خرید خانه ارزان در تورنتو کانادا

بازدیدکنندگان : 1280 نفر 1402/06/27
خرید خانه ارزان در تورنتو کانادا
خرید خانه ارزان در تورنتو کانادا
بدون زحمت و جستجوی زیاد، مقرون به صرفه ترین شهر های انتاریو برای خرید خانه را در این متن بخوانید.

 

مسکن انتاریو کانادا

بازار املاک و مستغلات کانادا در چند سال گذشته نوسانات زیادی داشته است و در انتاریو هم به همین صورت بوده است. با توجه به کاهش قیمت ها در سال 2022، امسال بازار مسکن پر رونق خواهد بود  اگر نرخ بهره مناسب و بازپرداخت وام گیرنده ها بموقع باشد.
38 درصد از جمعیت کانادا در استان انتاریو هستند. با توجه به جمعیت زیاد این استان و شرکت های بزرگ و نیروی کاری با استعداد، این استان یکی از قطب های اقتصادی در کانادا است. قبل از شیوع کرونا 40 درصد از تولید ناخالص داخلی کانادا مربوط به انتاریو بود یعنی کل ارزش پولی یا بازار همه کالاها و خدمات تولید شده مربوط به این استان بود، بیشتر از 10 درصد تولید ناخالص داخلی مربوط به صنعت نفت و گاز بود. 

 

بهترین شهرهای انتاریو کانادا

جالب است بدانید که افراد کانادایی جوان برای کار و زندگی از انتاریو خارج شده و به استانهای دیگر می روند اما همه مهاجران به دنبال این هستند در انتاریو بمانند و مشتاق اند بدانند که در کدام مناطق انتاریو مسکن مقرون به صرفه و ارزان وجود دارد. حال سعی کردیم در اینجا 10 شهر مقرون به صرفه در انتاریو را معرفی می کنیم. 
شهرها میانگین قیمت مسکن میانگین درآمد خانواده نرخ مسکن به درآمد نرخ بیکاری
Wasaga Beach  325.189دلار 91.900دلار 3.45  4.6 %
Nepean 701.987دلار 137.000 دلار 5.12 4.6 %
Casselman 643.209 دلار 111.800 دلار 5.75 4.6 %
Ottawa 661.716دلار 115.300 دلار 5.74 4.6 %
Mount Forest 489.000 دلار 77.300 دلار 6.33 3.8 %
Kincardine 739.729 دلار 126.100 دلار 5.87 4.6 %
Napean 458.178 دلار 75.300 دلار 6.08 4.6 %
Lasalle 259.900 دلار 144.600 دلار 1.80 6.1 %
Ingersoll 638.391دلار 99.900 دلار 6.39 3.6 %
Capreol  350.000دلار 92.700 دلار 3.78 4.3%
 

پیج خرید خانه در کانادا

لازم به داشتن پیج تلگرامی و اینستاگرامی نیست، خودتان می توان مسکن مورد نظر را با دانش آمار بدست آورید. در انتاریو چندین روش برای خرید خانه است 
Zolo شرکتی فعال در زمینه بازار آنلاین املاک و مستغلات کانادا، مطالعه ای را با تجزیه و تحلیل بیش از 180 شهر در انتاریو انجام داد. برای هدف این مطالعه، زولو شهرها را بر اساس اندازه جمعیت به سه دسته تقسیم کرد:
کوچک (30000)، متوسط (30000-100000) و بزرگ (بیش از 100000). 

 

بهترین معیار خرید خانه در کانادا

شهرهای انتاریو براساس معیارهای زیر رتبه بندی می شوند:

 

مسکن مقرون به صرفه

مسکن مقرون به صرفه یعنی قیمت مسکن پایین و ارزان باشد و همه افراد ساکن در شهر درآمد کافی برای پرداخت هزینه های آن را داشته باشند. برای اندازه گیری، ما میانگین درآمد هر شهر را بررسی کردیم و آن را با میانگین قیمت خانه ها و خانواده ها مقایسه کردیم. شهر هایی که نسبت قیمت مسکن به درآمد خانواده کمتر است مقرون به صرفه تر هستند و به راحتی افراد می توانند خانه ارزان در کانادا بخرند.

این لیست جدید از مقرون به صرفه ترین شهرهای انتاریو بر اساس عوامل ذکر شده در زیر است: 
  •  نرخ بیکاری در آوریل 2023.
  •  رشد جمعیت طبق سرشماری آمار کانادا بین سال‌های 2016 و 2021.
  •  نسبت خانه به قیمت: با تجزیه و تحلیل میانگین حقوق و مقایسه آن با میانگین قیمت یک خانه یک خانواده در یک شهر محاسبه می شود.

 

وضعیت اقتصادی شهر در کانادا

مهم موضوع در یک شهر وضعیت اقتصادی آن شهر است زیرا خریداران به شغل نیاز دارند و اگر قیمت مسکن در یک شهر ارزان باشد اما وضعیت اقتصادی مناسبی نداشته باشد با وجود بیکاری مزمن، کارگران شرایط مناسبی برای ادامه زندگی نخواهند داشت. 

 

رشد جمعیت شهری در کانادا

اگر کار و مسکن مقرون به صرفه در یک شهر وجود داشته باشد جمعیت آن شهر افزایش پیدا می کند. نرخ رشد جمعیتی بالا باعث ایجاد فرصت های شغلی بیشتر شده و افراد به راحتی می توانند خانه ارزان قیمت بخرند. 
برای محاسبه جمعیت هر شهر، اطلاعات مربوط به سرشماری کانادا را در سالهای 2016 و 2021 در نظر گرفتیم. هر چه نرخ رشد جمعیت بیشتر باشد فرصت های شغلی هم بیشتر می شود، هر چه فرصت های شغلی بیشتر باشد بازار مسکن ثبات بیشتری خواهد داشت. 

 

رتبه شهر در کانادا

برای تعیین امتیاز کل هر شهر، هر فاکتور را رتبه بندی و بعد از آن نمره گذاری کردیم. هر چه امتیاز بالاتر باشد شهر مقرون به صرفه تر است. 
مقرون به صرفه ترین شهرها، شهرهای کوچک هستند. اما همه افراد نمی خواهند در یک شهر کوچک یا متوسط زندگی کنند. مقرون به صرفه ترین شهرهای بزرگ حدود 100.000 نفر جمعیت دارند. 

 

3شهر بزرگ مقرون به صرفه در انتاریو 

شهرهای بزرگ گرانتر از شهرهای کوچک هستند اما در استان انتاریو شهرهای مقرون به صرفه و ارزان هم وجود دارد. بیشتر کانادایی ها به علت دسترسی به خدمات، فرصت های شغلی بهتر، حمل و نقل عمومی، پیاده روی و مراقبت های بهداشتی در شهر های بزرگ اقامت می کنند. 
سه شهر بزرگ مقرون به صرفه در انتاریو شامل:
Nepean
 مقرون به صرفه ترین شهر بزرگ در انتاریو Nepean است که نزدیک اتاوا است. این شهر محله های مناسب برای زندگی، مدارس عالی، پارک، فروشگاه و رستورانهای مناسبی دارد. Nepean حدود 186.000 نفرجمعیت دارد و برای افرادی که در اتاوا یا کاناتا کار می کنند رفت و آمد راحت و آسان است. 
Ottawa 
اتاوا حدود یک میلیون جمعیت دارد. این شهر مثل تورنتو شهر شلوغی نیست. اتاوا سیستم حمل و نقل و فضاهای سبز مناسبی دارد. این شهر امنیت بسیار بالایی دارد. 
فرصت های شغلی زیادی در اتاوا وجود دارد و قیمت مسکن در مقایسه با تورنتو بسیار پایین تر است. 
Kanata  
در نزدیکی اتاوا قرار دارد و مشاغل فناوری زیادی در این استان وجود دارد. نرخ بیکاری در این شهر بسیار پایین است و متوسط درآمد خانواده حدود 146.000 دلار در سال است. 
Kanata مرکز تایر است که تیم NHL سناتورهای اتاوا، کنسرت ها و دیگر رویدادهای ورزشی در این شهر برگزار می شود. این شهر رستورانها، فضاهای سبز و مناطق دیدنی زیادی دارد. 
 

3شهر متوسط مقرون به صرفه در انتاریو

شهرهایی که بین 30.000تا 100.000 نفر جمعیت دارند بهترین شهرهای جهان هستند. در شهرهای متوسط مسکن مقرون به صرفه، فرصت های شغلی زیادی وجود دارد و دسترسی به خدمات بسیار راحت است. 
LaSalle 
خارج از ویندزور، LaSalle در کنار رودخانه قرار دارد. قیمت مسکن در LaSalle مقرون به صرفه و ارزان است و حدود 259.000 دلار است. LaSalle سیستم حمل و نقل عمومی جدیدی دارد که رفت و آمد را آسان می کند که فاصله آن تا مرکز شهر ویندزور بیست دقیقه با ماشین است. 
رستورانها و جشنواره های فراوانی مثل جشنواره توت فرنگی و آبجو کرافت در این شهر برگزار می شود. 
Stratford
بین لندن و کیچنر، در Stratford همه چیزهایی که برای زندگی و خرید نیاز دارید وجود دارد. شهر  Stratford کانادا از نام خواهر استراتفورد آپون آون در وارویک شایر انگلستان گرفته شده است که به علت جشنواره تئاتر شکسپیر استراتفورد، باغ های شکسپیر و ساختمانهای زیبای ویکتوریایی بسیار معروف و مشهور است. 
استراتفورد به علت داشتن وای فای رایگان، پردیس دانشگاهی که رشته هایی در زمینه رسانه و فناوری اطلاعات، طراحی تعاملی و تجارت و فرصت های شغلی در تولید، فناوری، هنر و گردشگری را ارائه می دهد، مورد توجه قرار گرفته است. 
Woodstock 
شهری تاریخی است که حدود 46.000 نفر جمعیت دارد و در مرکز شهر مکانهای تاریخی، موزه ها، گالری هنر و رستورانهای زیادی وجود دارد. در این شهر 98 کارخانه پنیر سازی وجود دارد. 
اگر در شهر Woodstock زندگی کنید به راحتی می توانید به هامیلتون، برلینگتون و تورنتو رفت و آمد کرده و در شهر های بزرگ کار کنید.

 

3 شهر کوچک مقرون به صرفه در انتاریو

شهرهای کوچک امکانات رفاهی زیادی ندارند اما بسیار مقرون به صرفه هستند و مکان مناسبی برای زندگی خانواده ها هستند. 
Wasaga
ساحل واساگا در دریاچه هورون، مسیرهای پیاده روی، رستورانها، فروشگاهها، کافه ها و طولانی ترین ساحل آب شیرین را دارند. 
بین ساحل Wasaga و شهر Collingwood شما به مدارس، بیمارستان و مراکز پزشکی، مکانهای تفریحی و غیره دسترسی خواهید داشت. 
Casselman 
حدود 3.500 نفر جمعیت دارد. زبان غالب این شهر به علت نزدیکی با کبک، فرانسوی است اما مردم شهر به زبان انگلیسی هم صحبت می کنند. 
اگر در شهر Casselman زندگی کنید می توانید برای کار در اتاوا رفت و آمد کنید و از مسکن مقرون به صرفه این شهر استفاده کنید. 
Mount Forest 
شهر کوچکی است که حدود 4.600 نفر جمعیت در بخش شمالی شهرستان ولینگتون زندگی می کنند که حدود یک ساعت دورتر از Guelph است. در این منطقه تفریحاتی مثل ورزش های کوچک، بولینگ روی چمن، باشگاه اتومبیلرانی برفی، پارک عمومی و مسیرهای پیاده روی که همگی ارزان هستند، وجود دارد. 
این شهر بسیار زیباست و محله های بزرگ و ساختمانهای جدید دارد. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
مرجان1402/06/28
آیا بدون داشتن ویزای کانادا ، میشه خونه خرید؟
  • گنجی
  • 1402/06/29
پیشنهاد می کنیم این کار را با ویزای توریستی انجام ندهید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن