برنامه مهاجرتی جدید کبک 2023

بازدیدکنندگان : 2494 نفر 1401/09/09
برنامه مهاجرتی جدید کبک 2023

برنامه جدید مهاجرتی کبک برای مهاجران فرانسوی زبان 

استان کبک در شرق کانادا و بالای تورنتو واقع شده است. تعداد زیادی از ایرانیان در شهر مونترال و کبک سیتی و گتینو ساکن اند و معمولا از طریق دانشجویی یا اسکیل ورکر کبک یا سرمایه گذاری کبک توانسته اند CSQ را دریافت و در این استان که هزینه تحصیل و زندگی پایینی دارد زندگی کنند. کبک در زمینه مهاجرت یک استان کاملا مستقل است وامسال برای اینکه به مهاجران فرانسوی زبان که در این استان زندگی می کنند اقامت دائم را بدهد برنامه مهاجرتی جدید را در نظر گرفته است .

 

چرا برنامه مهاجرتی استان کبک 2023 را انتخاب کنیم؟

استان کبک برنامه مهاجرتی مخصوص به خود را دارد، این یعنی ظرفیت پذیرش جداگانه ای از دولت فدرال کانادا دارد و راه جدیدی برای اخذ اقامت پیش روی شما باز خواهد شد.
استان کبک و دولت کانادا توافق کرده اند تا کبک براساس معیارها و شرایط خود بتواند نیروی کاری متخصص بخود را انتخاب کند. 
بعد از تاسیس اداره مهاجرت کبک در سال 1968، این استان برای اینکه زبان فرانسه دومین زبان رسمی کانادا باشد همیشه در زمینه مهاجرت استقلال کامل داشته است. این موضوع زمانی مطرح شد که وزیر مهاجرت کبک جلساتی را با دولت کانادا برای افزایش ظرفیت پذیرش مهاجر فرانسوی زبان درخواست کرد.
در اوایل نوامبر 2022 وزیر مهاجرت کبک گفت، ما به دنبال این هستیم تا تعداد زیادی از مهاجران فرانسوی زبان را به این استان جذب کنیم. 

 

اقامت از طریق برنامه مهاجرت کبک کانادا 2023

طبق قانون دولت کبک ابتدا به متقاضی خود مدرک CSQ برای اقامت دائم و CAQ برای ویزای تحصیلی می دهد سپس متقاضی به دولت فدرال مراجعه می کند و با انجام سوپیشینه و مدیکال تست، اقامت دائم کانادا را اخذ می کند.
استان کبک اقداماتی مثل لایحه 96 را برای حفظ و تقویت زبان فرانسه انجام داده است. لایحه 96 که در یک ژوئن 2022 تصویب شد که براساس آن مهاجران فقط شش ماه فرصت دارند تا زبان فرانسه را یاد بگیرند و بتوانند از همه خدمات دولتی استفاده کنند. 
استان کبک به علت اینکه به دنبال استقلال در زمینه مهاجرت است و با توجه به توافق نامه کانادا-کبک، هنوز نمی تواند از دولت کانادا بخواهد که مهاجران فرانسوی زبان را در اولویت پذیرش برای اقامت دائم قرار دهد. 
استان کبک در برنامه مهاجرتی جدید خود به دنبال این است که بدون کمک دولت کانادا به اهداف تعیین شده خود برسد.

 

برنامه مهاجرتی جدید کبک 2023، اهداف و شرایط

استان کبک با برای حفظ خانواده ها، دانشجویان و اسکیل ورکرها در کبک برنامه مهاجرتی جدیدی را برای اقامت دائم مهاجران فرانسوی زبان درسال جدید میلادی در نظر گرفته است. 
کبک برای دادن اقامت دائم کانادا به مهاجران فرانسوی زبان و برای حفظ و گسترش زبان فرانسه  از این برنامه مهاجرتی جدید استفاده می کند. 
آقای گنجی – وکیل رسمی مهاجرت، معتقد است که طبق این برنامه اسکیل ورکر ها در سیستم آریما با مدرک فرانسه شانس زیادی خواهند داشت، همچنین برنامه سرمایه گذاری کبک با رویکرد تسریع در ورود مهاجران به کبک و الزام به حضور در این استان، شرایط اخذ ورک پرمیت و کارت پی آر کانادا را امسال تسریع خواهد کرد.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 4
مریم1401/09/21
سلام وقت بخیر.آیا با سن 46 سال و سطح زبان فرانسه ب1 میتونم برای گرفتن اقامت اقدام کنم؟برای خانواده چطور؟
  • گنجی
  • 1401/09/21
خیر
امتیاز سن را کم دارید برای جیران باید فامیل در کانادا یا نمره زبان بالاتر داشته باشید یا برای برنامه های کارافرینی و استارتاپ (به شرط بررسی و تایید رزومه تان توسط ما) اقدام کنید
خانم ف1401/09/19
سلام،لیسانس بیهوشی با 17 سال سابقه کار ،سطح متوسطی از زبان فرانسه اما مدرک زبان ندارم، 39 ساله با یک فرزند،برای این روش مهاجرتی کبک میتونم اقدام کنم؟ اگر شرایطم از نطر شما اوکی باشه میتونم مدرک زبان فرانسه بگیرم و ارائه بدم.
  • گنجی
  • 1401/09/21
سعی کنید مدرک زبان فرانسه بی2 و RN را کسب کنید تا در آریما بتوان برای شما پروفایل ساخت.
مهریار1401/09/12
باسلام و احترام
بنده مدرک دکتری حقوق بین الملل دارم از فرانسه و از ۵ ابتدایی تا پایان دکتری فرانسه تحصیل کردم. ضمنا در امتحان زبان سفارت فرانسه در ایران بالاترین امتیاز گرفتم. لطفا راهنمایی فرمایید برای اقدام برای کبک در سال ۲۰۲۳. سپاسگزارم
  • گنجی
  • 1401/09/12
اگر سن تا 40 سال دارید، برای ما رزومه و مدرک زبان Tef خود را واتس اپ فرمایید تا مقدمات کار شروع گردد.
لیلا م1401/09/10
چطور میشه بفهمم ک شرایط اقدام برای اسکیل ورکر کبک را دارم؟؟
  • گنجی
  • 1401/09/12
سیستم آریما کبک امتیازبندی دارد
افرادی که حداقل لیسانس با امتیاز6 به بالا + دانش زبان فرانسه A2 به بالا را دارند می توانند ثبت نام کنند
رزومه تان را واتس اپ کنید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن