بهترین سن مهاجرت برای کودکان

بازدیدکنندگان : 394 نفر 1403/03/13
بهترین سن مهاجرت برای کودکان
بهترین سن مهاجرت برای کودکان

آمارها نشان می دهد مهاجرانی که در دوران کودکی به کانادا می آیند، عمدتا تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان می رسانند و درآمدشان بیشتر است.
همچنین مهاجران تازه واردی که در سن 25 سالگی وارد کانادا شده اند درآمد بالاتری نسبت به دیگر مهاجران دارند. 

 

آینده تحصیلی و کاری کودکان مهاجران در کانادا

با توجه به آمار در مورد مهاجرانی که وارد کانادا شده اند، پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که یک همبستگی مثبت بین مدت زمان پذیرش یعنی مهاجرت یک تازه وارد در کانادا و احتمال ادامه تحصیل و پیدا کردن شغل مناسب وجود دارد. 
مثلا مهاجرانی که در سن 4 سالگی در کانادا اقامت کردند 77.3 درصد آنها در سن 20 سالگی در مقطع تحصیلات بعد از متوسطه شرکت کردند. این عدد در بین کسانی که در سن 5 تا 9 سالگی در کانادا اقامت کردند حدود 69.9 درصد بود. 61.3 درصد از افرادی که بین 10 تا 14 سال سن داشتند در تحصیلات بعد از متوسطه شرکت کردند. 
فقط 59.9 درصد این مهاجران تازه وارد تا سن 20 سالگی در مقطع تحصیلات بعد از متوسطه شرکت کردند و این نشان می دهد میزان مشارکت این مهاجران در تحصیلات بعد از متوسطه در مقایسه با کانادایی ها به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. 

 

 

مهاجران تازه وارد جوان که در کانادا پذیرفته شدند نسبت به کانادایی های همسن خود درآمد بالاتری داشتند. 

 

مهاجرانی که در کودکی در کانادا پذیرفته شده اند و با خانواده خود به کانادا مهاجرت کرده اند، دستمزد کمتری نسبت به کانادایی ها در سن 18 تا 24 سال داشتند. اما بعد از سن 25 سالگی متوسط دستمزد این گروه تازه وارد برابر یا از میانگین دستمزد همه کانادایی ها در همان گروه سنی بیشتر بود. 
افرادی که در کودکی در کانادا پذیرفته شده بودند میانگین دستمزد آنها در سن 30 سالگی 17.6 درصد بیشتر از دیگر کانادایی ها در همان گروه سنی بود. 

 

مهاجرت با بچه کوچک

نتایج این مطالعات نشان می دهد افرادی که در سنین کودکی به کانادا می آیند مشارکت بیشتری در بخش اقتصادی و آموزشی کانادا داشتند. براساس این مطالعات مهاجران تازه واردی که زودتر در کانادا پذیرفته می شوند نسبت به افرادی که در سنین بالاتر به کانادا می آیند یا حتی نسبت به کانادایی ها نتایج بهتری دارند. 

مطالعات نشان می دهد که بین جوانان مهاجر در کانادا و نتایج اقتصادی آنها در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت یک همبستگی مثبت وجود دارد. 
مطالعات دیگر نشان می دهد بین زمان ورود مهاجر به کانادا و درآمد آنها رابطه مثبتی وجود دارد. از آنجایی که سیستم جامع امتیاز بندی به سن امتیاز می دهد مهاجران تازه وارد جوان امتیاز بالایی از سن دریافت می کنند و سریعتر امتیاز مهاجرت را کسب می کنند.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن