نحوه گرفتن lmia

بازدیدکنندگان : 573 نفر 1403/03/19
نحوه گرفتن lmia
 نحوه گرفتن lmia
فرصت های شغلی هیجان انگیز در کانادا منتظر شماست!

در این متن به شما می گوییم چگونه جاب آفر آسان و رایگان بگیرید.

 

مشاغل معاف از lmia

در حال حاضر 1.623 شغل با ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA تایید شده در کانادا وجود دارد و حدود 11.029 شغل هنوز در انتظار تایید ارزیابی تاثیر بازار کار توسط اداره استخدام و توسعه اجتماعی ESDC کانادا هستند. 
اما پیدا کردن مشاغل با ارزیابی تاثیر بازار کاری در کانادا سخت است و بیشتر آگهی های شغلی برای مطابقت با دستورالعمل های اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا ESDC ارسال می شوند. 
اما متقاضیان باید تلاش کنند تا مشاغل با ارزیابی تاثیر بازار کار تایید شده را پیدا کنند. 

 

ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA چیست؟

کارفرمایان کانادایی قبل از استخدام نیروی کاری خارجی در یک شغل خاص، باید ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت را دریافت کنند. 
اگر ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت نشان دهد که استخدام نیروی کاری خارجی تاثیر مثبت یا خنثی بر روی بازار کاری کانادا دارد، اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا  ESDC ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت را برای متقاضی جاب آفر صادر می کند. 
ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت یا خنثی یعنی کارفرما برای پیدا کردن نیروی کاری مقیم دائم کانادا یا شهروند کانادایی تلاش زیادی کرده اما نتوانسته فرد مناسبی را پیدا کند. 
طبق نظر آقای گنجی، وکیل رسمی مهاجرت، ما باید در مورد پیدا کردن مشاغل با ارزیابی تاثیر بازار LMIA مثبت یا خنثی اطلاعات کافی داشته باشیم تا از کلاهبرداری ها جلوگیری کنیم. 
در این مقاله در مورد نحوه پیدا کردن مشاغل با ارزیابی تاثیر بازار کاری کانادا LMIA در بانک کاری رسمی کانادا صحبت می کنیم. 

 

مراحل جاب افر کانادا

مراحل پیدا کردن شغل با تایید ارزیابی تاثیر بازار کاری LMIA در کانادا 
برای جلوگیری از انجام مراحل وقت گیر دریافت ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA، می توانید مشاغل با ارزیابی تاثیر بازار کار تایید شده را در بانک کاری کانادا پیدا کنید. 
همچنین شما می توانید با کارفرمایانی که درخواست داده اند و ارزیابی تاثیر بازار کار مثبت را دریافت کرده اند مشورت کنید. 
از طریق رویه های زیر می توانید مشاغل با ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت را در بانک کاری کانادا پیدا کنید. 

 

نحوه گرفتن جاب آفر کانادا

نحوه جستجوی مشاغل با ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت LMIA: 
مرحله اول: با کلیک کردن بر روی وبسایت رسمی بانک کاری کانادا بروید و قسمت نیروی کاری خارجی موقت را پیدا کنید. 

مرحله دوم: بر روی نیروی کاری خارجی موقت کلیک کنید و بعد از آن گزینه جستجو را کلیک کرده تا فرصت های شغلی موجود را پیدا کنید. 

مرحله سوم: بعد از کلیک بر روی دکمه جستجو برای پیدا کردن موقعیت های شغلی موجود، از گزینه فیلتر در گوشه سمت چپ پایین صفحه موبایل خود براساس مکان، پرداخت، زبان و وضعیت ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA استفاده کنید. 

مرحله چهارم: به وضعیت ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA در گزینه فیلتر بروید و کادر ارزیابی تاثیر بازار کار تایید شده را علامت بزنید. 

بعد از تکمیل این مراحل، لیستی از همه موقعیت های موجود با ارزیابی تاثیر بازار کار تایید شده را می بینید. 
بعد از آن می توانید به صورت آنلاین درخواست دهید و مستقیما با کسب و کارها تماس بگیرید و علاقه خود را به کار مربوطه ابراز کنید. 

 

نکات مهم در زمان درخواست برای مشاغل با ارزیابی تاثیر بازار کاری LMIA

براساس گزارش ها، متقاضیان گفتند که درخواست برای نام شرکت ها به جای شماره های شرکت ها، شانس شما را برای گرفتن شغل با ارزیابی تاثیر بازار کاری افزایش می دهد. 
البته توجه کنید که اگر به کارفرما برای دریافت ارزیابی تاثیر بازار کار پول بدهید این کار غیر قانونی است. 
شما باید فقط برای مشاغلی که با مشخصات شغلی شما مطابقت دارند درخواست بدهید تا شانس بیشتری برای مصاحبه و استخدام داشته باشید. 
رزومه خود را با توجه به نقش ها و مسئولیت های شغلی آماده کنید تا نشان دهید که چگونه می توانید در یک شغل خاص کار کنید. به ناک شغلی توجه کنید این مورد را اقای گنجی در اینستاگرام کامل توضیح داده اند.

 

چگونه می توانم کارفرمایان با ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت را پیدا کنم؟

شرکت ها باید قبل از استخدام یک شهروند خارجی برای ارزیابی تاثیر بازار کاری درخواست بدهند و ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت یا خنثی را دریافت کنند. اگر ارزیابی تاثیر بازار کاری منفی بود نمی توانند نیروی کاری خارجی را دریافت کنند. 
برای جلوگیری از تقلب در استخدام و کسب اطلاعات لازم بدون هزینه، اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا ESDC لیست مشاغل با ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت را ارائه می دهد. 
اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا ESDC لیست کارفرمایانی که ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت را دریافت کرده اند را هر سه ماه یکبار منتشر می کند. 
همیشه باید کارفرمایان ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت را داشته باشند. با ارزیابی تاثیر بازار کاری منفی کارفرمایان نمی توانند نیروی کاری خارجی را استخدام کنند. 
برای بررسی اینکه آیا برای یک کارفرما ارزیابی تاثیر بازار کاری مثبت یا منفی صادر شده، می توانید با تکمیل فرم ارزیابی ما درخواست بدهید.

 

ارزیابی تاثیر بازار کاری LMIA چقدر اعتبار دارد؟

ارزیابی تاثیر بازار کار فقط 6 ماه اعتبار دارد البته به جز مشاغل ساخت و ساز و پزشکی که از تاریخ یک می 2024 اجرایی می شود. 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
ندا1403/03/28
سلام، temporary foreign worker نیاز داره تا ورک پرمبت داشته باشیم و شهروند کانادا باشیم. درسته؟
  • گنجی
  • 1403/03/29
خیر
جاب افر ها را اخذ می کنید با یکسال کار در برنامه اکسپرس شرکت خواهید کرد بعد از کسب امتیاز قبولی کارت پی آر خواهید گرفت.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن