گنجی
  • 1402/07/03
سابقه ویزای قبلی و دارا بودن دعوتنامه بسیار مهم است
در ضمن زمان کمی برای گرفتن توریستی و تبدیل به ویزای کار باقیمانده است
امیر حسین1402/04/18
من ۴۲ سال هستم و دکتر داروسار و خانم مهندس کامپیوتر ۳۹در رمینه باررگانی تخصص دارند بدون فرزند برای ما چه امکاناتی هست که بتونیم برای کانادا اقدام کنیم
ممنون
  • گنجی
  • 1402/04/19
برای روش استارتاپ ویزا و پاسپورت دومینیکا می توانید شانس خوبی داشته باشید.
استارتاپ ویزا نیاز به آیلتس 5 وتمکن مالی متوسط و رزومه مرتبط با تحصیلات تان دارد  و به کارت اقامت کانادا منتهی می شود.
پاسپورت دومینیکا طی 3 ماه به شما و همسر اعطا می شود و می توانید بدون ویزا به145کشور مثل کل اروپا و انگلیس و ... سفر کنید. ویزای کانادا را نیز برای شما با آن خواهیم گرفت. امکان کار و تحصیل را فراهم می کنیم. 
 
مریم1402/04/18
سلام 8 سپتامبر 2021 برای استارت آپ فایل نامبر موقت گرفتم ولی الان که نزدیک 2 سال شده خبری نیست و هر بار زمان بررسی را طولانی تر میکنه مثلا از 32 ماه به 37 ماه تبدیل شده میشه بفرمایید چطور شما زمان را یکسال گفتن و آیا کاری باید کرد؟ ممنون از راهنماییتون
  • گنجی
  • 1402/04/18
بله خیلی راه دارد
رزومه CV واتس اپ بفرستید و سپس با دفتر تهران مشورت کنید.
امیر1402/04/17
سلام من ۵۲ ساله هستم و ۱۴ سال سابقه وکالت پایه یک دادگستری دارم ، چه امکانات و برنامه هایی برای مهاجرت من به همراه همسر و دختر ۱۶ ساله ام وجود داره .
ممنون میشم بتونم از خدمات موسسه خوش نام شما استفاده کنم.
ارادتمند
  • گنجی
  • 1402/04/18
متاسفانه رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز دولت کانادا نیست.
برای برنامه  کبک اگر تمکن مالی کافی دارید رزومه واتس اپ بفرستید.
نوید1402/04/17
درود
بنده در کانادا هستم و ورک پرمیت ۳ ساله آزاد دارم. سوالم اینکه، در حال راه اندازی یک bakery cafe هستم. آیا میتوان با اینکار بعنوان یک start up برخورد کرده و اقدام به باز کردن پرونده برای PR خودم و خانواده‌ام که در اینجا هستند بکنم؟
قربانتان
  • گنجی
  • 1402/04/18
خیر.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن