کلاس سلپیپ

بازدیدکنندگان : 992 نفر 1402/03/11
کلاس سلپیپ
کلاس سلپیپ
چرا آیلتس، سلپیپ آسانتر است!
آیا می دانستید که برای بسیاری از برنامه های مهاجرت کانادا می توانید سلپیپ را امتحان دهید؟

برای صرفه جویی در هزینه های کلاس سلپیپ، می توانید با خواندن هفت نکته مهم آزمون سلپیپ شانس کسب نمره عالی را بدست آورید، با ما همراه باشید؛

 

معلم سلپیپ

یکی از بخش های مهم طرح شده توسط معلم سلپیپ، قسمت رایتینگ است که در اینجا 7 نکته مهم برای افزایش مهارت در بخش نوشتاری آزمون را ارائه می دهیم.
به طور دقیق این آزمون, توانایی ها و مهارت ها و استعداد های یک آزمون دهنده را در زبان انگلیسی, از طریق راه های مختلف مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد. همچنین در سایت سلپیپ یک آزمون آزمایشی رایگان وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید. لینک آن را در واتس اپ ما جویا شوید.

 

نکات رایتینگ سلپیپ

1-متن و سوالات سلپیپ را با دقت بخوانید

برای اینکه مطمئن شوید به همه سوالات پاسخ می دهید همه دستورالعمل های داده شده را یکبار دقیق بخوانید. برای پاسخ به سوالات همه اطلاعات لازم را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که به همه سوالات پاسخ می دهید و همه جزئیات مورد نظر را وارد کنید. 

 

2- کامپیوتری بودن آزمون سلپیپ

شما باید آزمون CELPIP را در کامپیوتر انجام دهید و همه پاسخ ها را باید تایپ کنید. نوشتن به وسیله کیبورد راحت است حتی اگر عادت دارید که با قلم و کاغذ بنویسید بهتر است با استفاده از کیبورد کار کنید. داشتن دفتر خاطرات در لب تاپ و استفاده از ایمیل باعث افزایش مهارت شما درسرعت و دقت تایپ کلمات می شود. برای به دست آوردن امتیاز بالا در آزمون سلپیپ، حتما در مکالمه های میان دوستان، خانواده و همکارها و همچنین زبان انگلیسی که از طریق رسانه ها منتشر می شود مانند رادیو، تلویزیون و روزنامه، استفاده کنید. 
سعی کنید محل حروف انگلیسی کیبورد را حفظ کنید و با 2 نیمه کردن کیبورد، از هر دو دست تان برای تایپ استفاده کنید تا مهارت کافی در رایتینگ سلپیپ را بدست آورید.
 

3-به صورت منظم و دقیق رایتینگ سلپیپ را بنویسید

جملات و پاراگراف ها را به صورت دقیق و منظم بنویسید تا ایده ها و نظرات شما به خوبی بیان شود. اگر برای نوشتن وقت بگذارید می توانید همه ایده ها و جزئیات را ارائه دهید. بهتر است از مقدمه greeting، توضیح transition و اختتامیه sign-offs استفاده کنید تا پاسخ شما مناسب باشد. 
 

4-از ساختارهای دستوری و لغات مناسب انگلیسی استفاده کنید

از واژگان و ساختارهای گرامری متنوع استفاده کنید. لازم نیست کل فرهنگ لغت را به خاطر بسپارید – فقط از کلماتی استفاده کنید که به طور طبیعی در مکالمات استفاده می شوند. سعی کنید از ساختارهای گرامری متنوع در سلپیپ استفاده کنید. 
 

5-مراقب تعداد کلمات خود در Celpip باشید

نیازی نیست که شما معنای تک تک کلمات در مقاله را بدانید تا بتوانید سوالات را پاسخ دهید. شما در هر بخش از استراتژی های skim  و scan استفاده کنید. شما در ابتدا یک بار نگاهی کلی به متن بیندازید تا موضوع کلی متن را دریابید سپس سوالات را بخوانید و کلمات کلیدی که می تواند به شما در اسکن متن کمک کند را در نظر داشته باشید. این استراژدی ها در سوالات ساده تر میتواند شما را کمک کند در این حالت شما برای پاسخ به سوال های پیچیده تر می توانید وقت بیشتری بگذارید. 
 

6-زمان را آزمون مدیریت کنید

چند دقیقه اول کل متن را بررسی کنید و در پایان پاسخ خود زمان زیادی برای بازخوانی و اصلاح پاسخ ها بگذارید. مطمئن شوید که تمامی قوانین و دستورالعمل های قبل از آزمون را خوانده اید و می دانید که فایل های صوتی چه زمانی شروع به پخش خواهد شد و چه زمانی به اتمام می رسند. 
 

7-نوشته خود را در  آزمون سلپیپ دوباره بخوانید

اگر در مدت کامل کردن قسمت های خواندن، گوش دادن و نوشتن آزمون زمان اضافی داشتید، نگاهی به جواب های خودتان بکنید و مطمئن شوید که پاسخ  تمامی سوالات را تا جایی که میتوانستید به درستی داده اید. همه پاسخ ها را بررسی کنید تا هیچ اشتباهی نداشته باشید. در بخش نوشتاری آزمون سلپیپ، املا کلمات بسیار مهم است همه غلط های املایی را به دقت بررسی و تصحیح کنید. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
فرید1402/05/17
درود بر شما، آیا پس از تقاضای تبدیل ویزای توریستی به ویزای کار یا مجوز اپن ورک پرمیت باید متقاضی تا زمان صدور آن در خاک کانادا منتظر بماند یا میتواند تا زمان صدور مجوز از کانادا خارج شد؟
ممنون از زمانی که در اختیارم میگذارید
  • گنجی
  • 1402/05/17
برنامه فعلی کانادا برای تبدیل ویزای توریستی به ورک پرمیت ایرانیان به نام Change visitor visa to work permit in Canada for Iranian نیازمند زمان زیادی است به دلیل حجم تقاضا.اگر قصد خروج از کانادا دارید ابتدا با وکیل تان مشورت کنید که برای برنامه های اقامتی بعدی کانادا دچار مشکل نشوید یا بعد از ورود مجدد به کانادا اقدام به درخواست کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن