3 روش مهاجرتی به جزیره پرنس ادوارد کانادا

بازدیدکنندگان : 2190 نفر 1400/12/04
3 روش مهاجرتی به جزیره پرنس ادوارد کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق جزیره پرنس ادوارد در سال 2022

جزیره پرنس ادوارد تنها استانی در کانادا است که برنامه مهاجرتی خود را به صورت عمومی منتشر می کند. زندگی در جزیره پرنس ادوارد کانادا همانند شهر رامسر ایران در کنار دریا و در منطقه ای خوش آب و هوا است. 

برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد تنها برنامه ای است که زمان انجام قرعه کشی خود را خیلی زود منتشر می کند. پرنس ادوارد مهاجرت خود را در سال 2022 افزایش خواهد داد و قبل از قرعه کشی اعلام خواهد کرد این روال همیشه بوده البته به استثنای سال 2020 که به علت شیوع کرونا همه برنامه های مهاجرتی کانادا متوقف شد. 
در سال 2022 برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد 12 قرعه کشی را انجام می دهد. این قرعه کشی ها مهاجرانی که واجد شرایط یکی از برنامه های زیر باشند را دعوت می کنند:
  • اکسپرس اینتری پرنس ادوارد
  • نیروی کار ماهر پرنس ادوارد
  • کارآفرینی پرنس ادوارد

در سال 2021 جزیره پرنس ادوارد 1804مهاجر را دعوت کرد تا برای برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد اقدام کنند. این استان حدود 1697 دعوتنامه برای گروه نیروی کار ماهر و اکسپرس اینتری و 157 دعوتنامه برای گروه کارآفرینی صادر کرد.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد 


برنامه اکسپرس اینتری در سیستم مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد یک برنامه مهاجرتی پیشرفته است یعنی با سیستم اکسپرس اینتری فدرال کانادا هماهنگ است. برای اینکه مهاجران بتوانند برای این برنامه اقدام کنند باید در سیستم اکسپرس اینتری کانادا پروفایل داشته باشند. 
اکسپرس اینتری یک برنامه مهاجرتی برای مدیریت سه برنامه مهاجرت اقتصادی کانادا است: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی. 
مهاجران واجد شرایط براساس سن، تجربه کاری، تحصیلات و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه طبق سیستم جامع امتیاز بندی رتبه بندی می شوند. 
مهاجران اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند 600 امتیاز اضافی به آنها داه می شود که این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است. 
برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد مهاجران اکسپرس اینتری باید یک پروفایل ابراز را در سیستم مهاجرتی این استان داشته باشند. 
پروفایل های ابراز علاقه براساس شبکه نقاط منحصر به فرد استان امتیاز داده می شود. مهاجرانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند دعوت می شوند تا در قرعه کشی ماهانه شرکت کنند. 
 

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار جزیره پرنس ادوارد


این برنامه برای نیروی کار خارجی است که پیشنهاد  شغلی در جزیره پرنس ادوارد دارند و کارفرما از آنها حمایت می کند. برنامه نیروی کاری به سه دسته تقسیم می شود: نیروی کار ماهر، نیروی کار بحرانی و فارغ التحصیلان بین المللی.
مهاجران این برنامه باید پروفایل ابراز علاقه خود را به سیستم مهاجرتی این استان ارسال کنند تا بتوانند از طریق گروه نیروی کار ماهر برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
 

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد


مهاجران این برنامه برای ادامه مراحل مهاجرتی پرونده خود باید حداقل امتیاز مورد نیاز استان را داشته باشند. در هر قرعه کشی امتیازات متفاوت است. دعوتنامه هایی که برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد در قرعه کشی امروز صادر کرد براساس برنامه ورک پرمیت صادر شد تا کارآفرینانی که می خواهند در این جزیره کسب و کاری را شروع کنند مجوز کاری را داشته باشند. 

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
بهنام1401/04/12
با سلام میخاستم بدونم من 37 سالمه سابقه بیمه 10 سال دارم مدرک فنی حرفه ای جدا برای برق ساختمان دارم و 10 سالم بیشتر کار کردم مدرک لیسانس برق صنعتی هم امسال میگیرم میتونم اقدام کنم برای نیروی کار ماهر
  • گنجی
  • 1401/04/15
با لیسانس و ایلتس 6.5 شانس خوبی خواهید داشت
در واتس اپ رزومه بفرستید
سوفیا راهب1401/02/15
من فامیل در ونکوور دارم ولی خیلی دوست دارم که بیزینس فروش قطعات پمپ هیدرولیک خودم را در پرنس ادوارد راه اندازی کنم
سن 44 و ایلتس 4 و تمکن مالی خوب
  • گنجی
  • 1401/02/28
بهتر است در استانی که فامیل درجه یک دارید اقدام کنید 
در ضمن بیزینس شما شانس کمی در پرنس ادوارد دارد لذا با داشتن ایلتس 5 برای کارافرینی بریتیش کلمبیا باید اقدام کرد.
نسیم1400/11/27
با سلام و عرض ادب

پیرو مطلب بالا در خصوص مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری برنامه استانی پرنس ادوارد، منظورتون از ایجاد پروفایل ابراز علاقه به زندگی در این استان ، همون زدن تیک مربوط به این استان در پروفایل اکسپرس اینتری متقاضی هست یا باید جداگانه در خود وبسایت مربوط به استان پرنس ادوارد eoi تشکیل بدیم؟
  • گنجی
  • 1400/12/05

هر دو را انجام دهید. شانس دومی بیشتر است

https://eoi.princeedwardisland.ca/ieoi/login

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن