از چه روشهای مطمئنی می توان به ونکوور مهاجرت کرد

بازدیدکنندگان : 1624 نفر 1400/06/16
از چه روشهای مطمئنی می توان به ونکوور مهاجرت کرد
از چه روشهای مطمئنی می توان به ونکوور مهاجرت کرد

طبق آخرین اعلام دولت جزئیات پذیرش ونکوور در استان بریتیش کلمبیا منتشر شد. در ادامه ما جزئیات 3 دوره آخر صدور دعوتنامه ها را به تفیکی بیان می کنیم. توجه کنید که بریتیش کلمبیا برای سه گروه کلی مهاجر الان می پذیرد:

-    افراد تحصیلی کرده در ونکوور
-    افراد دارای جاب آفر از ونکوور
-    افراد با سابقه درمانی
-    افراد با سوابق فنی و مدیریتی

اما تمام این برنامه ها را اکسپرس اینتری مدیریت می کند که سن و مدرک زبان بسیار تعیین کننده است.

1- دوره اول قرعه کشی های برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا


بریتیش کلمبیا در حال حاضر 8.089 دعوتنامه برای برنامه مهاجرت استانی از ابتدای امسال صادر کرده است.
بریتیش کلمبیا 488 مهاجر را از طریق چهار قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی که در تاریخ 9/6/1400 برگزار شد، دعوت کرد.
از ماه فوریه بریتیش کلمبیا هر ماه دو قرعه کشی جداگانه برای برنامه مهاجرت استانی انجام می دهد. این استان یک قرعه کشی عمومی و یک قرعه کشی برای مدیران خرده فروشی و عمده فروشی،  مدیران رستوران ها و خدمات غذایی انجام داد. این استان اعلام کرد قرعه کشی دوم  به علت تعداد زیاد از افراد ثبت شده در سیستم ثبت نام مهاجرت براساس مهارت با این دو شغل برگزار شد. هدف بریتیش کلمبیا از برگزاری این قرعه کشی های اضافی ایجاد تعادل در تمام بخشهای بازار کاری است. 
مهاجران برنامه های مهاجرت براساس مهارت و اکسپرس اینتری از برنامه های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا در قرعه کشی عمومی دعوتنامه دریافت کردند. 
اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا با سیستم انتخاب مهاجرتی فدرال هماهنگ است، که این امر زمان بررسی پرونده ها را کاهش می دهد. از طریق برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا مهاجران واجد شرایط در اولویت بررسی در هر دو برنامه مهاجرت استانی و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا قرار می گیرند و در صورت دریافت دعوتنامه می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند. 
دعوتنامه هایی برای مهاجران گروه نیروی کار ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی و مهاجران تازه وارد و نیمه ماهر برنامه مهاجرت براساس مهارت و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا صادر شد. 
حداقل امتیازات در آن قرعه کشی بین 69 تا 90 بود. در کل 467 مهاجر دعوت شدند. 
دومین قرعه کشی برای برنامه مهاجرت براساس مهارت و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا انجام شد و مهاجرانی که شغل آنها براساس طبقه بندی ملی مشاغل کد ناک 0621 یا 0631 بود را دعوت کرد. در این قرعه کشی 21 دعوتنامه با امتیاز 106 صادر شد. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
تا به حال در سال 2021 بریتیش کلمبیا 8000 دعوتنامه از طریق برنامه های مختلف مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا صادر کرده است. 
برنامه نیروی کار ماهر برای افرادی است که تحصیلات تکمیلی یا آموزش و تجربه کاری در مشاغل حرفه ای، مدیریتی، فنی و تجاری را دارند. شغل مهاجر باید براساس طبقه بندی ملی مشاغل در سطح مهارتO  ، A یا B باشد. مهاجران برنامه نیروی کار ماهر باید پیشنهاد شغلی دائم در یک شغل ماهر از کارفرمای بریتیش کلمبیا را داشته باشند. مهاجرانی که پیشنهاد شغلی در مشاغل تعیین شده را دارند باید گواهینامه یا مجوز اجباری ارائه دهند و باید نشان دهند که شرایط استان را برای این شغل خاص دارند. تجربه کاری در مشاغل پولی تعاونی پذیرفته می شود اگر به صورت تمام وقت و در سطح کد ناک باشد.
فارغ التحصیلان بین المللی که از دانشگاه یا کالج در سه سال گذشته فارغ التحصیل شده اند، واجد شرایط برنامه فارغ التحصیلان بین المللی هستند. این مهاجران باید پیشنهاد شغلی تمام وقت در یک شغل ماهر از کارفرمای بریتیش کلمبیا را داشته باشند. مهاجران واجد شرایط باید مدرک دیپلم یا گواهینامه از موسسه تحصیلات تکمیلی در کانادا را داشته باشند. مهاجرانی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارند باید مدرک خود را از یک موسسه تحصیلات تکمیلی گرفته باشند. مهاجرانی که مدرک دیپلم دارند باید آن را از یک موسسه عمومی بعد از متوسطه در کانادا گرفته باشند. دیپلم یا گواهینامه موسسات خصوصی قابل قبول نیستند. برای این برنامه باید حداقل هشت ماه یعنی دو ترم تحصیل تمام وقت داشته باشید. 

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا


هدف برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا جذب نیروی کار خارجی است که مورد تقاضای استان هستند و می خواهند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. 
برنامه مهاجرت استانی دو برنامه مهاجرت براساس مهارت و اکسپرس اینتری دارد که هردوی اینها به زیر گروههایی تقسیم می شوند. این برنامه ها براساس سیستم مهاجرت براساس مهارت بریتیش کلمبیا مدیریت می شوند. برای اقدام از طریق سیستم مهاجرت مهارت ها ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از انجام این کار به شما براساس تحصیلات، سابقه کار و مهارت در زبان امتیاز می دهند. 
زمانی که بریتیش کلمبیا قرعه کشی های منظم خود را انجام می دهد، مهاجرانی که امتیاز بالایی دارند از هر زیر گروه دعوت می شوند تا از طریق برنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم اقدام کنند. 
بعد از دریافت دعوتنامه شما 30 روز فرصت دارید تا یک پرونده کامل را از طریق سیستم آنلاین بریتیش کلمبیا ارسال کنید. 
زمانی که یک پرونده کامل برای برنامه مهاجرت استانی را ارسال می کنید، دو تا سه ماه بعد استان تصمیم نهایی را در مورد شما اطلاع می دهد. اگر شما مورد قبول واقعا شوید می توانید برای اقامت دائم به اداره مهاجرت کانادا درخواست دهید. 
این تاییدیه از تاریخ تایید شش ماه اعتبار دارد. 
بعد از دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی 600 امتیاز اضافی دریافت می کنید و نمره کافی برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری فدرال را دارید.
 

2- دوره دوم صدور دعوتنامه در قرعه کشی فناوری بریتیش کلمبیا


بریتیش کلمبیا از ابتدای سال 2021 حدود 7.601 دعوتنامه مهاجرت استانی صادر کرده است.
بریتیش کلمبیا 74 مهاجر که در مشاغل مهم فناوری کار می کنند را دعوت کرد تا در تاریخ 24 آگوست از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
دعوتنامه های جدید از طریق برنامه فناوری که جزء برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا است صادر شد. 
افرادی که از طریق قرعه کش فناوری بریتیش کلملبیا دعوت می شوند باید واجد شرایط یکی از برنامه های اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت براساس مهارت باشند که بریتیش کلمبیا این برنامه ها را توسط سیستم ثبت نام مهاجرت براساس مهارت مدیریت می کند. 
مهاجرانی که در این قرعه کشی دعوتنامه دریافت کردند از گروههای نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی بودند که حداقل 80 امتیاز داشتند. 
مهاجران دعوت شده 30 روز تقویمی برای اقدام و ارسال پرونده فرصت دارند. 
اکسپری اینتری بریتیش کلمبیا با سیستم اکسپرس اینتری فدرال هماهنگ است، که این امر باعث کاهش زمان بررسی پرونده ها می شود. از طریق برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا مهاجران واجد شرایط می توانند در اولویت بررسی پرونده قرار بگیرند و در صورت دریافت دعوتنامه قبولی، اقامت دائم را دریافت کنند. برنامه های مهاجرت اقتصادی فدرال از مهاجران می خواهد که تسلط کافی به زبان و بودجه کافی را داشته باشند. مهاجران واجد شرایط برنامه نیروی کار ماهر فدرال باید تحصیلات خود را ارزیابی کنند.
برنامه نیروی کار ماهر برای کارگران ماهری است که تحصیلات تکمیلی یا آموزش و تجربه کاری در مشاغل حرفه ای، مدیریتی، فنی، تجاری را داشته باشند. شغل مهاجر باید طبق طبقه بندی ملی مشاغل در سطح 0 ، A یا B باشد. این مهاجران باید پیشنهاد شغلی دائم از یک کارفرما در بریتیش کلمبیا را داشته باشند. مهاجرانی که پیشنهاد شغلی در مشاغل تعیین شده را دارند باید گواهی یا مجوزی را ارائه دهند که نشان دهد که نیازهای بازار کار استان را از طریق این شغل خاص رفع می کنند. 
فارغ التحصیلان بین المللی که از دانشگاه یا کالج در سه سال گذشته فارغ التحصیل شده اند، واجد شرایط برنامه فارغ التحصیلان بین المللی هستند. این مهاجران باید پیشنهاد شغلی دائم تمام وقت از یک کارفرما در بریتیش کلمبیا را داشته باشند. مهاجران این گروه باید مدرک دیپلم یا گواهینامه از یک موسسه تحصیلات تکمیلی در کانادا را داشته باشند. مهاجرانی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارند باید مدرک خود را از یک موسسه تحصیلات تکمیلی در کانادا گرفته باشند و مهاجرانی که مدرک دیپلم دارند باید مدرک خود را از یک موسسه عمومی بعد از متوسطه دریافت کرده باشند. برای این برنامه باید حداقل هشت ماه دو ترم تحصیل تمام وقت داشته باشید. 

برنامه فناوری بریتیش کلمبیا


این برنامه در ماه می 2017 به عنوان یک برنامه آزمایشی بعد از مطالعات بازار کار که نشان داد بزرگترین مشکل بخش فناوری بریتیش کلمبیا دسترسی به استعدادها بود ایجاد شد. با توجه به موفقیت این برنامه بریتیش کلمبیا آن را به یک برنامه دائمی تبدیل کرده است. این استان برنامه آزمایشی فناوری را به صورت نامحدود تمدید کرد و برنامه فناوری بریتیش کلمبیا نامیده شد و این برنامه به کارفرمایان فناوری بریتیش کلمبیا اجازه می دهد که به جذب و انتخاب استعدادهای بین المللی زمانی که نیروی کار ماهر داخلی وجود ندارد، بپردازند.
برنامه فناوری بریتیش کلمبیا یک برنامه مهاجرتی سریع است که برای نیروی کار فناوری و دانشجویان بین المللی طراحی شده است. مهاجران باید در یکی از برنامه های مهاجرتی موجود در بریتیش کلمبیا ثبت نام کنند و پیشنهاد شغلی برای حداقل 12 ماه در یکی از 29 مشاغل واجد شرایط داشته باشند. 
بر خلاف برنامه های دیگر مهاجرتی بریتیش کلمبیا، پیشنهادات شغلی فناوری باید حداقل برای یکسال باشد و حداقل 120 روز در زمان درخواست از مدت آن باقی مانده باشد. پیشنهاد  شغلی باید تمام وقت و از یک کارفرمای واجد شرایط در استان باشد. 
دعوتنامه های فناروی به صورت هفتگی برای مهاجرانی که امتیاز بالایی دارند و واجد شرایط هستند ارسال می شود. 
مهاجرانی که دعوت شده اند تا از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند باید پرونده کامل خود را ارائه دهند. بعد از آن پرونده های فناوری در مدت دو یا سه ماه بررسی می شوند. 
در صورت تایید، مهاجران دعوتنامه قبولی را دریافت کرده که می توانند برای اقامت دائم از طریق برنامه مهاجرت استانی به اداره مهاجرت کانادا درخواست دهند. 
 

3- دوره سوم صدور 374 دعوتنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا


بریتیش کلمبیا در دو قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی که در تاریخ 12/5/1400 برگزار شد، 374 مهاجر را دعوت کرد لذا طبق امار بریتیش کلمبیا تاکنون 7041 دعوتنامه مهاجرت استانی از ابتدای امسال صادر کرده است.
از ماه فوریه بریتیش کلمبیا ماهانه دو بار برای دو زیر مجموعه برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه صادر کرده است. این استان یک قرعه کشی عمومی و یک قرعه کشی برای مدیران خرده فروشی و مدیران خدمات غذایی و رستورانها برگزار می کند. براساس اطلاعات منتشر شده، قرعه کشی دوم به علت تعداد زیادی از افرادی که در این دو شغل بودند و در سیستم مهاجرت براساس مهارت استان ثبت نام کرده بودند، برگزار می شود. هدف بریتیش کلمبیا از برگزاری این قرعه کشی های اضافی رفع نیازهای بازار کار استان است.
سیستم مهاجرت براساس مهارت براساس سیستم امتیازی است که به برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا اجازه می دهد تا مهاجرانی که مهارت لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی استان را دارند را در اولویت قرار دهد. برای درخواست مهاجرت به بریتیش کلمبیا،  مهاجران باید در سیستم آنلاین مهاجرت براساس مهارت ثبت نام کنند، مهاجران باید پیشنهاد کاری نامحدود و تمام وقت از کارفرما را داشته باشند. 
مهاجران برنامه مهاجرت براساس مهارت و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا از برنامه های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا در قرعه کشی عمومی دعوتنامه دریافت کردند. 
اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا با سیستم اکسپرس اینتری فدرال هماهنگ است که این زمان بررسی پرونده ها را کاهش می دهد. از طریق برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا پرونده مهاجران واجد شرایط در اولویت بررسی قرار می گیرد و می توانند دعوتنامه اقامت دائم را دریافت کنند. مهاجران اکسپرس اینتری باید حداقل معیارهای لازم را داشته باشند شامل:
_ نیروی کاری ماهر شامل متخصصان مراقبت های بهداشتی
_ فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد یا دکترا 
_ دانشجویان فارغ التحصیل شده از ونکوور
 
به طور خاص بیشتر دعوتنامه ها از برنامه نیروی کار ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی و مهاجران تازه وارد ماهر و نیمه ماهر برنامه مهاجرت براساس مهارت و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا صادر شد.
حداقل امتیاز لازم برای این قرعه کشی ها بین 74 تا 91 بود. در کل حدود 361 مهاجر دعوت شدند. 
برنامه تازه واردین و نیروی کار نیمه ماهر برای مهاجرانی است که در حال حاضر در بریتیش کلمبیا زندگی و کار می کنند و در مشاغل گردشگری، حمل و نقل یا صنایع غذایی کار می کنند و مشاغل آنها براساس کد ناک در سطح C یا D است. 
قرعه کشی جداگانه برای برنامه های مهاجرت براساس مهارت و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا انجام شد و مهاجرانی که مشاغل آنها براساس کد ناک 0621 یا 0631 بود را انتخاب کردند. این قرعه کشی 13 دعوتنامه  با امتیاز 107 صادر شد.

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا

هدف برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا –ونکوور - جذب نیروی کار خارجی است که استان بسیار به آنها نیاز دارد و آنها می خواهند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.
برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا  دو برنامه مهاجرتی دارد شامل مهاجرت براساس مهارت و اکسپرس اینتری که هر دوی اینها زیر مجموعه هایی دارند. این برنامه ها توسط سیستم مهاجرت براساس مهارت مدیریت می شوند. برای اقدام از طریق برنامه مهاجرت براساس مهارت باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از آن به شما براساس تحصیلات، سابقه کار و تسلط به زبان امتیاز می دهند. 
بریتیش کلمبیا در قرعه کشی های منظم خود مهاجرانی که امتیاز بالایی دارند را دعوت می کند تا از طریق برنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. 
در صورت دریافت دعوتنامه، از زمان دعوت شدن مهاجران 30 روز فرصت دارند تا پرونده کامل خود را از طریق سیستم مهاجرتی آنلاین بریتیش کلمبیا ارسال کنند.
زمانی که پرونده کامل خود را به سیستم مهاجرتی بریتیش کلمبیا ارسال می کنید، دو تا سه ماه بعد نتیجه درخواست شما مشخص می شود. اگر شما را تایید کنند، می توانید درخواست خود را به اداره مهاجرت کانادا برای اقامت دائم ارائه دهید. 
این تاییدیه تقریبا شش ماه اعتبار دارد. 
اگر شما از برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه دریافت کنید، 600 امتیاز اضافی به شما می دهند که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن