شانس ویزای توریستی کانادا

بازدیدکنندگان : 2997 نفر 1402/07/17
شانس ویزای توریستی کانادا
شانس ویزای توریستی کانادا
آیا شانس دریافت ویزای توریستی و ورک پرمیت کانادا من قطعی است؟
شما با خواندن این متن می توانید به راحتی شانس ویزای خود را بسنجید.

 

نکات کلیدی در افزایش شانس اخذ ویزای توریستی کانادا

کانادا سالانه میلیون ها نفر را برای اقامت موقت مانند ویزای توریستی می پذیرد. افرادی که می خواهند در کانادا به صورت موقت حضور داشته باشند باید ویزای اقامت موقت را بگیرند مگر اینکه شهروند یا مقیم دائم کانادا باشند یا کشور آنها معاف از دریافت ویزا باشد. 
افرادی که می خواهند ویزای اقامت موقت را دریافت کنند شامل توریست ها، نیروهای کاری خارجی موقت که ورک پرمیت دارند و دانشجویان خارجی که ویزای تحصیلی دارند، هستند. 
ویزای اقامت موقت را اداره مهاجرت کانادا صادر می کند و نشان می دهد که فرد شرایط لازم را در کانادا به عنوان یک توریست دارد. 
طبق نظر آقای گنجی-وکیل رسمی مهاجرت کانادا- ویزای اقامت موقت تضمینی برای ورود شما به کانادا نیست و لزوما به شما اجازه اقامت موقت کانادا را نمی دهد، بلکه در فرودگاه کانادا تصمیم نهایی برای ورود شما و مدت زمان حضور توسط آفیسر تصمیم گیری خواهد شد. اگر می خواهید بالاترین شانس قبولی را داشته باشید به تمکن مالی توجه کنید، تعداد نفرات پرونده و مشخصات دعوت کننده نقش مهمی در میزان تمکن مالی و گردش حساب دارد. همچنین ارتباط منطقی برای دلیل ارائه دعوتنامه از سوی دعوت کننده و فرد متقاضی بسیار مهم است و طبق تجربه موسسه گنجی بیشترین ریجکتی ها از این بابت بوده اند.

 

ویزای trv چیست

برای دریافت ویزای اقامت موقت یا همان trv باید فرم های اداره مهاجرت کانادا را تکمیل و ارائه کنید. علاوه بر این فرم ها باید:
  •  هزینه بررسی پرونده ویزای کانادا و بیومتریک را بپردازید. 
  •  ترجمه و تایید دادگستری و خارجه مدارک لازم برای این ویزا را ارائه دهید. 
  •  عکس پاسپورت انجام گیرد این عکس برای همه اعضا خانواده اجباری است.
  •  اثبات تمکن مالی توسط موجودی بانک بسیار مهم است مخصوصا میزان گردش.
  •  فتوکپی بلیط رفت و برگشت از کشور مبدا به کانادا که دارای کد اعتبارسنجی باشد.
  • تای قوی برای ویزای توریستی کانادا یعنی دارا بودن رابطه قوی با کشور مبدا که بازمی گردید
  • تراول هیستوری کانادا یا تاریخچه سفر به کشورهایی که ویزاگرفتن از آنها دارای مسیر مشخصی است.
همانطور که در وب سایت موسسه گنجی قبلا اعلام کردیم، مدارک مورد نیاز با توجه به دفتر ویزا در کشور شما متفاوت است. یعنی اگر شما در کشوری بجز ایران ساکن هستید یا قبلا بودید باید مدارک تکمیلی آن را نیز ارسال کنید.

ویزای توریستی کانادا

نمونه تای برای ویزای کانادا

هرگونه ارتباط خانوادگی و فامیلی و کاری و تحصیلی متقاضی یا هر کدام از اعضا خانواده با کشور تان که نشان دهد شما به این دلیل به ایران (یا کشور مبدا) بعد از پایان سفر برمی گردید را تای می گویند که در بخش هدف از سفر توریستی به کانادا قبلا توضیح کامل دادیم مثلا اگر شما در ایران همسرتان حضور دارد و به کانادا نمی آید دلیل خوبی برای اثبات تای فامیلی خواهد بود.
 

تراول هیستوری کانادا

به هیچ وجه بدون سابقه سفر یا فقط با داشتن سفر به کشورهایی که از ایرانی ها ویزا نمی خواهند یا آسان می گیرند(مانند ترکیه، امارات، مالزی، تایلند و ارمنستان) برای ویزای کانادا اقدام نکنید زیرا تراول هیستوری کانادا شما ضعیف خواهد بود. از سوی دیگر تراول هیستوری قوی صرفا رفتن به شینگن (با توجه به هزینه بالای اروپا) نمی باشد، هر کشوری که بجز اطراف ایران مسیر مشخصی برای اخذ ویزا دارد می تواند برای شما سابقه سفر باشد. البته این را توجه کنید که بیشتر این سفر ها بعد از کرونا قابل قبول خواهند بود.
 

مدت اعتبار ویزای اقامت موقت کانادا چقدر است؟

اگر هیچ مهر، تاریخ یا مدرکی در پاسپورت شما تاریخ انقضاء را نشان ندهد وضعیت اقامتی شما از زمان ورود شما به کانادا تا شش ماه بعد از آن خواهد بود. برای تمدید این ویزا باید درخواست ویزیتور رکورد با اعلام مستندات انجام شود. 

 

ویزای مولتیپل در مقابل ویزای سینگل کانادا چه تفاوتی دارد؟

با ویزای مولتیپل توریستی افراد می توانند در مدت اعتبار ویزا هر چند وقت یکبار وارد کانادا شوند. این ویزا اعتبار طولانی مدت دارد. 
اگر خوش شانس باشید، ویزای مولتیپل حداکثر تا 10 سال (موسسه گنجی با پاسپورت دومینیکا ویزای ده ساله رایگان برای متقاضیان و ده ساله اخذ می کند) یا یک ماه قبل از تاریخ انقضای پاسپورت معتبر است. 
ویزای سینگل توریستی برای افرادی است که می خواهند برای بیزینس یا سمینارهای کوتاه مدت یا حتی بررسی شرایط زندگی برای اقامت دائم به این کشور سفر کنند. برای دریافت ویزای سینگل باید توضیحات لازم را در مورد اقامت خود در کانادا به افسر مهاجرتی ارائه دهید. 

 

چگونه می توانید اقامت موقت خود را تمدید کنید؟

برای تمدید اقامت موقت می توانید به صورت آنلاین یا کاغذی درخواست بدهید. بهتر است حداقل 30 روز قبل از انقضای وضعیت خود درخواست خود برای اقامت طولانی مدت در کانادا را ارسال کنید. 
اگر وضعیت اقامت موقت شما بعد از ارائه درخواست برای تمدید منقضی شود، قبل از اینکه تاییدیه در مورد درخواست خود را دیافت کنید یا تا زمانی که تصمیمی در مورد وضعیت اقامتی شما گرفته شود می توانید با وضعیت اقامتی حفظ شده در کانادا بمانید. 

 

آیا با ویزای اقامت موقت می توانید در کانادا تحصیل کنید؟

دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل در کانادا باید مجوز تحصیلی داشته باشند. اگر دوره تحصیلی شما در کانادا کمتر از شش ماه طول بکشد نیازی به مجوز تحصیل ندارید. 
اگر دوره تحصیلی شما بیشتر از شش ماه طول می کشد باید برای یک موسسه آموزشی تعیین شده در کانادا DLI درخواست بدهید. بعد از پذیرش در این موسسه، باید برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید. 

 

آیا می توانید با ویزای اقامت موقت در کانادا کار کنید؟

نیروهای کاری خارجی برای کار در کانادا باید ورک پرمیت دریافت کنند. 
اگر ویزای اقامت شما معتبر است می توانید برای ورک پرمیت درخواست بدهید. شاید شما مجبور شوید زمانی که منتظر نتیجه ورک پرمیت خود هستید وضعیت اقامتی خود را در کانادا تمدید کنید، یعنی با وضعیت حفظ شده در کانادا بمانید تا نتیجه درخواست ورک پرمیت شما مشخص شود. 
ایرانیان تا فوریه 2023 با ویزای توریستی و ارائه مدارک کافی امکان تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری را خواهند داشت.
 

اگر اسپانسر همسر خود شویم آنها می توانند با ویزای اقامت موقت به کانادا بیایند؟

اعضای خانواده یا همسر که از طریق برنامه اسپانسرشیپ پرونده اقامت دائم خود را ارسال کرده اند می توانند برای اینکه در کنار خانواده یا همسر خود در کانادا باشند برای ویزای اقامت موقت درخواست بدهند. 
شانس این نوع ویزا ها زیاد است. براساس اقدامات جدید اداره مهاجرت کانادا برای درخواست های ویزای اقامت موقت در برنامه اسپانسرشیپ همسر، حدود 98 درصد از پرونده های اقامت موقت همسران و فرزندان تایید می شود تا آنها بتوانند در زمانی که منتظر نتیجه پرونده اقامت دائم خود هستند در کنار خانواده خود در کانادا باشند. خوشبختانه اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد زمان بررسی و تایید پرونده های اقامت موقت همسر و فرزندان 30 ورز است. 

ویزای توریستی کانادا

آیا می توانیم وارد کانادا شویم و برای اقامت دائم اقدام کنیم؟

 اگر فرد مهاجری به عنوان توریست، دانشجو یا نیروی کاری برای اقامت موقت اقدام کرده باشد و در آینده بخواهد برای اقامت دائم کانادا هم درخواست بدهد این فرد قصد دوگانه برای مهاجرت دارد. 
قصد دوگانه کاملا مشروع و قانونی است. اگر اقامت دائم شما تایید شود شما باید همه شرایط لازم برای اقامت موقت از جمله خروج از کانادا در پایان اعتبار اقامت موقت را داشته باشید. 
برای جلوگیری از ریجکت شدن به دلیل dual intent -قصد دوگانه- باید فرم های ویزای توریستی یا دانشجویی یا ورک پرمیت خود را با دقت تکمیل فرمایید.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 5
عرفان1402/12/17
درود، من دانشجوی ترم ۲ ارشد گرافیک در ایران هستم و ۲۴ سال دارم، مدرک تافل ۸۷ و همینطور معلم رسمی آموزش و پرورشم، با توجه به این وابستگی ها به ایران چقدر شانس دریافت ویزای توریستی کانادا رو دارم ممنون میشم راهنماییم کنید .
  • گنجی
  • 1402/12/17
شانس کم است.
الهه1402/10/05
سلام وقت بخیر، همسرمن توی ایران بیزینس دارند و با تمکن مالی حدود دومیلیارد و دویست وبا۳تاسند ملکی ودوتا سند ماشین،وسابقه سفر به ترکیه ‌و دبی وهلند ،بدون دعوتنامه برای ویزای توریستی با بچه ها اقدام کنیم یا بدون بچه ها؟
به نظر شما دعوتنامه نمایشگاهی یا شرکت در کنفرانس که در زمینه کاری شرکتش باشد مفید خواهد بود؟
  • گنجی
  • 1402/10/05
این نوع دعوتنامه ها شانسی ندارد
آناهیت1402/08/04
سلام وقت بخیر، همسر م ۴۴ ساله هستند، برنامه نویس کامپیوتر و مهندس نرم افزار، برای ویزای توریستی به تنهایی اقدام کردند .من تنها مسافرت میکنند به کانادا. اگر ویزای توریستی بگیرند و وارد کانادا بشوند، بنظر شماایا میتونند به ورک پرمیت تبدیل کنند و شانس گرفتن اقامت دارند؟
  • گنجی
  • 1402/08/06
شانس اقامت با سن ایشان کم است زیرا باید با ورک پرمیت 3ساله کار کند که سن شان به 47 میرسد و امتیاز برنامه اقامت نخواهند داشت.
روش استارتاپ ویزا و کارافرینی باید اقدام کنند.
در اپلیکیشن ای او اس زیر امتیاز را ببینید:
https://www.ganjico.com/p14451
ندا1402/08/02
سلام وقت بخیر من همسرم ویزای توریستی داره و مهندس عمران هست ایران کارشناس دادگستری بود و ۴۶ ساله هست برای ورک پرمیت اقدام کرده آیا شانسی داره ؟؟ و اینکه اگر موفق شد چند وقت بعد برای من میشه اقدام کنیم
  • گنجی
  • 1402/08/03
زمان بررسی ها به آفسر و حجم پرونده ها بستگی دارد، درضمن با سن ایشان و با ورک پرمیت 3 ساله شانس اقامت ندارند.
 
محسن1402/07/26
سلام.
من و همسرم ۲ تا بچه کوچک داریم.در ابتدا میخوام همسرم تنها برای ویزای توریستی اقدام کنه.
۱.چقدر زمان میبرد همسر من در کانادا ویزای توریستی خود را به ورک پرمیت تبدیل کند؟ ۲.پس از اینکه مجوز ورک پرمیت برای همسرم صادر شد، چقدر زمان میبرد برای من و فرزندانم از طریق مجوز کاری دعوت نامه بفرستد
  • گنجی
  • 1402/07/26
زمانبندی ها متغیر است لذا باید ابتدا ببینم کی ویزای توریستی شما توسط آفیسر پاسخ داده می شود این زمان بستگی به شرایط و دعوتنامه و سوابق سفر قبلی شما دارد. اگر مناسب باشد می توانید همگی با هم اقدام فرمایید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن