زمان بررسی اسپانسرشیپ همسر را آنلاین ببینید

بازدیدکنندگان : 2599 نفر 1400/11/21
زمان بررسی اسپانسرشیپ همسر را آنلاین ببینید
پورتال آنلاین زمان بررسی برنامه اسپانسرشیب همسر و فرزندان کانادا فعال شد

کرونا باعث تاخیر در پرونده های مهاجرت کانادا شده، لذا نخست وزیر کانادا و وزیر مهاجرت با تخصیص بودجه 85 میلیون دلاری در پی کاهش این تاخیرها در ویزای کانادا هستند. اولین قدم آنلاین نمودن زمان بررسی پرونده ها است، این سیستم آنلاین را شان فریز وزیر مهاجرت کانادا در راستای بروزرسانی کردن سیستم مهاجرت کانادا معرفی کرد. 


در رسانه های دولتی کانادا گفته شد، که مهاجران درخواست اطلاع از به روز شدن وضعیت پرونده های خود هستند و به همین علت ما یک سیستم آنلاین را برای کلیه برنامه های مهاجرت به کانادا ایجاد کردیم که اولین مورد از برنامه اسپانسرشیب همسر و فرزندان در ماه فوریه 2022 آغاز شد تا آنها به راحتی از وضعیت پرونده مهاجرتی خود مطلع شوند.
حال که کانادا یک سیستم آنلاین ایجاد کرده که مهاجران برنامه اسپانسرشیب همسر و فرزندان می توانند پرونده خود را به صورت آنلاین ارسال و بعد از آن پیگیری کنند، متقاضیان برنامه اسپانسرشیب همسر کانادا می توانند به صورت آنلاین از وضعیت پرونده مهاجرتی خود مطلع شده و تا لحظه آخر تایم شیت پروسه خود را ببینند. 
این سیستم آنلاین در وبسایت دولت کانادا وجود دارد. این سیستم در حال حاضر فقط برای مهاجران برنامه اسپانسرشیب همسر است. متقاضیان برنامه اسپانسرشیپ همسر کبک نیز در مرحله فدرال جزو این گروه خواهند بود.
 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

مدت زمان صدور ویزای کانادا در پورتال آنلاین


اداره مهاجرت کانادا در مورد این فرم آنلاین می گوید اطلاعات در هر زمانی قبل از اینکه افسران مهاجرت تصمیم نهایی را بگیرند تغییر می کند. اداره مهاجرت می گوید بین پیشرفت نهایی پرونده اسپانسرشیب کانادا و اطلاعات موجود در فرم آنلاین شاید تاخیر و تفاوت هایی وجود داشته باشد. 
دولت کانادا در تابستان 2022 این سیستم آنلاین را برای مهاجران جدید گسترش می دهد. ایجاد سیستم آنلاین برای به حداقل رساندن تاخیر در بررسی پرونده های مهاجرتی به علت شیوع کرونا است. 
در این اطلاعیه دولت کانادا اعلام کرد که این سیستم آنلاین برای رسیدن به زمان استاندارد برای بررسی پرونده های مهاجرتی در مدت 12 ماه است. 

کانادا در بررسی تمام پرونده های مهاجرتی من جمله اکسپرس اینتری و استارت آپ کانادا و سرمایه گذاری کانادا تاخیر داشته است. تا دسامبر 2021 حدود 54.683 پرونده اسپانسرشیب همسر و 8.848 پرونده اسپانسرشیب فرزندان و بقیه پرونده ها برای برنامه اسپانسرشیپ والدین بوده است. 
همانطور که هفته گذشته با عنوان " خبرهای خوب درباره زمان بررسی پرونده های کانادا" در کانال تلگرام گنجی اعلام کردیم، بسیاری از پرونده ها شامل ویزای توریستی کانادا ، ورک پرمیت کانادا ، اکسپرس اینتری کانادا شامل بررسی سریعتر خواهند بود.  

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 6
خوشبخت1401/03/30
نامزد من پی ار کانادا هستن تا تاریخ ۲۰۲۴

۳ساله کانادا زندگی کردن
و خونه و حقوق کارمندی مناسب دارند

اما ب تازگی برای کارشون کشور دیگر رفتن شاید تا ۳ سال بمونن
ولی همچنان مالیات‌ها و اقساط وام رو

اتومات پی از حساب بانکیشون پرداخت میشه

الان به گفته خودش پرونده بررسی شرایط اسپانسری رو فرستادن اداره مهاجرت تا شرایطشون بررسی بشه
  • گنجی
  • 1401/03/30
طبق قانون باید  در خاک کانادا باشند.
سحر1401/03/07
سلام من اسم همسرم در اپلیکیشن pr خودم در مارچ ۲۰۲۱ وارد کردم ما در نوامبر در گرجستان ازدواج کردیم و همچنین همسرم مدیکال و اثر انگشت دادند در نوامبر انجام داده‌اند الان هفت ماه میزنه تو پروسه اس امکان داره ریجکت شده باشند آنقدر طول کشیده و بعد از مدیکال چقدر زمان میبره جواب بدند؟واقعا نگرانم
  • گنجی
  • 1401/03/16
پرونده پی آر شما جزو کدام برنامه بوده است؟ 
مهران1401/03/02
شنیدم آفیسرهای ترکیه به پرونده های ازدواج در کانادا خیلی گیر می دهند، باید چه کار کرد؟
دوستم با اختلاف سنی 10 سال و ازدواج در ترکیه(ایران نمیتونه بیاد) الان 2 سال تو ترکیه پرونده هولد شده.
  • گنجی
  • 1401/03/05
باید مدارک ازدواج شما واقعی باشد تا بتوان دقیق نتیجه گرفت
شهرام1401/01/07
سلام ، همه سایتها در مورد پرتال پیگیری آنلاین درخواست اسپانسری همسر صحبت کردند ولی اسم پرتال رو نمیگید چرا؟ لطفا آدرس پرتال رو بفرمایید از کجا باید پیگیری کنیم؟
  • گنجی
  • 1401/01/14
https://prt-srp.apps.cic.gc.ca/en/register
مری1400/12/16
سلام وقت به خیر
همسرم سیتی زن کانادا هست مدارک را دسامبر ۲۰۲۰ ارسال کردیم ۷ ماه پیش مدیکال ارسال کردیم هنوز اطلاعی ندادند ممکن هست مشکلی باشد ؟ کل پروسه تا الان ۱۶ ماه است
  • گنجی
  • 1401/01/06
برنامه اسپانسرشیپ همسر دارای تغییراتی است که در جهت تسریع بررسی پرونده ها ایجاد شده است که در خبر "پورتال آنلاین زمان بررسی برنامه اسپانسرشیب همسر و فرزندان کانادا فعال شد" در سایت اعلام کردیم
کیوان1400/12/16
وقت بخیر
همسر من در تورنتو اقامت دارند و فروردین ۱۴۰۰ فرمها رو ارسال کردیم و اول مرداد مدیکال رو انجام دادم و ارسال کردیم
چقدر زمان میبره تا جواب ویزا بیاد
ممنون
  • گنجی
  • 1400/12/24
به دلیل حجم زیاد کار مرتبط با اوکراین و افغانستان، سفارت زمان دقیق اعلام نمی کند و تقریبی است.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن