پاسپورت واکسن کانادا برای سفرهای بین المللی

بازدیدکنندگان : 1743 نفر 1400/05/24
پاسپورت واکسن کانادا برای سفرهای بین المللی
پاسپورت واکسن کانادا برای سفرهای بین المللی

دولت فدرال کانادا با استانهای خود به دنبال ایجاد مدرک معتبر واکسن است تا مسافرت را برای افرادی که در داخل یا خارج از کانادا هستند، آسانتر کند. دولت کانادا با استانها و سرزمین ها برای ایجاد مدرک واکسیناسیون کانادایی کار می کند، احتمالا دولت فدرال تا اوایل پاییز این اعتبار نامه را ارائه می دهد.

وزیر مهاجرت مارکو مندیچینو گفت، هدف از ایجاد اعتبار نامه این است که افرادی که در کانادا هستند خیلی آسان مسافرت کنند.
اعتبار نامه که گذرنامه واکسن نامیده می شود شامل سابقه واکسن فرد، نوع واکسن، تاریخ واکسیناسیون و محل واکسیناسیون و اطلاعات دیگر است. با این اعتبار کسانی که در کانادا هستند خیلی راحت می توانند سفر کنند. این اعتبارنامه برای شهروندان کانادا، افرادی که اقامت دائم دارند و دارندگان ویزای موقت است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

وضعیت کرونا در کانادا 


وضعیت کرونا در کانادا در ماههای اخیر بهتر شده است که محدودیت ها برای کانادایی ها و اتباع خارجی بسیار کمتر شده است.
در داخل کانادا، استانهای کانادا فاصله اجتماعی و قرنطینه را کاهش داده اند، چون موارد ابتلا به کرونا کم شده و میزان واکسیناسیون افزایش یافته است. بازگشایی شهرها و اقتصاد کانادا باعث بهبود وضعیت اقتصادی کانادا شده است.
در روزهای اخیر کانادا بیشتر از 1000 مورد کرونا را ثبت کرده است. این موضوع نگران کننده است چون سطح ابتلا در ماه جولای به زیر 400 رسید. اما این میزان در ماه جولای در مقایسه با ماه آوریل که 9000 مورد در روز بود بسیار کمتر است. این کاهش در موراد ابتلا به علت افزایش واکسیناسیون است. حدود 80 درصد از جمعیت بالای 12 سال در کانادا یک دوز واکسن را دریافت کرده اند و حدود 70 درصد کاملا واکسینه شده اند. مندیچینو اعلام کرد کانادا بالاترین میزان واکسیناسیون را دربین کشورهای G20 دارد.
با بهبود وضعیت کرونا احتمالا نخست وزیر جاستین ترودو در هفته آینده انتخابات را برگزار می کند چون دولت قصد دارد رای اکثریت را بعد از کاهش محبوبیت جاستین ترودو در انتخابات قبلی بدست آورد.

لغو محدودیت های سفر به کانادا


کانادا بیشتر محدودیت های سفر خود را به تدریج کم کرده است، کاهش محدودیت ها در ماه ژوئن و اوایل این هفته و محدودیت های بیشتری در ماه سپتامبر برداشته می شود. 
مهاجران تایید شده، دانشجویان بین المللی، نیروی کار موقت خارجی، اعضای خانواده و گردشگران آمریکایی که کاملا واکسینه شده اند می توانند وارد کانادا شوند.
در اواخر ماه ژوئن کانادا اعلام کرد همه کسانی که تاییدیه اقامت دائم را دارند تا زمانی که تاییدیه آنها معتبر است می توانند وارد کانادا شوند. 

افراد به دلایل زیادی مثل آموزش با کیفیت بالا، احساس امنیت با مراقبت های بهداشتی رایگان و کیفیت بالای زندگی کانادا را برای مهاجرت انتخاب می کنند. بیشتر از 81 برنامه مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. اکسپرس اینتری مسیر اصلی کانادا برای نیروی کار ماهر است. برای اینکه واجد شرایط اکسپرس اینتری باشید باید واجد شرایط برنامه نیروی کار ماهر یا کلاس تجربه کار کانادایی باشید. دومین مسیر کانادا برای نیروی کار ماهر برنامه مهاجرت استانی است. در همه استانها برنامه مهاجرت استانی مهاجرانی که نیازهای بازار کار را رفع می کنند را انتخاب می کنند. برای مهاجرت به کانادا به عنوان یک سرمایه گذار می توانید از طریق برنامه های استارت آپ فدرال، ویزای کارآفرینی و برنامه های مهاجرتی کبک اقدام کنید.

در ماه جولای کانادا شرایط قرنطینه را برای مسافرانی که کاملا واکسینه شده اند و همچنین اقامت در هتل را لغو کرد.
اوایل این هفته تعدای از گردشگران آمریکایی که واکسینه شده بودند وارد کانادا شدند. همه گردشگران واکسینه شده از تاریخ 7 سپتامبر می توانند وارد کانادا شوند.
اما بعضی از محدودیت ها همچنان وجود دارد. دولت کانادا تا تاریخ 21 سپتامبر پرواز از هند به کانادا را ممنوع کرده است. کانادا هنوز مشخص نکرده است که چه زمانی گردشگران واکسینه نشده می توانند وارد کانادا شوند.
دولت کانادا اعلام کرد افرادی که تاییدیه اقامت دائم معتبر دارند می توانند وارد کانادا شوند. اداره مهاجرت کانادا برای افرادی که تاییدیه اقامت دائم آنها منقضی شده، مجددا تاییدیه صادر می کند. کسی که تاییدیه اقامت دائم را دارد، هزینه های خود را پرداخت کرده است، مدیکال، سوپیشینه را انجام داده است.

در کل حدود 23000 نفر از کسانی که تاییدیه اقامت دائم را داشتند از ماه مارس 2020 به علت محدودیت های سفر نتوانستند وارد کانادا شوند. کسی که تاییدیه اقامت دائم منقضی شده دارد نباید پرواز خود را رزرو کند تا اداره مهاجرت کانادا برای او یک تاییدیه اقامت دائم جدید صادر کند. تاییدیه های جدید تا یک سال اعتبار دارد. اعتبار آنها بستگی به معاینه پزشکی و پاسپورت فرد دارد. کسانی که تاییدیه اقامت دائم را دارند باید 14 روز قرنطینه شوند اما اگر به صورت کامل واکسینه شده باشند از شرایط قرنطینه معاف هستند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن