تمدید محدودیت های سفر به کانادا تا یک ماه دیگر

بازدیدکنندگان : 1462 نفر 1400/03/29
تمدید محدودیت های سفر به کانادا تا یک ماه دیگر
تمدید محدودیت های سفر به کانادا تا یک ماه دیگر!

بلر اعلام کرد، دولت محدودیت های سفر را تا یک ماه دیگر برای مسافران بین المللی تا 21 جولای 2021 برابر 30/4/1400 تمدید کرد.

وزیر بهداشت عمومی کانادا بیل بلر در تاریخ 18 جولای این خبر را تایید کرد و گفت: کانادا محدودیت ها را برای سفرهای غیر ضروری تا 21 جولای 2021 برابر 30/4/1400 تمدید کرد.
بلر گفت: دولت برای کانادایی های واکسینه شده و افرادی که از محدودیت های سفر معاف هستند، برای ورود به کانادا برنامه ریزی می کند. جزئیات بیشتر دوشنبه منتشر می شود.
مسافرانی که از محدودیت ها معاف هستند شامل: شهروندان کانادایی و افراد دارای اقامت دائم، اعضای خانواده آنها، دارندگان مجوز کاری، بعضی از دانشجویان بین المللی و افراد دارای اقامت دائم هستند.
نخست وزیر جاستین ترودو به خبرنگاران گفت، روش اثبات وضعیت واکسناسیون مسافران در دو مرحله انجام می شود. در کوتاه مدت مسافرانی که وارد کانادا می شوند باید مدارک مربوط به واکسیناسیون خود را در برنامه  ArriveCAN بارگذاری کنند. دولت کانادا به دنبال صدور گواهینامه ملی برای واکسن است که در تمام جهان قابل قبول باشد. ترودو گفت، استانها هم باید این مراحل را داشته باشند، استانها هم صلاحیت تشخیص وضعیت های واکسیناسیون را دارند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
مقامات بهداشتی در اطلاعیه های قبلی گفته اند، که کانادا فقط مسافرانی که یکی از این چهار واکسن را دریافت کرده باشند را واکسینه کامل هستند: واکسن های مدرنا، فایزر، آسترازانکا، جانسون اند جانسون.

دولت کانادا از مارس 2020 مرزهای ورودی خود را به روی مسافران غیر ضروری بسته است. از آن زمان دولت قوانینی برای آزمایش کرونا قبل و بعد از ورود مسافران و یک دوره قرنطینه اجباری برای آنها تعیین کرده است. کانادا پروازهای مهم بین المللی را فقط در چهار فرودگاه کانادا انجام داده است.
در پاییز سال 2020 کانادا لیست مسافرانی که از محدودیت ها معاف بودند را منتشر کرد. دانشجویان بین المللی که در موسسه ای که برنامه مقابله با کرونا را دارد می روند برای تحصیل به کانادا می توانند بیایند. اعضای خانواده و مسافرانی که به دلایل دلسوزانه مثل شرکت در مراسم خاکسپاری به کانادا می آیند از محدودیت ها معاف هستند.
دانشجویان بین المللی که می خواهند در یک موسسه تحصیلات تکمیلی در کانادا تحصیل کنند، در زمان درخواست برای مجوز تحصیل، باید نامه پذیرش از آن موسسه را ارائه دهند. آنها باید شماره موسسه آموزشی تعیین شده DLI را ارائه دهند.
در ماه فوریه کانادا برنامه قرنطینه اجباری در هتل را برای مسافران بین المللی ایجاد کرد. مسافران ورودی  باید سه روز با هزینه خودشان در هتل مورد تایید دولت منتظر نتیجه آزمایش خود باشند. آنها بعد از آمدن نتیجه آزمایش خود می توانند از قرنطینه رها شوند. 

رهبران تجاری کانادا به دنبال بازگشایی مرزهای کانادا هستند


رهبران تجاری کانادا از دولت کانادا می خواهند تا امور اقتصادی و مرزها را باز کنند. 
گروههای تجاری کانادا از دولت فدرال می خواهند تا طرح بازگشایی اقتصاد و مرزهای بین المللی را ارائه دهند.
در تاریخ 14 ژوئن، گروه های گردشگری کانادا از دولت فدرال خواست تا طرح بازگشایی را منتشر کند. دولت کانادا هنوز یک طرح مناسب برای بازگشایی مرزها برای مسافران بین المللی که کاملا واکسینه شده اند و می خواهند به کانادا بیایند را منتشر نکرده است.
کانادا برای اولین بار محدودیت های سفر را در مارس 2020 ایجاد کرد و از آن زمان هر ماه این محدودیت ها تمدید شد. محدودیت های سفر تا 21 ژوئن وجود دارد.
نخست وزیر کانادا جاستین ترودو آخر هفته در اجلاس سران شرکت کرد، در این اجلاس ثروتمندترین کشورهای جهان با هم توافق کردند که استانداردهای مشترکی برای سفر مثل معافیت از محدودیت ها برای کسانی که واکسینه شدند را ایجاد کنند. اقدامات لازم باید انجام شود. کانادا تنها کشور G7 بود که بدون برنامه از این اجلاس خارج شد.
در این اجلاس ترودو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صحبت کرد، اما هیچ تصمیمی گرفته نشد.
کانادا نمی تواند مرزها را باز نکند چون دیگر کشورهای جهان در حال بازگشایی مرزها هستند. بدون برنامه مشخص صنعت گردشگری و معیشت مردم کانادا در معرض خطر است. مسافرانی که کاملا واکسینه شده اند، باید از محدودیت ها معاف شوند.
رهبران تجاری کانادا به دنبال یک برنامه ملی برای سفر هستند تا برنامه کانادا در مورد کارت های واکسیناسیون، مرزهای بین المللی و کودکانی که واکسینه نشده اند را مشخص کند.

وضعیت واکسیناسیون در کانادا


کانادا بیشترین تعداد واکسن کرونا را در جهان دارد. از تاریخ 5 ژوئن برابر15/3/1400 حدود 70 درصد از جمعیت بالای 12 سال حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده اند. اجلاس کانادا توافق کرد تا مرزها باز شود چون هیچ دلیل علمی برای تاخیر در بازگشایی مرزها وجود ندارد.
در اوایل ماه ژوئن گروههای آزمایش و غربالگری کرونا به دولت فدرال گفتند که محدودیت ها را کاهش دهند.
هفته گذشته بخشهای بهداشتی اعلام کردند که به دنبال حذف قرنطینه در هتل ها برای افراد واکسینه شده و کاهش قرنطینه براساس نتیجه آزمایش افراد در زمان ورود هستند. رهبران تجاری می گویند این موراد کافی نیست.
مرزهای کانادا و آمریکا و صنعت گردشگری کانادا از 20 مارس 2020 بسته شده است. برای حمایت از مشاغل و کانادایی ها باید یک طرح مناسب در کانادا ایجاد شود. بث پاتر، رئیس و مدیر عامل انجمن صنعت جهانگردی کانادا گفت: استانهای کانادا مشکلات ناشی از بسته بودن مرزها را مدیریت می کنند و این باعث سردرگمی مسافران می شود.
گروه سفر و گردشگری کانادا یک گروه از رهبران صنعت گردشگری در کانادا است که شامل نمایندگانی از فرودگاهها، خطوط هوایی، هتل ها و اتاق های بازرگانی از سراسر کانادا است. این گروه به دنبال رفع مشکلات این بخش آسیب دیده است. صنعت گردشگری در کانادا یک بخش 105 میلیارد دلاری است و برای میلیون ها نفر شغل ایجاد می کند و 2 درصد از تولید ناخالص داخلی کانادا را تشکیل می دهد.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن