ویزای دومینیکا

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 616 نفر 1402/10/11
ویزای دومینیکا
ویزای دومینیکا
مقررات جدید پاسپورت دومینیکا در سال 2024 اعلام شد.

دولت دومینیکا مجموعه‌ای از مقررات جدید را برای برنامه اعطای شهروندی و پاسپورت خود از طریق برنامه سرمایه‌گذاری (CBI) اعلام کرد.

 

ویزای دومینیکا برای ایرانیان

ویزای دومینیکا برای دارندگان پاسپورت دومینیکا نیاز نیست. ایرانیان با قصد توریستی می توانند تا 21 روز در جزیره دومینیکا بمانند.

 

پاسپورت دومینیکا 2024

همانطور که در خبر تلگرام موسسه گنجی اعلام کردیم، بعضی قوانین پاسپورت دومینیکا در سال 2024 تغییر کرد.
این مقررات جدید مطابق با شش اصل مورد درخواست اتحادیه اروپا برای برنامه‌های CBI درحوزه کارائیب است. از بین این کشور‌ها تاکنون تنها سنت کیتس از این شش اصل مذکور بطور کامل استفاده کرده و الآن دومینیکا نیز در حال پیروی از این اصول است.
خرسند باشید که؛
طبق نظر آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت به کانادا، کشور دومینیکا با پیروی از این اصول، علاقه خود را به تقویت قدرت پاسپورت این کشور نشان می‌دهد. در نگاه اول شاید این قوانین کمی سخت‌گیرانه باشد اما با کمی تامل در می‌یابیم که اجرای این قوانین در‌واقع برای تضمین حفظ اعتبار و قدرت پاسپورت دومینیکا بسیار حیاتی است و افرادی که از قبل شهروندی و پاسپورت دومینیکا را اخذ کرده‌اند و همچنین افرادی که از این پس قصد اخذ پاسپورت دومینیکا را دارند باید از این خبر خوشحال باشند چون با اجرای این قوانین اطمینان خواهند داشت که نه‌تنها پاسپورت دریافتی آنها کماکان قدرت و اعتبار خود را حفظ خواهد کرد بلکه این امکان وجود دارد که در آینده کشور‌های معتبر دیگری نظیر کانادا، آمریکا و... به دارندگان پاسپورت دومینیکا اجازه ورود بدون ویزا را بدهند.
هدف مهم از پیروی این مقررات جدید رسیدگی به نگرانی‌های بریتانیا و دیگر کشور‌های اروپایی است تا کماکان پاسپورت دومینیکا را معتبر بد‌انند و شهروندان و دارندگان پاسپورت دومینیکا از مزایای داشتن این پاسپورت بهره مند باشند.

 

تغییر نام در خارج از کشور

تغییر نام 100% منتفی شد!
بر اساس این مقررات جدید، از این پس هیچ متقاضی برنامه شهروندی و پاسپورت دومینیکا نمی‌تواند نام و نام خانوادگی خود را هنگام گرفتن شهروندی دومینیکا تغییر دهد، امکانی که تا قبل از این برای متقاضیان در دسترس بود. این قانون به طور خاص اشاره می‌کند که حتی افرادی که نام خود را ظرف پنج سال پس از اخذ تابعیت نیزتغییر دهند، تابعیت‌شان لغو خواهد شد.

پاسپورت دومینیکا

مصاحبه دومینیکا برای متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا

آیا می دانید چگونه خود را برای مصاحبه پاسپورت دومینیکا آماده کنید؟
متقاضیان از این پس باید پیش از دریافت شهروندی خود و در طول مدت زمان بررسی پرونده، یک مصاحبه انجام دهند. البته این قانون چند ماهی است که اجرایی شده و موکلین موسسه مهاجرتی گنجی تا کنون در چندین مصاحبه دومینیکا شرکت کرده‌اند که خوشبختانه همگی آنها موفقیت‌آمیز بوده. این مصاحبه بصورت آنلاین و از طریق نرم‌افزار Teams برگزار می‌شود و فرد متقاضی اصلی و کلیه همراهان بالای شانزده سال باید در این مصاحبه آنلاین برای پاسپرت دومینیکا شرکت کنند. ضمنا هزینه برگزاری این مصاحبه معادل با ۱۰۰۰ دلار می‌باشد. موسسه گنجی جلسه آماده سازی مصاحبه را برای تمام موکلین دارد.

 

ریجکت شدن ویزا

قانون بعدی اشاره به ریجکت ویزا دارد، افرادی که از دریافت ویزا به آمریکا، بریتانیا یا اتحادیه اروپا محروم شده‌اند، نمی‌توانند برای شهروندی دومینیکا درخواست دهند. برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر و راه‌های برطرف کردن این مورد با همکاران ما در موسسه مهاجرتی گنجی تماس بگیرید.

 

وکیل پاسپورت دومینیکا

مقررات جدید همچنین بیان می‌کند که وکلای مجاز به رسیدگی و پردازش درخواست‌های شهروندی دومینیکا به طور کامل توسط دولت دومینیکا بررسی خواهند شد. همچنین قرار است هزینه ثبت نام مشاوران مجاز به ۲۰ هزار دلار افزایش یابد.

 

سن مهاجرت برای فرزندان

و در آخرمتقاضیانی که می‌خواهند فرزندان بزرگسال خود (یعنی فرزندان تا ٣٠ سال سن) را در این برنامه همراه خودداشته باشند، باید اثبات کنند که فرزندانشان تحت "حمایت کامل" متقاضی اصلی هستند. این مورد کمابیش در قوانین قبلی وجود داشت و خوشبختانه تجربه و اطلاعات کافی برای اثبات این مساله در اختیار کارشناسان موسسه مهاجرتی گنجی قراردارد و کلیه موکلین محترم را در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد.

 

پاسپورت دومینیکا گنجی

اگر به اخذ یک پاسپورت یک کشور معتبر برای خود و اعضای خانواده خود در مدت زمان کوتاهی فکر می‌کنید و قصد دارید از این طریق از آزادی سفر به بیش از 144 کشور دنیا بهره‌مند شوید و همچنین آینده مطمئنی را برای فرزندان خود تضمین کنید، با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی گنجی تماس بگیرید.
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
علیرضا1402/10/26
باسلام بنده مهندس مکانیک دارای 17سال سابقه درخصوص کنترل کیفیت پروژه های صنعتی هستم آیاشرایط لازم برای مهاجرت به کانادا رادارم؟
  • گنجی
  • 1402/11/03
برای کانادا روش ویزای کار و استارتاپ شانس خواهید داشت. فقط تمکن مالی خوب نیاز دارید همچنین سطح زبان و جزئیات سابقه کار شما را نیاز داریم که تلفنی توضیح دهید.
محمود1402/10/11
سلام
هزینه اخذ ویزا دومنیکا چقدره و چه مقدار زمان میبره؟
  • گنجی
  • 1402/10/13
برای هزینه دقیق تماس بگیرید یا در واتس اپ بالای سایت پیام دهید به صورت کلی هزینه از صد هزار دلار به نسبت تعداد و سن اعضا خانواده می باشد. زمان دریافت حدود 4تا5ماه می باشد.
 

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن